مطالب جالب و خواندنی - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

نمک حمام؛ خطرناکترین مخدر شیمیایی

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/10:: 7:51 صبح
هنگامی که نیل براون با مصرف این ماده شیمیایی خطرناک معروف به «نمک حمام» به اوج رسید، با کارد صورت و شکم خود را پاره کرد. وی زنده ماند؛ اما مقام‌ها می‌گویند سایرین پس از استنشاق، تزریق یا تدخین پودری که اسامی به نظر بی‌ضرری مانند موج عاج، کبوتر قرمز و آسمان وانیلی دارد، به این اندازه خوش شانس نیستند.
به نقل از آسوشیتدپرس، برخی معتقدند که تأثیرات این پودر به اندازه متامفتامین‌هاست. مقام‌های قضایی و زندانها می‌گویند این مواد موسوم به نمک حمام با اسامی شیمیایی پیچیده در چندین ایالت آمریکا معضلی رو به گسترش هستند.
از جنوب آمریکا در کالیفرنیا تا مناطق دیگر تماس‌هایی با اورژانس از تأثیرات محرک این مواد بر افراد خبر می‌دهند: مفدرون و متیلن دیوکسی پارووالرون که به MDPV هم معروف است.
به گفته مقام‌ها این ماده شیمیایی که به نام‌هایی مانند موج عاج، خوشی، رعد و برق سفید و طوفان شارلی فروخته می‌شود باعث ایجاد توهم، جنون افزایش سریع ضربان قلب و تمایل به خودکشی می‌شود. این مواد شیمیایی در محصولاتی وجود دارد که به طور قانونی تحت عنوان نمک حمام و کود گیاهی فروخته می‌شوند. با این حال مورد استفاده آنها تنها موارد ذکر شده در روی بسته نیست.

ادامه مطلب...

نحوه نشستن صحیح

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/10:: 7:50 صبح
نحوه نشستن صحیح چگونه است و استاندارد مناسب برای یک میز و صندلی باید به چه صورتی باشد؟
سوال: نحوه نشستن صحیح چگونه است و استاندارد مناسب برای یک میز و صندلی باید به چه صورتی باشد؟
پاسخ مشاور:
نشستن بر روی صندلی:
به طور کلی صندلی‌ها به انواع صندلی‌های رسمی (اداری) و تشریفاتی (استراحتی) تقسیم می‌شوند. مهم آن است که هدف از نشستن نوع نشستگاه را تعیین می‌کند. هر چند علی رغم آن که طی 20 تا 30 سال اخیر، متوسط قد بچه‌های مدراس 4 تا 5 سانتی‌متر افزاش یافته، متأسفانه صندلی‌ها و میزها تغییرات متناسبی نیافته‌اند.
به طور کلی هدف از نشستن، ذخیره انرژی و کاستن از فشارهایی است که در حالت ایستاده بدن تحمل می‌کند. نشستن صحیح باعث کاهش تنفس شکمی و فشار وارده بر احشاء شکمی و تناسب جریان خون پاها می‌شود.
با وجود آن که با کاهش ارتفاع و پایین آمدن مرکز ثقل به حدود مهره نهم پشتی و افزایش سطح اتکاء، نگهداری قائم بالا تنه ساده‌تر می‌شود و از نیروی کشش ثقل کاسته می‌شود، لکن همواره باید اصل نگهداری قائم بالا تنه و سر و گردن و عبور خط فرضی ثقل از مرکز بالا تنه رعایت شود.

ادامه مطلب...

هدف اصلی ازدواج

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/7:: 4:49 عصر

هدف اصلی ازدواج و تشکیل خانواده، ارضای غریزه جنسی و شهوانی نیست، بلکه تولیدمثل است.

بدون شک، خالق بزرگ هستی خواهان تداوم زندگی انسان روی کره خاکی است و تنها راه تداوم نسل بشر، آمیزش جنسی است. خداوند کششی بین دو جنس مخالف (نر و ماده) برقرار ساخت، که اگر این کشش میان نر و ماده نبود، آمیزشی میان دو جنس مخالف صورت نمی گرفت، و اگر آمیزش در کار نبود نسل بشر منقرض می گشت.

قوی ترین نیرویی که زن و مرد را به یکدیگر می کشاند، غریزه جنسی است.

در حقیقت، جاذبه جنسی بین زن و مرد علت محدثه خانواده و علت مبقیه آن است؛ ولی هدف اصلی ازدواج، ارضای غریزه جنسی نیست، بلکه عاملی ورای این عامل شهوانی و تمتعات جنسی است که عبارت است از تولید نسل. بهترین دلیلی که می توان بر این مدعا که هدف اصلی از ازدواج صرف تلذذ و تمتع جنسی بردن نیست جدائی مردان از زنان نازا و زنان از مردان عقیم آن هم با وجود تلذذ جنسی در حد ارضاء و وجود اقتصاد سالم و وضع معیشتی مناسب در خانه است.

مولر لیر، جامعه شناس جامعه شناس آلمانی می نویسد: سه عامل مهم افراد را به طرف ازدواج و تشکیل خانواده سوق می دهد:

نیاز اقتصادی، میل به فرزند و عشق. میل به فرزند که همان علاقمندی به بقای نسل و حفظ نوع می باشد، عشق یا لذت جنسی یا نیازهای اقتصادی به عنوان مقدمات وصول به این هدفند.

بنابر نظریه کینک، جامعه شناس آمریکایی، از لحاظ جهان شناسی، وظیفه خانواده (زن و مرد) تنها امتداد نسل است و نیازهای اقتصادی یا شهوانی به عنوان مقدمه ای برای رسیدن به این هدف بزرگند.

لذا می بینیم که قرآن مجید زنان را محل کشتزار مردان معرفی می کند و می فرماید:

«نسائکم حرث لکم» ثمره این کشت، فرزند است.

رسول اکرم (ص) می فرمایند:

«ان خیر نسائکم الولود»؛

بهترین زنان شما زنی است که بچه آور باشد. نیز می فرمایند:

با دختران با کره و بچه آور ازدواج کنید ولی با زنان زیبا و جمیله و نازا ازدواج نکنید که من در روز قیامت به زیادی امتم افتخار می کنم.


رابطه جنسی سالم چسب زندگی است

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/5:: 11:26 عصر

مسئول آموزش کلینیک سلامت خانواده دانشگاه شاهد با بیان اینکه اختلالات جنسی زوجین درمان پذیر است، گفت:‌« بسیاری از بدبینی‌ها، افسردگی‌ها و تنش‌ها ناشی از سستی رابطه زناشویی است.»

دکتر محمد حسین اخوان تقوی در گفتگو با خبرنگار سلامت نیوز در رابطه با سلامت جنسی زوجین، اظهار داشت:« سلامت جنسی زوجین یعنی یک زوجین بتوانند فارغ از هرگونه باورها و اعتقادات و توقعات نابجا بتوانند به طور مستمر و منظم و ارضاء کننده با هم رابطه داشته باشند.» ادامه مطلب...

مصرف زیاد سیب زمینی باعث دیابت می شود

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/5:: 11:19 عصر

سلامت نیوز : نتایج تحقیقات دانشمندان دانشگاه هاروارد حاکی است ، مصرف زیاد سیب زمینی احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش می دهد.

این دانشمندان با مطالعه روی 85 هزار زن دریافتند، احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 در طول 20 سال در زنانی که زیاد سیب زمینی مصرف می کنند ، نسبت به سایرین 20 درصد افزایش می یابد.این در حالی است که احتمال ابتلا به این بیماری در زنانی که زیاد سیب زمینی سرخ کرده مصرف می کنند ، نسبت به سایرین21 درصد افزایش می یابد. 

 

نتایج این تحقیقات نشان داد که سیب زمینی ها حاوی مقادیر بالایی از شاخص قند هستند که این به مفهوم افزایش سریع قند خون و در نتیجه آسیب سلولهای پانکراس که در تولید هورمون انسولین نقش دارد ، می شوند.


   1   2   3   4      >



بازدید امروز: 0 ، بازدید دیروز: 15 ، کل بازدیدها: 1425428
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ