ترفند و آموزش - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

ترفندی جالب پیرامون اشعه مادون قرمز یا Infrared

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/11:: 2:7 عصر

اشعه مادون قرمز معادل عبارت Infrared است که به نام تابش فروسرخ نیز شناخته میشود. این اشعه در علم فیزیک به قسمی از طیف امواج الکترومغناطیسی گفته می‌شود که طول موج آن‌ها بلندتر از دامنه نور مرئی و کوتاه ‌تر از دامنه امواج رادیویی باشند. همگی ما نیز با کاربردهای مادون قرمز آشنا هستیم. کاربردی ترین استفاده از اشعه مادون قرمز در کنترل از راه دور یا ریموت دستگاه های الکترونیکی نظیر تلویزیون است. همچنین با قابلیت Infrared در گوشی های تلفن همراه نیز آشنا هستید که توسط همین اشعه تبادل اطلاعات صورت میگیرد. هم اکنون قصد داریم ترفندی جالب را در زمینه کاربرد اشعه مادون قرمز برای شما بازگو کنیم که بسیار کاربردی نیز هست. همانطور که میدانید اشعه مادون قرمز با چشم انسان قابل روئیت نیست، چرا که گستره طول موج آن فراتر از طول موج قابل مشاهده انسان است. اما فرض کنید از ارسال اشعه مادون قرمز توسط دستگاه ریموت کنترل تلویزیون خود اطمینان ندارید و مطمئن نیستید که دستگاه به خوبی کار میکنید. حال چه باید بکنیم؟ چرا که با چشم خود نمیتوانیم این اشعه را مشاهده کنیم و از وجود آن مطمئن شویم. با استفاده از این ترفند میتوانید بدون نیاز به تجهیزات مخصوص مشاهده این اشعه به وجود آن پی ببرید.

ادامه مطلب...

نصب ویندوز xp بصورت خودکار فقط با یک کلیک

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/13:: 2:53 عصر

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

نصب ویندوز xp بصورت خودکار به طوری که در حین نصب سوالی از کاربر نپرسد

همانطوری که میدانید هنگامی که قصد نصب ویندوز را داشته باشید، در حین نصب لازم است سوالاتی پیرامون نام کامپیوتر ، نوع رزولوشن ، کلمه عبور Admin ، شماره سریال ویندوز و ... را پاسخ دهید. این مساله باعث میشود که شما دقایقی طولانی را کنار سیستم باشید تا نصب ویندوز به مراحل نهایی نزدیک شود.
 
این مساله اگر لازم باشد روزانه تعداد زیادی ویندوز نصب نمایید بیشتر نمایان میشود. با استفاده از ابزاری که در سی دی ویندوز xp در فولدر support قرار داده شده ، آن هم در یک فایل Cab !!! براحتی نسبت به نصب خودکار ویندوز اقدام نمایید.

ادامه مطلب...

چگونه یک لپتاپ را تمیز کنیم؟

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/13:: 1:54 صبح

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

برای تمیز کردن لپ‌تاپ راه‌های مختلفی وجود دارد اما بهترین روش آن است که اول به دفترچه راهنمای کامپیوتر خود مراجعه کنید و ببینید در آنجا چه دستورالعملی برای تمیز کردن لپ‌تاپ شما داده است.

ادامه مطلب...

حذف درایوها از MY COMPUTER ( مخفی کردن درایوها )

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/13:: 1:50 صبح

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

توجه : اگر با رجیستری آشنایی کافی ندارید ، در کار با رجیستری تمامی نکات را به درستی انجام دهید ،

 چون اگر بخشی از رجیستری ویندوز به اشتباه تغییر داده شود و یا دستکاری شود احتمال به وجود آمدن

هر مشکلی در ویندوز و یا حتی نصب مجدد سیستم عامل خواهد بود.

  ادامه مطلب...

ترفند بالا بردن سرعت اینترنت و سرعت دانلود

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/6:: 1:54 عصر

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

برای اینکه دوستان بتوانند سرعت اینترنت خود بالا ببرند این ترفند را گذاشتم یه تاثیر هم دارد من خودم امتحان کردم و نیازی به برنامه خاصی هم نیست فقط این چند روش را انجام دهید می بینید که سرعت اینترنت شما بالاتر رفته و همچنین سرعت دانلود شما هم خیلی زیاد افزایش خواهد کرد.

دنباله در ادامه مطلب

  ادامه مطلب...




بازدید امروز: 4 ، بازدید دیروز: 7 ، کل بازدیدها: 1424703
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ