اسفند 89 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

در ازدواج زن ستون حمایتی مرد است

ارسال شده توسط سجاد در 89/12/20:: 11:11 صبح

این طور به نظر می رسد که برخی از جوانان هیچ وقت تن به ازدواج نخواهند داد. چون این افراد از ادامه تحصیل، پیشرفت شغلی و آزادی دوران مجردی چنان صحبت می کنند که انگار ازدواج جز یک مانع بزرگ چیز دیگری نیست اما تحقیقات نشان داده است 60درصد این افراد هم در نهایت ازدواج می کنند.
ازدواج برای برخی جوانان حکم سر و سامان گرفتن زندگی را دارد. برای این افراد ازدواج نشانه ای از آغاز بلوغ فکری و تکامل است به نحوی که زندگی آنها در سایه ازدواج معنا پیدا می کند.
ازدواج برای تمام جوانان یک تصمیم گیری بزرگ و اساسی است که نه تنها سرنوشت زوجین را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه موجب گسترش اعضای خانواده، بقای نسل و افزایش افراد جامعه می شود. در نتیجه انعکاس کلی آن به اجتماع برمی گردد. گهگاه اخبار متفاوتی در مورد فواید ازدواج یا فواید مجرد بودن منتشر می شود و حیران و سرگردان می مانی که ازدواج موفق تاثیری بر سلامت جسم و روان دارد یا نه...؟

  ادامه مطلب...

داروخانه پروردگار

ارسال شده توسط سجاد در 89/12/18:: 3:41 عصر

هویج حلقه شده شبیه چشم انسان است. مردمک و عنبیه و خط نوری که به چشم میرسد درست مانند چشم انسان میباشد. تحقیقات نشان میدهد که مصرف هویج باعث افزایش جریان خون در عملکرد چشم میشود.


وقتی گوجه فرنگی رو از وسط دو نیم میکنید چهار تا خانه میبینید که قرمزه و دقیقا مثل قلب هستش که آن هم قرمزه و چهار تا بخش مجزا دارد. تحقیقات نشان داده که گوجه فرنگی خون را تصفیه میکند.


حبه های انگور روی خوشه شبیه قلب هست و هر دونه اون شبیه سلولهای خونی. امروزه تحقیقات نشان داده که انگور برای حیات قلب بسیار مفیده.


مغز گردو شبیه مغز انسان هست. نیم کره راست و نیم کره چپ. قسمت بالای مغز و پایین مغز. حتی چین خوردگی های و پیچیدگی های اون هم شبیه نئو کورتکس میباشد. در حال حاضر میدانیم که گردو ?? مرتبه نورونهای پیام رسان به مغز را گسترش میدهد.


تا حالا به لوبیا قرمز دقت کردین؟ درسته... شبیه کلیه انسان هست. تحقیقات نشان داده که لوبیا قرمز در بهبود عملکرد کلیه نقش بسزایی داره.


ساقه کرفس شبیه به استخوان است و این نوع از سبزیجات در استحکام استخوان بسیار موثر میباشد. استخوانها تشکیل شده از ??? سدیم و کرقس هم ??? سدیم داره. چنانچه در رژیم غذایی شما سدیم وجود نداره کرفس میتونه این کمبود رو جبران کنه.


آوکادو و گلابی و بادمجان برای سلامت سرویکس و رحم در خانمها بسیار موثر میباشد. امروزه تحقیقات نشان میدهد که اگر خانمها در هفته یک عدد آوکادو مصرف نمایند هورمونهای آنها متعادل میشود و از بروز سرطان رحم جلوگیری میکند. جالبه که بدونید ? ماه از شکوفه کردن آوکادو تا رسیدن میوه آن طول میکشد.


سیب زمینی استامبولی شبیه لوزالمعده هست که باعث تعادل قند خون در بیماران دیابتی میشود.


کریپ فروت و پرتقال و انواع مرکبات شبیه غده های شیری هستند و در سلامت سینه و جنبش غدد لنفاوی در سینه موثر است.


پیاز شبیه سلولهای بدن میباشد. امروزه تحقیقات نشان داده است که پیاز نقش مهمی در خروج مواد زائد در بدن را داراست و باعث ریزش اشک و شستشوی لایه مخاطی چشم میگردد


زرنگ ترین شاگردغیر حضوری

ارسال شده توسط سجاد در 89/12/18:: 3:40 عصر

روزی شیوانا برای جمعی از شاگردانش درس می گفت. مردی با تکبر وارد مجلس درس شد و خطاب به شیوانا گفت که او یکی از مامورین عالی رتبه امپراتور است و آمده است تا از بیانات استاد بزرگ معرفت درس بگیرد. شیوانا با تبسم پرسید:" جناب امپراتور شما را به چه شغلی در این منطقه گمارده اند؟!"

مامور امپراتور گفت:" ماموریت من ساخت جاده و بازسازی و اصلاح جاده های منتهی اصلی و فرعی این سرزمین است.

لبخند شیوانا محو شد و با خشم بر سر مامور فریاد زد:" تو که از سوی امپراتور مامور شده ای تا جاده ها را اصلاح کنی به چه جراتی در این کلاس حضور یافته ای. هیچ می دانی که چقدر گاری به خاطر چاله های ترمیم نشده در سطح معابر چرخهایشان شکسته و چقدر اسب و قاطر به خاطر سنگ ها و موانع پراکنده در سطح جاده دست و پا شکسته شده اند؟آیا از جاده دهکده عبور کردی و مشکلات آن را در هنگام بارندگی و حتی در مواقع عادی ندیدی!؟ تو این وظیفه سنگین نگهداری و بازسازی جاده ها را از امپراتور پذیرفتی و آن را به خوبی انجام نداده ای و بعد آرام و با غرور به کلاس من آمده ای تا درس معرفت بگیری!؟ شرط اول کسب معرفت این است که ماموریت نهاده شده بر دوش خودت را به نحو احسن انجام دهی. دفعه بعد که خواستی به این کلاس بیایی، یا ماموریتت را به فرد صلاحیت دار دیگری محول کن و یا اینکه آن را به درستی انجام بده و بعد از پایان کار به سراغ معرفت بیا. شایستگی در انجام امور زندگی به نحو احسن شرط اساسی پذیرفته شدن در کلاس های معرفت شیوانا است."
می گویند از آن به بعد جاده ها و معابر منتهی به دهکده شیوانا در سراسر سرزمین بهترین بودند. شیوانا هر وقت در این جاده قدم می گذاشت با لبخند می گفت:" این مامور جاده ها زرنگ ترین شاگرد غیر حضوری کلاس معرفت است."


عکس : خوابیدن تمساح و دختر جوان در آغوش یکدیگر

ارسال شده توسط سجاد در 89/12/18:: 3:35 عصر


چای را با آب لیمو بنوشید

ارسال شده توسط سجاد در 89/12/18:: 3:34 عصر

یک فوق تخصص تغذیه گفت: مصرف چای داغ زمینه را برای ابتلا به سرطان مری فراهم می‌کند.


دکتر کیومرث دانشور در گفت وگو با ایسنا، اظهار داشت: مصرف چای داغ در افرادی که مستعد هستند، می‌تواند موجب ابتلا به سرطان مری شود.


وی اظهار کرد: در مناطق غربی کشور مردم مایل هستند چای پر رنگ مصرف کنند که با این کار مقادیر بالایی تئین که مشابه کافئین است را وارد بدن خود کرده که بازتاب آن در ایجاد ضعف اعصاب در اشخاص مستعد مشهود است.


وی گفت: همچنین تئین بالا می‌تواند فرد را دچار اختلال بی‌خوابی کرده و مشکلات عدیده‌ای را در این افراد بوجود آورد.


دکتر دانشور افزود: ماده تئین همچنین می‌تواند فعالیت آنزیمهای هضم را دچار اختلال کند.


این متخصص تغذیه در پایان تاکید کرد: بهتر است چای حتما با آب لیمو مصرف شود تا از این طریق فعالیت و نقش تئین کاهش یابد. با این روش هر کس می‌تواند روزانه تا 4 لیوان چای مصرف کند و از مزایای آن برخوردار شود، همچنین اکیدا توصیه می‌شود که از مصرف چای داغ اجتناب شود.


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >



بازدید امروز: 49 ، بازدید دیروز: 79 ، کل بازدیدها: 1426727
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ