خرداد 90 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

جملات قصار از خوش بینی

ارسال شده توسط سجاد در 90/3/24:: 3:47 عصر

خوش بینی دائمی یعنی نیروی چند برابر تقویت شده.
خوش بینی پایه و اساس شجاعت است.
بعضی افراد زندگی را با نیمه پر لیوان به خوشی می گذرانند و عده دیگر کل عمر خود را برای نیمه خالی لیوان حسرت می خورند. اما حقیقت این است که لیوانی با مقدار مشخص آب وجود دارد. و از اینجا به بعد به شما بستگی دارد.
خوش بینی حقیقتی است غیر قابل انکار و همه ارزش آنرا می دانند ولی بد بینی  هم وجود دارد حال انتخاب با شماست که کدام یک را برگزینید.
یک راه سخت کار کردن بدون دلگرمی و امید است. در مقابل سخت کار کردن و خوش بین بودن راهی است که هر کسی می تواند باور  خویش را تقویت کند.
فرد خوش بین چیزی دارد که کمتر محتاج شرایط و ابزار می شود.
درست وقتی که اتفاقات اطراف ما غیر قابل کنترل می شوند ما می توانیم آنچه را در درون ما می گذرد کنترل کنیم.
یک فرد خوش بینی در هر بلا و بد بختی یک فرصت می یابد حال آنکه فرد بد بین در هر فرصت بد بختی ها را می بیند.
اگر فکر کنید که کاری می توانید انجام دهید یا فکر کنید که کاری را نمی توانید انجام دهید خوب حق باش شماست و همین گونه خواهد شد.
کمتر چیزی در دنیا قدرتمند تر از یک نیروی مثبت، یک لبخند، یک کلمه امیدوار کننده و یک «تو می توانی» است. آنهم وقتی که شرایط سخت فرا می رسد.
خوشبختی باوری است که به موفقیت منجر می شود. هیچ چیز بدون امید و اعتماد به نفس اتفاق نمی افتد.
هیچ انسان بد بینی تا به حال درباره اسرار انسان های موفق صحبت نکرده است، یا برای پیدا کردن یک سرزمین ناشناخته به دریا نرفته است، یا بهشت جدیدی را در برابر روح انسان نمایان نساخته است.


خود را برای موفقیت برنامه ریزی نمایید

ارسال شده توسط سجاد در 90/3/24:: 3:45 عصر

استاد بزرگ و مشهور موفقیت برایان تریسی در این مقاله نگاهی دارد به یک فن ساده اما قدرتمند که به کمک آن می توانید موفقیت را لمس کنید.

عبارتی که بیانگر مأموریت شماست به زمان حال بیان می شود، همانطور که شما امروز فردی شده اید که در گذشته ترسیم می کردید. این ترسیم معمولاً مثبت است تا اینکه منفی باشد. و کاملاً شخصی است. حال به کمک همین ذهنیت که از خود ساخته اید می توانید خصوصیات مثبت خود را تقویت کنید تا با گذشت زمان تبدیل به فردی قدرتمند و موفق شوید. چرا که موفقیت هر کس زاییده خصوصیات منحصر به فرد اوست.

 

خود را درست برنامه ریزی کنید.

ناخودآگاه شما فقط می تواند مأموریت های شما را به صورت یک سری دستورات قبول کند به شرطی که این دستورات را در زمان حال، مثبت و قاطع بیان کنید. اگر بخواهم یک جمله خوب برای یک فروشنده بگویم این است: «من یک فروشنده استثنایی هستم.» جمله کامل و تمام عیاری به نظر می رسد. خوب حال اگر فرض کنیم شما واقعاً یک فروشنده یا مسئول فروش هستید بعد از هر فروش تلفنی باید عملکرد خود را مرور کنید و ببینید مأموریت خود را چقدر مطابق جمله بالا انجام داده اید. به عنوان یک فروشنده برتر باید فروش خود را با استانداردهای بالا مقایسه کنید و فعالیت خود را به آن سمت سوق دهید. شما دائماً در حال بهتر شدن هستید. هر روز در هر راهی که قدم بر می دارید با چشم باز به سمت شخص ایده آلی که در رویا از خود ساخته اید نزدیکتر می شوید.

 

سرلوحه خود را تعیین کنید

فرض کنید یک سال بعد یکی از مشتریان شما با یک مشتری احتمالی شما قرار ملاقات دارد و مشتری احتمالی درباره شما می پرسد خوب هدف شما این خواهد بود که در طول این یکسال چنان عمل کنید که آن مشتری شما را با کلمات افسانه ای توصیف کند. سرلوحه شما یا «عبارت مأموریت » شما همان جمله ای است که او درباره شما خواهد گفت. یا بهترین جمله ای است که می خواهید او درباره شما بزند، سرلوحه شما در حرفه و زندگی خواهد شد.

 

خود را با خود مقایسه کنید

خوب حال که عبارت مأموریت یا سرلوحه خود را بیان کردید. می توانید آن را بخوانید، مرور کنید و مرتباً آن را بهینه سازی کنید. شما می توانید صفاتی را به آن اضافه کنید و همینطور صفاتی را که در این عبارت وجود دارد به صورت شفاف تعریف کنید. این عبارت می شود «باور شما، فلسفه زندگی شما، مهمترین عقاید شما و راهنمایی برای رفتار شما در ارتباط با دیگران.

«هر روز می توانید رفتار خود را بررسی و ارزیابی کنید و آن را با استانداردهایی که در این عبارت مشخص کرده اید مقایسه کنید.»

 

دوباره تکرار می کنم:

«هر روز می توانید رفتارهای خود را با استانداردهایی که در این عبارت مشخص کرده اید مقایسه کنید.»

 

شخصیت خود را شکل دهید.

با گذشت زمان وقایع قابل توجهی روی می دهد. همانطور که شما «عبارت مأموریت» شخصی خود را می خوانید و مرور می کنید، به طور ناخودآگاه خود را در می یابید، کلمات جدول خود را تکمیل می کنید و رفتار خود را تکمیل می کنید به طوری که روز به روز به فرد ایده آلی که تعریف کرده اید نزدیکتر می شوید. مردم تغییراتی که در شما ایجاد شده است را متوجه می شوند. به مرور متوجه می شوید در خود شخصیتی را خلق کرده اید که قبلاً آن را در دیگران می دیدید و تحسین می کردید. شما ریخته گر و شکل دهنده سرنوشت خود خواهید شد.

 

تمرین عملی

در این جا دو کار را ذکر می کنم که با انجام آنها می تواند در عملی کردن این تئوری به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید.

اول، فرض کنید یکی از مشتریان قدیمی می خواهد درباره شما با یکی از مشتریان احتمالی شما صحبت کند، از او می خواهید درباره شما چه بگوید چگونه با مشتری خود رفتار می کنید تا مطمئن شوید این حرفها را به مشتری آینده شما خواهد زد.

دوم، با خود جملات مثبت را تکرار کنید. مغز خود را با پیام های مثبت تغذیه کنید پیام هایی که اهداف شما را توصیف می کند. پیام هایی که فرد ایده آلی که می خواهید باشید توصیف می کند، را با خود تکرار کنید.


سخنان کوتاه از ناپلئون هیل استاد بزرگ موفقیت

ارسال شده توسط سجاد در 90/3/24:: 3:44 عصر

یک هدف یک رویاست با یک ضرب العجل

عمل مقیاس واقعی هوش است

همه دست آورد ها همه ثروت ها در ابتدا یک طرح و ایده بوده اند.

قبل از اینکه موفقیت نصیب هر کسی شود بدون شک ضربه هایی از زندگی خواهد خورد و احتمالا چند بار شکست خواهد خورد  وقتی کسی با  نا ملایمات روبرو می شود و این ناملایمات او را مغلوب می کنند راحت ترین کار و منطقی ترین کار عقب نشینی به نظر می رسد و این دقیقاً همان کاری است که اکثر مردم انجام می دهند.

درآمد بالا و بی مسئولیتی اموری هستند که به ندرت با هم در یک نفر جمع می شوند.

دیدگاه ها و رویاهای خود را گرامی بدارید چون آنها کودکان روح شما  و تصویر نهایت خواسته های شما هستند.

برای اجرای رویاهای خود یک برنامه روشن و واضح تعیین کنید و بدون درنگ آنرا آغاز کنید گذشته از این که آماده هستید یا خیر.

خواستن نقطه آغاز همه دست آورد هاست نه یک امید، نه یک آرزو، اما یک تمایل شدید و آتشی که بر هر چیزی غلبه می کند.

منتظر نشوید هیچ زمانی مانند اکنون نخواهد بود.

آموزش امری درونی است و آنرا با تلاش و تقلا و اندیشه بدست می آورید.

هر بدبختی هر شکستی هر اندوهی در خود دانه ای حمل می کند که در آن سودی معادل یا بیش از هزینه صرف شده نهفته است.

هر کسی از انجام کاری مهارت دارد لذت می برد.

ترس چیزی جز یک ذهنیت نیست.

ابتدا فکر است که عمل می کند سپس این فکر سازماندهی می شود تا ایده ها و نقشه ها ساخته شوند. سپس این ایده ها و نقشه ها تبدیل به واقعیت می شوند. همانطور که مشاهده می کنید شروع کار با تخیل شما آغاز می شود.

دستاورد های بزرگ حاصل فداکاری های بزرگ است و هیچگاه نتیجه خودخواهی نخواهد بود.

شادی در انجام فرایندهای پویا و غیر یکنواخت است.

تفکر ها شروع همه توانگری ها هستند.

اگر بر خود مسلط نشوید این خود بر شما مسلط خواهد شد.

کاملاً درست است که با کمک کردن به دیگران برای رسیدن به موفقیت می توانید بزرگترین موفقیت ها را در کمترین زمان بدست آورید.

همانند چشم که برای دیدن نیاز به نور دارد ذهن ما هم برای درک کردن نیاز به ایده دارد.

یک فرد به تنهایی می تواند افکار خود را به حقایق فیزیکی و قابل لمس تبدیل کند و یک فرد به تنهایی می تواند رویای خود را به حقیقت تبدیل کند.

پول بدون فکر همیشه خطرناک است

طلایی که از فکر مردم می توان استخراج کرد بسیار بیشتر از طلایی است که در کل کره زمین وجود دارد.

بیشتر افراد بزرگ موفقیت اصلی خود را یک مرحله پس از شکست بدست آورده اند.

نمی توان به طبیعت حیله زد. بلکه چیزی را به شما می دهد که حاصل تلاش شماست آنهم بعد از اینکه هزینه آنرا پرداخت کردید.

هیچ فرد عاقل و دقیقی دیگران را بر اساس آنچه که دشمنانش درباره او می گویند مورد قضاوت قرار نمی دهد.

هیچ کسی نمی تواند در مسیر تلاش و کوشش باقی بماند در حالیکه از آن کار متنفر است.

هیچ کس ارزش را با موفقیت پشت سر هم بدست نیاورده است بلکه حداقل یکبار یا بیشتر شکست را تجربه کرده است.

 قبل از اینکه چیزی بدست بیاورید باید هزینه آن را بپردازید.

اگر کمی فکر کنید احتمالاً به یاد می آورید که هیچ چیز جز خودتان نتوانسته موفقیت را برای شما به ارمغان بیاورد.

موقعیت بزرگ زندگی شما ممکن است همین لحظه ای باشد که در آن قرار دارید.

وقتی تمایل شدید به انجام کاری دارید می توانید توانایی های افراد فوق موفق را بدست آورید.

هر گاه شکست می خورید آنرا به عنوان یک پیام که می گوید نقشه شما بی عیب نبوده است قبول کنید. و طرح و نقشه خود را از دوباره بازسازی نمایید و دوباره به سمت هدفی که به شدت به آن معتقد هستید گام بردارید.

ما از دیدن آغاز می کنیم، بنابراین در انتخاب محیط و دوستان خود بسیار بسیار دقت نمایید چون محیط زمینی است که غذای ذهن شما از آن می روید هر غذایی که وارد مغز شما شود همان هم استخراج خواهد شد.

پیروزی همیشه نصیب فردی خواهد شد که از مبارزه دست نمی کشد.

این جملات از طرف یاد بگیر دات کام برای شما جمع آوری و ترجمه شده است اینها سخنان ناپلئون هیل مردی است که زندگی خود را صرف تحقیق درباره زندگی افراد موفق کرد سخنان او را استادان بزرگ موفقیت به خاطر می سپارند و از آنها در سخنرانی ها و کتاب های خود به وفور استفاده می کنند. به امید اینکه مورد قبول شما دوستان عزیز هم قرار گیرد.


این جمله زندگی شما را عوض خواهد کرد

ارسال شده توسط سجاد در 90/3/24:: 3:43 عصر

اگر می خواهید زندگی خود را تغییر دهید این مقاله را حتما بخوانید چون برای شما نوشته شده است. شما می توانید مهمترین قانون موفقیت را در زندگی خود به کار گیرید. این قانون شاید بسیار ساده به نظر برسد ولی به همان اندازه موثر است: « مسئولیت هر برد و باخت زندگی خود را فقط خودتان به عهده بگیرید » به این ترتیب از ترفند زمان حال در زندگی سود خواهید برد و تحول را احساس خواهید کرد. موفقیت افراد را دگرگون می کند.

این مهمترین پایه و اساس موفقیت است باید بیاموزید مسئولیت صد درصد زندگی خود را به عهده بگیرید. مهم نیست که هستید چه می کنید و کجا هستید. شما و فقط خود شما مسئول زندگی تان هستید. افراد موفق هیچگاه وقایعی را که در برابر آنها روی می دهد مقصر نمی دانند یا شرایط و دیگران را بخاطر عدم موفقیت خود سرزنش نمی کنند. و در عوض مسئولیت صددرصد کنترل موقعیتی را که در آن قرار دارند به عهده می گیرند و در نهایت زندگی خود را دگرگون می کنند.

به عنوان مثال فرض کنید هر روز دیر سر کار حاضر می شوید و تقصیر را به گردن ترافیک بیندازید آیا فکر می کنید سرپرست یا رئیس شما اهمیتی به دلیل آن می دهد؟ البته که نه ولی شما با پیدا کردن یک مقصر و سرزنش آن فقط می خواهید اشتباهات خود را منطقی جلوه دهید. این دلیل که به نظر شما منطقی می آید برای دیگران یک بهانه بی ارزش است تا دلیل. و این دقیقاً همان چیزی است که بیشتر مردم وقتی که با شکست مواجه می شوند یا به نتیجه دلخواه دست نمی یابند انجام می دهند آنها به دنبال بهانه های واهی و مقصر می گردند تا آنرا سرزنش کنند.

 

فکر کنید اگر یک فروشنده می بودید و هیچ فروش خوبی در یک ماه نمی داشتید آیا با مقصر دانستن اقتصاد و شرایط بازار وضعیت شما بهتر می شد؟ نه چون شرایط بد اقتصادی فقط یک عامل بیرونی است که شما هیچ کنترلی روی آن ندارید. حال اگر خود را مسئول بدانید چون برای چنین روزی هیچ برنامه و دورنمایی نداشتید آیا اگر بار دیگر به فروشندگی دست بزنید باز هم این گونه عمل خواهید کرد. آیا در این صورت قدرت بیشتری برای کنترل مشکل نخواهید داشت چون با مسئولیت صددرصد قدم به میدان نهاده اید.

به همین دلیل است که برای موفقیت در زندگی باید بیاموزید مسئولیت صددرصد زندگی و کار ههای خود را خودتان به عهده بگیرید. هر اتفاقی ممکن است در زندگی شما بیفتد ولی تا زمانیکه شما خود را مسئول آن بدانید کنترل زندگی خود را در دست خواهید داشت. و خواهید توانست کار ها را به سرانجام و نتیجه در خور برسانید. بنابراین شما می توانید نتایجی را که می خواستید بدست آورید و در زندگی موفق باشید. همیشه بخواهید در زندگی موفق باشید و شکست را از زندگی خود بیرون بیندازید.


سه ترفند سریع برای خفه کردن عادت های بد

ارسال شده توسط سجاد در 90/3/24:: 3:43 عصر

1- با عادت ها به جنگ عادت های بد بروید

ما به صورت طبیعی به گونه آفریده شده ایم که عادت جزئی از وجود ماست. ما به عادات خود احتیاج داریم چون باعث می شود با انرژی و فکر کمتر کار بیشتری انجام دهیم.

بنابراین بجای اینکه با یک عادت بد بجنگیم بهتر است با آنرا به سمت مناسب هدایت کنیم.

مثلاً اگر عادت کرده اید سوئیچ خود را در داخل اتومبیل جا بگذارید و درها را قفل کنید ( خیلی ناراحت نشوید من هم این عادت را داشتم )، می توانید برای خود یک تمرین ترتیب دهید: ماشین را خاموش کنید با صدای بلند بگویید من دیگر کلید ها را جا نمی گذارم و کلید ها را بردارید و از اتومبیل خارج شوید.

این روش به همان اندازه که ساده است عملی هم هست اگر شما عادت منفی دارید که هر روز آنرا تکرار می کنید می توانید از هم اکنون شروع کنید و آنرا با یک تمرین خاص جایگزین نمایید. آنقدر خاص که رقبت انجام آنرا داشته باشید. مثلاً در تمرین بالا می توانید جمله مورد نظر را به صورت ریتمیک و با آهنگ ترانه مورد علاقه خود بخوانید.

 
2- وقتی که لازم است مسیر را عوض کنید.

دانشکده پزشکی پنینسولا یک دوره تحقیقات انجام داد که در آن موفقیت 1712 سیگاری بالای 50 سال زیر نظر گرفته شده بود. همه این افراد می خواستند سیگار را ترک کنند و بر این عادت بد غلبه نمایند.

در اینجا وضعیت کاری افرادی که توانستند سیگار را ترک کنند بیان شده است

42 درصد -- چندی پیش بازنشسته شده اند.

30 درصد -- به تازگی بازنشسته شده اند.

28 درصد -- هنوز در حال کار هستند.

محقیقین با مطالعات بیشتر دریافتند ورود به مرحله بازنشستگی به آنها کمک می کرد سیگار را ترک کنند.

این بدان معنا نیست که برای ترک یک عادت باید منتظر بازنشستگی بمانید بلکه می توانید از مزیت زمان گذر استفاده کنید. زمانیکه ما در حل تجربه تغییراتی اساسی در زندگی خود هستیم بهتر می توانیم عادت ها و روش های قدیمی را تغییر دهیم. تلنگر هایی که به ما وارد می شود قید و بند های قدیمی را پاره می کند و می توانیم سبک بال تر شروع کنیم چه از نظر بدنی و چه از نظر روحی.

 
3- فرایند را مانند یک مجله ضبط کنید.

این کار به دو دلیل مهم است: اول اینکه نوشتن افکار و کار ها سبب روشن شدن آنها می شود. و متوجه عادت هایی می شوید که قبلا به آنها توجهی نکرده بودید. 

دوم اینکه شما میزان پیشرفت خود را خواهید دید. اما بدون نوشتن تشخیص و تحلیل میزان کاری که انجام شده است بسیار سخت می شود.

با پیگیری قدم های کوچکی که باید برداشته شوند متوجه می شوید که بهتر شده اید و به هدف خود نزدیک تر شده اید و به زودی می بینید که در سمت دیگر حصار جای گرفته اید که قرار گرفتن در ورای آن آرزوی شما بود.

با عادت های خود پیروزی را لمس کنید

با بهترین آرزو ها


   1   2   3   4      >



بازدید امروز: 5 ، بازدید دیروز: 11 ، کل بازدیدها: 1424715
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ