اسفند 89 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

پنج فیلم اکران نوروزی مشخص شدند

ارسال شده توسط سجاد در 89/12/24:: 8:32 صبح

اکران فیلم "اخراجی‌ها"،"جدایی نادر از سیمین"، "زن‌ها شگفت‌انگیزند"، "یکی از ما دونفر" و "سه درجه تب" به عنوان فیلم های نوروزی سینماها قطعی شد.

به گزارش ایسنا،محمد رضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران،از انعقاد قرارداد این فیلم ها با سینماهای سرگروه خبر داد و گفت: "اخراجی‌ها3" به کارگردانی مسعود ده‌نمکی در گروه آفریقا، "جدایی نادر از سیمین" به کارگردانی اصغر فرهادی در گروه استقلال،‌ "زن‌ها شگفت‌انگیزند" به کارگردانی مهرداد فرید در گروه آزادی، "یکی از ما دونفر" به کارگردانی تهمینه میلانی در گروه عصر جدید و "سه درجه تب" به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند در گروه قدس اکران می‌شوند که نمایش آنها از چهارشنبه 25 اسفندماه آغاز خواهد شد.


دستمزد کارگران افزایش یافت

ارسال شده توسط سجاد در 89/12/24:: 8:29 صبح

شورای‌عالی کار سرانجام به چالش‌ها بر سر تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال آینده پایان داد و با وجود مخالفت دولت با افزایش9 درصدی حداقل دستمزد90 و نیز افزایش 6درصدی سایر سطوح دستمزدی موافقت کرد.

 

البته نظر دولت این بوده که حداقل دستمزد کارگران باید کمتر از 9 درصد افزایش یابد اما در نهایت وزیر کار صورت‌جلسه شورای‌عالی کار را امضا کرد. به گزارش همشهری، این میزان افزایش دست‌کم 2.6 درصد کمتر از نرخ تورم در بهمن ماه امسال است اما به گفته اعضای شورای‌عالی کار با درنظر گرفتن میزان افزایش بن کارگری، حداقل دستمزد کارگران بیش از 11 درصد افزایش داشته است. حداقل دستمزد کارگران در سال 89، 15درصد افزایش یافته بود.

با تصمیم شورای یادشده، تمامی کارگرانی که در سال 90 مشغول به کار شوند، ماهانه دست‌کم 330هزار و 300تومان دستمزد می‌گیرند؛ یعنی روزی 11هزار و 10تومان.به گزارش همشهری، میزان افزایش حقوق تمامی کارگران شاغل نیز 6درصد خواهد بود و مصوبه افزایش 9درصدی تنها شامل کارگرانی می‌شود که در سال آینده وارد بازار کارمی‌شوند.

براساس این گزارش پیش‌تر مقامات ارشد اقتصادی دولتی به‌ویژه وزرای اقتصاد و کار در اظهارنظری خواستار قطع رابطه دستمزد و تورم شده بودند که با واکنش نمایندگان کارگری مواجه شد تا اینکه وزیر کار از موضع خود عقب نشینی و بر تعیین حداقل دستمزد کارگران براساس ماده 41 قانون کار تاکید کرد.

یک عضو شورای‌عالی کار با تایید افزایش 9درصدی حداقل دستمزد سال آینده کارگران گفت: بن کارگری نیز 8 هزار تومان افزایش یافت.به گزارش مهر، سید محمد یاراحمدیان افزود: در جلسه عصر دیروز این شورا حداقل دستمزد سال آینده کارگران به میزان 9 درصد افزایش یافت و به 330 هزار و 300 تومان رسید.رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگر کشور با اعلام این خبر اظهار داشت: همچنین شورای‌عالی کار میزان افزایش روزانه دستمزد در سال آینده را 110هزار و100ریال درنظر گرفت.

یاراحمدیان درخصوص افزایش سایر سطوح مزدی نیز با اعلام افزایش 6 درصدی به اضافه 304تومان روزانه، گفت: در جلسه شورای‌عالی کار مصوب شد بن کارگران نیز از 20هزار تومان سال‌جاری به 28هزار تومان در سال90 افزایش یابد.وی خاطرنشان کرد: مجموع افزایش 9درصدی حداقل دستمزد سال90 کارگران به اضافه بن کارگری از نرخ تورم 11.6 درصدی پایان بهمن ماه سال‌جاری بیشتر خواهد شد.

پیشنهاد دولت کمتر بود

رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگر از ارائه بسته حمایتی از کارگران توسط سازمان هدفمندی یارانه‎ها خبر داد و گفت: پیشنهاد دولت برای افزایش دستمزد کمتر از رقم مصوب شده در شورای‌عالی کار بود. یاراحمدیان با بیان اینکه افزایش پایه سنواتی کارگران برای سال‌جاری به میزان صددرصد افزایش یافته و به روزانه 200تومان رسیده است، گفت: به همین منظور شورای‌عالی کار تصمیم گرفت تا این میزان افزایش را بدون تغییر برای سال آینده نیز اعمال کند. او با بیان اینکه از این طریق پایه ماهانه سنواتی هر کارگر مشمول قانون کار 6 هزار تومان و سالانه معادل 72 هزار تومان خواهد شد، افزود: در جلسه دیروز شورای‌عالی کار گزینه‌های مختلفی از سوی نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت برای مزد سال 90 مطرح شد.

وی با اعلام اینکه نماینده سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده است که در طول سال آینده بسته‌های حمایتی از کارگران را ارائه خواهند کرد، گفت: نماینده این سازمان کلیاتی از برنامه‌ها و پیش‌بینی‌های سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای حمایت از کارگران در سال آینده ارائه کرده است. به گفته وی، محور اصلی تعیین حداقل دستمزد سال 90 کارگران بر پایه صیانت از بنگاه‌ها، کمک به اجرای هدفمندی یارانه‌ها و همچنین جلوگیری از تورم کاذب بوده که در نهایت منجر به افزایش 9درصدی آن شده است.


داستان اسباببازی3 ، حد نهایی ...

ارسال شده توسط سجاد در 89/12/24:: 8:26 صبح

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « داماد خوش قدم»،« غیرقابل رد یابی»،« یک اتفاق ظاهراً ساده»،« رابین هود»،« میمون های فضایی 2 »،« داستان اسباب بازی 3»،« اژدهاتونو چطورآموزش بدین »،« پارک ژوراسیک »،« حد نهایی » و « طعمه » در آخرین سه شنبه (24 اسفند ) سال 89 ازشبکه هـای یک ، دو ، چهار و تهـران پـخش می شـود.

شـبـکـه یــک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « داماد خوش قدم » به کارگردانی کاظم راست گفتار و تهیه کنندگی محمد کمالی پور سه شنبه 24 اسفند ماه ساعت 22 از شبکـه یک سیما پخش می شــود .

در خلاصه داستان فیلم با بازی محمدرضا هدایتی ، فلامک جنیدی ، نادرسلیمانی ، رضا بنفشه خواه ، افسر اسدی ، هادی کاظمی وسعید پیردوست آمده : پسری به نام سیاوش که یک تولیدی مانتو دارد. ازطرف مشتریان خود مجاب به ازدواج می شود تا بتواند دراین صنف فعالیت کند، اما انجام این امر او را دچار نفرین یکی از دخترهایی که به خواستگاریش رفته بود می کند و این نفرین ماجراهای جالبی را درخواستگاری های بعدی برای او رقم می زند.

فیلم سینمایی « غیـرقابـل ردیابی »به کارگردانی گریگوری هابلیـت سه شنبه 24 اسفند ماه ساعت 24 ازشبکـه یک سیما پخش خواهد شــد .

درخلاصه داستان فیلم آمده : جنیفرمارش که افسرپلیس در دایره جنایات اینترنتی است با حضور در وب سایت عجیبی دراینترنت به نام « با من بکش » مشکوک می‌شود. چند ساعت بعد، ازاین وب سایت صحنه‌هایی مربوط به اذیت و آزارمرد میانسالی پخش می‌شود و سپس این مرد کشته می‌شود. کارآگاه « اریک باکس »از دایره جنایی رسیدگی این پرونده را به عهده می‌گیرد.
فیلم سینمایی « غیـرقابـل ردیابی » محصول سال 2008 کشورآمریکا می بـاشـد.

شـبـکـه دو

فیلم تلویزیونی « یک اتفاق ظاهراً ساده » سه شنبه 24 اسفند ماه ساعت 13 ازشبکه دو سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان این فیلم آمده : پسرنوجوانی که ازساکنین یک مجتمع آپارتمانی است، قصد دارد نارنجک دست سازی را درمحوطه پارکینگ منفجر کند، براثراین کاربرای سه تن از ساکنین آپارتمان اتفاقات ناگواری رخ می دهد. که ناگهان پسرمتوجه می شود تمام این اتفاقات در ذهن او رخ داده است و درنهایت نارنجک پرتاب شده به آسمان درعین ناباوری منفجرنمی شود.
دکترمحمودعزیزی، بهزاد خداویسی، روشنک عجمیان و شهرزاد عبدالمجید درفیلم تلویزیونی « یک اتفاق ظاهراً ساده » به کارگردانی مسعود تکاور وتهیه کنندگی سعید منتظرالمهدی بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « رابین هود» به کارگردانی وتهیه کنندگی ولفگانگ ریترمن سه شنبه 24 اسفند ماه ساعت 14:30 از شبکـه دو سیما روی آنتن می رود.

داستان فیلم ازاین قراراست که : رابین هود یک قهرمان شجاع است که برای کمک به مردم فقیر تلاش زیادی می کند، او اموالی را که پرنس جان به زور ازمردم غصب کرده است از وی می دزدد و به فقرا باز می گرداند، رابین هود تیرانداز ماهری است و سرعت عمل بالایی دارد ،او به راحتی از دست پرنس جان و افرادش فرار می کند، ولی درهمه حال پرنس جان تلاش زیادی برای دستگیری اوانجام می دهد تا جاییکه او یک مسابقه تیراندازی طراحی می کند و یک پیکان طلایی را به عنوان جایزه مسابقه  مشخص می کند.
فیلم سینمایی « رابین هود » محصول سال 1973 آمریکا است.

فیلم سینمایی « میمون های فضایی 2» سه شنبه 24 اسفند ماه ساعت 15:30 ازشبکـه دو سیما روی آنتن می رود.

درخلاصه داستان فیلم خواهید دید : کامِت شخصیت اصلی این قسمت درایستگاه فضایی کار می کند و طبق برنامه قرار است همراه با تعدادی دیگر دوباره سفری را آغاز کنند اما ناگهان متوجه می شود که اسم او از لیست افراد پروازحذف شده و همین موضوع باعث ناراحتی زیاد و نا امیدی اش می شود، او داخل سفینه شده و اشتباهاً با دستوری که به رایانه می دهد به فضا پرتاب می شود.
فیلم سینمایی « میمون های فضایی 2» به کارگردانی جان اج ویـلـیـلمـز و تهیه کنندگی جرمی اچ ویلیامز محصول سال 2010 آمریکا است.

فیلم سینمایی « داستان اسباب بازی 3» به کارگردانی لی یونک ریچ محصول سال 2010 آمریکا سه شنبه 24 اسفند ماه ساعت 17 ازشبکـه دو سیما روی آنتن می رود.

این انیمیشن سومین داستان اندی واسباب بازی های اوست . اندی بزرگ شده و قراراست به دانشگاه برود و باید اتاقش را برای خواهر کوچکتراش خالی کند . مادراندی از او می خواهد اسباب بازی هایش را به مهد کودک اهدا کند یا اینکه به اتاق شیروانی که درحکم انباری است ببرد .اندی تصمیم دارد آنها را به اتاق زیرشیروانی ببرد و وودی را با خودش به دانشگاه ببرد که بعد از ریختن اسباب بازی ها در کیسه ی زباله آنها را در راهرو قرار می دهد تا به خواهرش کمک کند و درهمین زمان مادر اندی به اشتباه اسباب بازی ها را با بقیه آشغالها به کنار پیاده رو می برد.

فیلم سینمایی «اژدهاتونو چطور آموزش بدین» به کارگردانی دین دبلویس محصول سال 2010 آمریکا سه شنبه 24 اسفند ماه ساعت 18:30ازشبکـه دو سیما روی آنتن می رود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : هیکاپ نسبت به بقیه وایکینگ ها ضعیف تراست. پدر او رییس وایکینگ هاست. وایکینگ ها مورد حمله اژدها قرار می گیرند که هرکدام انواعی دارند. یکی ازاین اژدها اژدهای شبیخون زن است که درشب می آید و چون سیاه است کسی آن را نمی تواند ببیند و برای همین همیشه فرار می کند. هیکاپ دستگاهی ساخته که می خواهد با آن اژدهای را بگیرد.
فیلم سینمایی «اژدهاتونوچطورآموزش بدین» بابازی گریدباتلروجی باروچل محصول سال 2010 آمریکا می باشد.

شـبـکـه چـهــار

فیلم سینمایی «پارک ژواسیک» سه شنبه 24 اسفند ماه ساعت 18:40 ازشبکه چهارسیما پخش می شود.

شـبـکـه تـهـران

فیلم سینمایی «حد نهایی» به کارگردانی کریستین دوگای پنجشنبه 24اسفند ماه ساعت 16:50 از شبکـه تهران پخش می شــود .

داستان فیلم سینمایی «حد نهایی» ازاین قراراست که: یک گروه سازنده کلیپ ها و تصاویرتبلیغاتی حرفه‌ای برای تصویربرداری ازیک صحنه اسکی به ارتفاعات کوهستانی پوشیده ازبرفی می روند و درآنجا مشغول به فیلمبرداری هستند که به صورت اتفاقی سرراه یک گروه تحت تعقیب قرار می گیرند و صحنه های هیجان انگیز و جذابی را خلق می کنند.
فیلم سینمایی «حد نهایی» محصول مشترک کشورهای آلمان، انگلیس و لوکزامبورگ در ژانرحادثه ای ، ماجراجویی و درام ساخته شده است.

فیلم سینمایی «طعمه» به کارگردانی دارلرودت سه شنبه  24 اسفند ماه ساعت 20:45 از شبکه تهـران پخش می شـود.

داستان فیلم سینمایی «طعمه» درمورد خانواده ایست که برای تفریح به آفریقا می روند و ماشین آنها دربیشه شیرها گیرمی افتد و آنها درصدد فرار از آنجا هستند.
فیلم سینمایی «طعمه» محصول سال 2007 کشور آمریکا در ژانرهیجانی و حادثه ای ساخته شده است.


عکس های خبری برگزیده روز

ارسال شده توسط سجاد در 89/12/24:: 8:24 صبح

 در 24 ساعت گذشته وقایع گوناگونی در گوشه و کنار جهان رخ داده اند. عکس های خبری بخشی جذاب و مهم از اخبار را به خود اختصاص می دهند. نگاهی کوتاه به ده عکس خبری برگزیده 24 ساعت گذشته از خبرگزاری ها. 23 اسفند 89. منبع: رویترز، گتی ایمیجز. گزارش: بهرام افتخاری.

پشت پرده افزایش مزد 90 کارگران

ارسال شده توسط سجاد در 89/12/24:: 8:22 صبح
نظر دولت کمتر از مصوبه شورا بود
پشت پرده افزایش مزد 90 کارگران
جام جم آنلاین: رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگر از امضای مصوبه افزایش دستمزد سال آینده کارگران توسط نمایندگان دولت، کارگران و کارفرمایان و ارائه بسته حمایتی از کارگران توسط سازمان هدفمندی یارانه‎ها خبر داد و گفت: پیشنهاد دولت برای افزایش دستمزد کمتر از رقم مصوب شده در شورای عالی کار بود.

سید محمد یاراحمدیان در گفتگو با مهر از تعیین پایه سنواتی ثابت برای سال آینده در قالب مصوبه امروز شورای عالی کار خبر داد و گفت: در جریان تعیین حداقل دستمزد 330 هزار و 300 تومانی سال آینده کارگران، شورای عالی کار برای افزایش پایه سنواتی سال آینده کارگران تصمیم جدیدی اتخاذ نکرد.

تثبیت پایه سنواتی

رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگر کشور با بیان اینکه افزایش پایه سنواتی کارگران برای سالجاری به میزان صد در صد افزایش یافته و به روزانه 200 تومان رسیده است، گفت: به همین منظور شورای عالی کار تصمیم گرفت تا این میزان افزایش را بدون تغییر برای سال آینده نیز اعمال کند.

یاراحمدیان با بیان اینکه از این طریق پایه ماهیانه سنواتی هر کارگر مشمول قانون کار 6 هزار تومان و سالیانه معادل 72 هزار تومان خواهد شد، افزود: در جلسه امروز شورای عالی کار گزینه های مختلفی از سوی نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت برای مزد سال 90 مطرح شده است.

بسته حمایتی سازمان هدفمندی

وی با اعلام اینکه نماینده سازمان هدفمندی یارانه ها در قالب جلسه امروز این شورا اعلام کرده است که در طول سال آینده بسته های حمایتی از کارگران را ارائه خواهند کرد، گفت: نماینده این سازمان کلیاتی از برنامه ها و پیش بینی های سازمان هدفمندی یارانه ها برای حمایت از کارگران در سال آینده ارائه کرده است.

این مقام مسئول کارگری با تاکید بر اینکه از طریق سازمان هدفمندی یارانه ها در سال آینده حمایتهایی از کارگران خواهد شد، گفت: همچنین در نظر است تا در طول اجرای هدفمندی یارانه ها و به فواصل زمانی اقداماتی برای تقویت نیروی کار صورت گیرد.

امضای صورتجلسه مزد توسط وزیر کار

یاراحمدیان با اعلام اینکه هم اکنون با تعیین حداقل دستمزد 330 هزار و 300 تومانی شورای عالی کار، به زودی ابلاغ آن نیز توسط وزارت کار صورت خواهد گرفت، گفت: صورتجلسه امروز شورای عالی کار به امضای وزیر کار و امور اجتماعی رسیده است.

به گفته وی محور اصلی تعیین حداقل دستمزد سال 90 کارگران بر پایه صیانت از بنگاهها، کمک به اجرای هدفمندی یارانه ها و همچنین جلوگیری از تورم کاذب بوده است که در نهایت منجر به افزایش 9 درصدی آن شده است.

عضو شورای عالی کار با اعلام اینکه نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت پیشنهادهای مختلفی را ارائه و در قالب 6 تا 7 ساعت جلسه بررسی کرده اند، گفت: نظر نمایندگان دولت در مورد افزایش حداقل دستمزد کمتر از میزان مصوب شده بوده است.

یاراحمدیان مهمترین گزینه مطرح شده توسط نمایندگان کارگران را افزایش 15 درصدی و توجه به سبد معیشت خانوار و نرخ تورم اعلام کرد و گفت: امسال نیز مانند سال گذشته صورت جلسه نهایی به امضای نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت رسیده است.

براساس مصوبه شورای عالی کار، حداقل افزایش دستمزد سال آینده کارگران با افزایش 9 درصدی از 303 هزار تومان فعلی به 330 هزار و 300 تومان افزایش می یابد. علاوه بر افزایش 9 درصدی حداقل دستمزد، 2.6 درصد نیز به کمک هزینه خانوار در بخش بن نقدی کارگری اضافه شد و در مجموع نرخ تورم اعلامی بانک مرکزی پوشش داده شد.

همچنین مقرر شد تا میزان بن نقدی خانوار کارگری نیز از 20 به 28 هزار تومان افزایش پیدا کند، ضمن اینکه در این بخش پرداخت بن به صورت نقدی و در حساب کارگران مانند سال گذشته خواهد بود. در سایر سطوح نیز مزد کارگران برای سال آینده 6 درصد به اضافه 304 تومان روزانه افزایش می‌یابد.


   1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 7 ، بازدید دیروز: 11 ، کل بازدیدها: 1424717
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ