مرداد 90 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا خبر داد: دستگیری زوج جنگیر کلاهبر

ارسال شده توسط سجاد در 90/5/31:: 4:39 عصر

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از دستگیری زن و شوهر جن‌گیری که از یک خانواده 380 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بودند خبرداد و گفت: متهمان ادعا می‌کردند که جن‌ها فرزندان این خانواده را جراحی کرده‌اند.


سرهنگ عبدالله قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزییات این خبر اظهارداشت: شخصی در 15 دی‌ماه سال گذشته در یکی از استان‌های شمالی کشور به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد همسرم از سال 84 به دلیل بیماری شدید روحی و روانی احساس می‌کرد که در منزلمان سروصدایی وجود دارد و این موضوع باعث ترس و وحشت وی شده بود که پس از مراجعه به پزشک و روان‌شناس آنان اعلام کردند که همسرم مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: یکی از آشنایان شاکی که از مشکل همسر وی مطلع شده بود عنوان کرد که زن و شوهری را می‌شناسد که فالگیر و جن‌گیر هستند و می‌توانند مشکل همسرش را برطرف کنند در نتیجه با توجه به صحبت‌های این فرد قرار شد که شاکی برای مداوای همسرش نزد این زن و شوهر بروند.

قاسمی افزود: زن و شوهر جن‌گیر در ملاقاتی که با شاکی پرونده و همسرش داشتند اعلام کرده بودند که با جنیان و ملائک آسمانی ارتباط مستقیم دارند و آنقدر ارتباط آنان نزدیک است که به زبان عامیانه جن‌ها را «داداشی‌ها» صدا می‌کنند.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: در ملاقات‌های بیشتری که شاکی و همسرش با این زن و شوهر داشتند در چندین نوبت مبلغ 100 هزار تومان پول را به آنان داده بودند و پس از آن زن جن‌گیر به خانه شاکی رفت و آمد کرده و متوجه شد که آنان از خانواده متمولی هستند، در نتیجه به همسر شاکی عنوان کرده بود که منزل آنان جن‌ دارد.

قاسمی با بیان اینکه زن و شوهر جن‌گیر عنوان کرده بودند که برای رفع مشکل باید شاکی و همسرش خمس اموال سال‌های قبل خود را بپردازند، اضافه‌کرد: جن‌گیرها عنوان کرده بودند که نماینده‌ یکی از مراجع تقلید هستند در نتیجه شاکی و همسرش برای حل این مشکل خمس اموال خود را به مبلغ 55 میلیون تومان به صورت نقدی به آنان پرداخت کرده بودند و پس از آن زن و شوهر جن‌گیر مدعی شدند که جن از خانه آنان بیرون رفته است.

قاسمی به گفت: این زن و شوهر کلاهبردار پس از مدتی اعلام کردند که به عنوان نماینده یکی از مراجع تقلید در گرفتن خمس و زکات فعالیت دارند در نتیجه به صورت ماهانه 200 هزار تومان تا دومیلیون تومان به عنوان خمس از شاکی این پرونده دریافت می‌کردند و مدعی می‌شدند که آنان را در بین فقرا تقسیم می‌کنند.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا خاطرنشان کرد: زن جن‌گیر چندی بعد عنوان کرده بود که یک جن در بطن فرزند بزرگ این خانواده تخم‌گذاری کرده است و تنها راه نجات وی عمل جراحی است که این جراحی باید توسط جن‌ها انجام ‌شود و البته این عمل با چشم معمولی قابل مشاهده نیست در نتیجه شاکی و همسرش پسر خردسال خود را یک شبانه‌روز در اختیار آنان قرار داده و زن و شوهر جن‌گیر با روش‌های مختلف وی را بی‌هوش کرده و صبح روز بعد فرزند آنان را به والدینش برگردانده و عنوان کردند که جن‌ها (داداشی‌ها) فرزندشان را عمل جراحی کرده‌اند.

قاسمی افزود: این زن و شوهر کلاهبردار 65 میلیون تومان برای جراحی جن‌ها از والدین این کودک دریافت کرده بودند.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا اضافه کرد: شاکی پرونده عنوان کرد زمانی که همسرم دختر کوچکمان را به دنیا آورد زن جن‌گیر با مراجعه به خانه‌مان عنوان کرد که معده دخترتان پرز ندارد و «داداشی‌ها» می‌توانند عمل پرزگذاری را انجام دهند که برای انجام این عمل نیز 35 میلیون تومان دریافت کرد.

وی با بیان اینکه این زن و شوهر با توجه به اعتقادات دینی و مذهبی شاکی پرونده مدعی شده بودند که دارای چشم برزخی هستند و با ائمه نیز ارتباط دارند، افزود: زن و شوهر جن‌گیر در مجموع 380 میلیون تومان از این خانواده کلاهبرداری کرده بودند.

قاسمی ادامه داد: پس از دریافت این گزارش از سوی پلیس آگاهی و انجام اقدامات اطلاعاتی این زن و شوهر که دارای چندین فقره سابقه دعانویسی، رمالی و جن‌گیری بودند پس از تحقیقات محلی و با هماهنگی مقام‌قضایی توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا افزود: متهمان دستگیرشده به بزه انتسابی خود اعتراف و اقرار کردند که به روش‌ها متعدد از شاکی و خانواده‌اش کلاهبرداری کرده‌اند.

وی یادآور شد: این متهمان عنوان کردند که با پول‌هایی که از این خانواده گرفته‌اند دو دستگاه خودرو، دو دستگاه آپارتمان و یک قطعه زمین را خریداری کرده و مابقی پول‌ها را هم صرف زندگی خود کرده‌اند.

قاسمی با بیان اینکه هر دو متهم با قرار قانونی روانه زندان شدند، افزود: متاسفانه مردم علی‌رغم هشدارهای پلیس آگاهی باز هم تحت تاثیر دعانویس‌ها و جن‌گیرها قرار می‌گیرند.

وی با اعلام هشدار نسبت به افرادی که تحت عنوان رمالی و جن‌گیری اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کنند، افزود: این افراد بدانند با تعاملی که بین قوه‌قضایی و پلیس وجود دارد پرونده آنان را خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار داده و به شدت با آنان برخورد خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا یادآور شد: متاسفانه کلاهبرداری به شیوه رمالی و جن‌گیری ضمن عوارض مالی لطمه‌های روحی بسیاری نیز به مردم وارد می‌کند.


علام میشود نتایج کنکور ارشد سراسریودکتری آزاد

ارسال شده توسط سجاد در 90/5/31:: 4:38 عصر

زمان اعلام نتایج کنکورهای تحصیلات تکمیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور از سوی سازمان سنجش و مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد که بر اساس آن داوطلبان کنکور سراسری کارشناسی ارشد و کنکور دکتری آزاد می توانند از زمان اعلام نتایج خود مطلع شوند.


زمان انتشار نتایج کنکور کارشناسی ارشد

ابراهیم خدایی - قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با مهر از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 90 در اواخر هفته آینده خبر داد و گفت: نتایج کنکور در مقطع کارشناسی ارشد هفته آینده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

وی با بیان اینکه میزان پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاهها نسبت به سال گذشته 64 درصد رشد داشته است، افزود: ظرفیت دانشگاهها 75 هزار نفر برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد است و با احتساب پذیرش استعدادهای درخشان با آزمون و بدون آزمون 85 هزار نفر در نهایت پذیرفته می شوند.

کنکور کارشناسی ارشد سال 90 در 142 کد رشته امتحانی و در روزهای 27 تا 29 بهمن ماه برگزار شده است و 870 هزار نفر در این آزمون شرکت کردند.

زمان اعلام نتایج 13 رشته دکتری دانشگاه آزاد

عبدالله سجادی جاغرق - رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیز در گفتگو با مهر گفت: اسامی واجدین شرایط دعوت به مصاحبه 13 رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد و اسامی پذیرفته شدگان اولیه 13 رشته دکتری روی پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.net قرار گرفت.

وی افزود: با احتساب این 13 رشته، اسامی واجدین شرایط دعوت به مصاحبه 160 رشته دکتری دانشگاه آزاد اعلام شده است. پذیرفته شدگان می توانند با مشاهده نام خود در این پایگاه برای شرکت در مرحله دوم پذیرش دکتری دانشگاه آزاد اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اسامی 13 رشته باقیمانده از مجموع 173 رشته دکتری آزاد تا 10 روز آینده از سوی مرکز آزمون اعلام می شود گفت: ظرفیت امسال پذیرش دکتری در این دانشگاه در مقایسه با سال گذشته تغییری نکرده و حدود 2 هزار و 500 دانشجوی دکتری برای سال تحصیلی 91 - 90 جذب می شوند.


شارژ تلفن همراه و لپتاپ با نورخورشید!

ارسال شده توسط سجاد در 90/5/31:: 4:37 عصر

محققان دست به ساخت یک فناوری جدید زده‌اند که شما را از نگرانی شارژ مجدد تلفن همراه و لپ‌تاپ خود رها می‌کند.


مهندسان دانشکده مهندسی و علوم پایه دانشگاه کالیفرنیا، شیوه جالبی برای جمع‌آوری و بازیافت انرژی مورد استفاده دستگاههای الکتریکی ابداع کرده‌اند که در آن یک قطبنده فتوولتاییک، درون صفحه نمایش نصب شده و اجازه می‌دهد نورهای محیط، خورشید و نور پس‌زمینه دستگاه را به برق تبدیل کند.

نمایشگرهای ال‌سی‌دی در بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی امروز، از جمله تلفن‌های همراه هوشمند، صفحات تلویزیون، مانیتورهای رایانه، لپ‌تاپ و دیگر محصولات مورد استفاده هستند. آنها با دو صفحه قطبی کار می‌کنند که تنها به میزان خاصی از نور پس زمینه اجازه عبور می‌دهد.

مولکولهای ریز بلور مایع بین دو قطبنده قرار گرفته و این بلورها می‌توانند با ترانزیستورهای ریز به شکل دریچه‌های نور تغییر کنند. کار بر روی هر دریچه نور یا پیکسل باعث گریز میزان خاصی از نور پس‌زمینه می‌شوند. میلیونها ترکیب پیکسلی می‌توانند تصاویر روی صفحات ال‌سی‌دی را ایجاد کنند.

به گزارش ایسنا، این تیم تحقیقاتی نوع جدیدی از قطبنده جمع‌آوری کننده انرژی را برای ال‌سی‌دی‌ها ساخته‌اند که قطبی‌کننده آلی فوتوولتائیک نام دارد و کاربری یک ال‌سی‌دی را با کار همزمان به‌عنوان قطبنده، دستگاه فوتوولتائیک و یک نور محیط یا صفحه فتوولتاییک نور خورشید بهبود می‌بخشد.

به گفته محققان از نقطه‌نظر مصرف انرژی، قطبنده‌های کنونی ال‌سی‌دی‌ها بسیار پرمصرف و ناکارآمد هستند. نور پس‌زمینه دستگاه می‌تواند 80 تا 90 درصد نیروی دستگاه را مصرف کند. اما تا 75 درصد از نورتولید شده توسط قطبنده‌ها از بین می‌رود. یک ال‌سی‌دس قطبنده آلی می‌تواند بسیاری از این انرژی بی‌استفاده را بازیافت کند.


بازیهای دانشجویان جهان عسگری نخستین طلایی کاروان ایران

ارسال شده توسط سجاد در 90/5/31:: 4:37 عصر

مهران عسگری نخستین مدال طلای کاروان ایران را در بازی‌های دانشجویان جهان بر گردن آویخت.


به گزارش ایسنا، درنهمین روز از بیست وششمین دوره بازی‌های دانشجویان جهان، مهران عسگری، تکواندوکار وزن ششم ایران در دیدار فینال با نتیجه‌ هشت بر یک حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و نخستین طلای کاروان ایران را در این بازی‌ها به دست آورد.

عسگری پیش از این با شکست تکواندوکارانی از کانادا، استرالیا، آذربایجان و روسیه به دیدار فینال راه پیدا کرده بود.

با این نشان طلا ایران که در جدول رده بندی عنوان چهل و یکمی را در اختیار داشت تا رده بیست و نهم صعود کرد.

پیش از این کاروان ایران سه نشان نقره و دو برنز در اختیار داشت.


عرضه آیپد 3 از سال 2012

ارسال شده توسط سجاد در 90/5/31:: 4:36 عصر

شایعاتی که بر روی وب منتشر شده اند خبر می‌دهند که آی‌پد 3 با یک نمایشگر با وضوح تصویر بالاتر از اوایل سال 2012 عرضه می‌شود.


به گزارش مهر، این روزها شایعات بسیاری روی وب درباره مدل آینده آی‌پد منتشر شده است که همگی خبر از آن دارند که نسل سوم تبلت اپل اوایل سال 2012 عرضه می‌شود.

روزنامه وال استریت ژورنال در این خصوص نوشت که اپل از مدتها قبل درحال کار بر روی نسل سوم جواهر خود است و امیدوار است که تولید آن را از اکتبر آینده آغاز کند.

وضوح تصویر نمایشگر آی‌پد 3 نسبت به دو نسل پیش از خود بالاتر و برابر با 2048 در 1536 پیکسل است. وضوح تصویر آی‌پد 1 و آی‌پد 2 برابر با 1024 در 768 پیکسل است.

نسل سوم آی‌پد دارای یک نمایشگر رتین است اما اندازه آن همچنان برابر با 9.7 اینچ باقی خواهد ماند.

پس از این‌که‌ آی‌پد در سال 2010 بر بازار مسلط شد توانست روند افزایشی فروش خود را در نیمه نخست سال 2011 همچنان حفظ کند.

باوجود این، اپل باید بتواند موفقیت آغازین خود را در رقابت با شرکتهایی که جنگ خود را در این بازار شروع کرده اند نگه دارد.

درحقیقت، با عرضه نسخه جدید سیستم عامل آندروئید و ویندوز 8 مایکروسافت در سال 2012 به نظر می‌رسد که اپل رقبای مهمی را در این بازار پیدا کند.


   1   2   3      >



بازدید امروز: 14 ، بازدید دیروز: 11 ، کل بازدیدها: 1424724
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ