اسفند 89 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

ابراهیم تاتلیسس ترور شد

ارسال شده توسط سجاد در 89/12/24:: 8:20 صبح
پس از یک عمل جراحی 5 ساعته پزشکان اعلام کرده اند که ممکن است حتی اگر تاتلیسس از این ترور جان سالم به در برد ، احتمال دارد باقی عمر خود را فلج باشد.
ابراهیم تاتلیسس خواننده مشهور ترکیه ای در محله شیشلی استانبول از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت و ترور شد.

به گزارش عصر ایران و به نقل از  سی ان ان ترک حال عمومی این خواننده مشهور ترکیه ای بسیار وخیم گزارش شده و پزشکان 24 ساعت آینده را برای زنده ماندن وی پس از این ترور حیاتی اعلام کرده اند .

بنا به اعلام پزشکان، گلوله از پشت وارد جمجمه ابراهیم تاتلیسس شده و از قسمت جلوی سر او خارج شده است . پزشکان اعلام کرده اند که اولویت نخست آنها جلوگیری از خونریزی است.

پس از یک عمل جراحی 5 ساعته پزشکان اعلام کرده اند که ممکن است حتی اگر تاتلیسس از این ترور جان سالم به در برد ، احتمال دارد باقی عمر خود را فلج باشد.

تاتلیسس شب گذشته و هنگامی که پس از ضبط برنامه تلویزیونی مشهور خود " ایبو شو " از کانال تلویزیونی " بیاض تی وی " خارج می شد هدف این حمله قرار گرفت.

هنوز خبری درباره هویت ضارب و یا انگیزه او از این ترور منتشر نشده است ، اما پلیس اعلام کرده است که ضارب از یک خودروی مشکی رنگ اقدام به شلیک چند گلوله کرده و به سرعت متواری شده است . پلیس ترکیه افزوده است که تحقیقات خود را برای شناسایی ضارب و دستگیری او آغاز کرده است.

آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی معین با نام همدم

ارسال شده توسط سجاد در 89/12/23:: 3:21 عصر

آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی معین با نام همدم با دو کیفیت

ادامه مطلب...

فخرالتاج «قهوه تلخ» در دو نما (+عکس)

ارسال شده توسط سجاد در 89/12/23:: 2:21 عصر

خبرآنلاین: الیکا عبدالرزاقی یا همان فخرالتاج سریال «قهوه تلخ» از سال 1377 وارد عرصه بازیگری تلویزیون و تئاتر شده است.

الیکا عبدالرزاقی متولد 1358 و فارغ‌التحصیل آموزشگاه هنری سمندریان است و لیسانس ادبیات نمایشی دارد.

او در سریال‌های «قهوه تلخ» (مهران مدیری - 1389) «باغ مظفر» (مهران مدیری - 1385) «چند دقیقه زندگی» (1380) «دختران» (اصغر توسلی - 1379) «گمشده» (مسعود نوابی - 1377) بازی کرده است.

«فرزند صبح» (بهروز افخمی)، «نسل جادویی» (ایرج کریمی) و «جایی برای زندگی» (محمد بزرگ نیا) از جمله فیلم‌های سینمایی او هستند.

عبدالرزاقی در نمایش‌های «دایره گچی قفقازی» به کارگردانی وحید سمندریان و «ملاقات با بانوی سالخورده» به کارگردانی حمید سمندریان بازی کرده است.


تصاویری از گونهای ماهی که از عصر دایناسورها میآید

ارسال شده توسط سجاد در 89/12/23:: 2:20 عصر

به گزارش خبرگزاری مهر، این گونه ماهی که سلاکانت (Coelacanth) نام دارد نخستین بار در سال 1938 توسط "مارژوری کارتنی- لاتیمه"، یک دانشمند اهل آفریقای جنوبی در میان گروهی از ماهیهای معمولی کشف شد.

تا پیش از این کشف، تصور می شد که این گونه میلیونها سال قبل همراه با دایناسورها در پایان دوره کرتاسه منقرض شده است، اما این ماهی هنوز زنده بود و خود را در میان اعماق آبهای اقیانوس پنهان کرده بود.

از آن زمان این ماهی با نام علمی Latimeria chalumnae شناخته شد. پس از آن در سال 1997 گونه ای دیگر از این خانواده به نام Latimeria menadoensis در آبهای اندونزی توسط یک زیست شناس آمریکایی کشف شد.

ادامه مطلب...

وقتی غلامحسینپیروانی رئیسکلانتری بود (+عکس)

ارسال شده توسط سجاد در 89/12/23:: 1:59 عصر

غلامحسین پیروانی سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان چندی قبل در مصاحبه‌ای تفضیلی با یکی از خبرگزاری‌های کشور اعلام کرد قبل از این که وارد جرگه مربیگری فوتبال شوم رئیس کلانتری بودم.

به گزارش شبکه ایران، اظهارنظر غلام پیروانی باعث شد بسیاری از روزنامه‌های ورزشی با تیتر کردن این جمله پیروانی سوژه جذابی برای مخاطبان خود به وجود آورند، یکی از نشریات ورزشی در ویژه نامه پایان سال خود با انتشار عکسی از غلام پیروانی جمله جالب وی را یکبار دیگر منتشر کرده است.


<      1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 59 ، بازدید دیروز: 45 ، کل بازدیدها: 1425622
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ