ابراهیم تاتلیسس ترور شد - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

ابراهیم تاتلیسس ترور شد

ارسال شده توسط سجاد در 89/12/24:: 8:20 صبح
پس از یک عمل جراحی 5 ساعته پزشکان اعلام کرده اند که ممکن است حتی اگر تاتلیسس از این ترور جان سالم به در برد ، احتمال دارد باقی عمر خود را فلج باشد.
ابراهیم تاتلیسس خواننده مشهور ترکیه ای در محله شیشلی استانبول از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت و ترور شد.

به گزارش عصر ایران و به نقل از  سی ان ان ترک حال عمومی این خواننده مشهور ترکیه ای بسیار وخیم گزارش شده و پزشکان 24 ساعت آینده را برای زنده ماندن وی پس از این ترور حیاتی اعلام کرده اند .

بنا به اعلام پزشکان، گلوله از پشت وارد جمجمه ابراهیم تاتلیسس شده و از قسمت جلوی سر او خارج شده است . پزشکان اعلام کرده اند که اولویت نخست آنها جلوگیری از خونریزی است.

پس از یک عمل جراحی 5 ساعته پزشکان اعلام کرده اند که ممکن است حتی اگر تاتلیسس از این ترور جان سالم به در برد ، احتمال دارد باقی عمر خود را فلج باشد.

تاتلیسس شب گذشته و هنگامی که پس از ضبط برنامه تلویزیونی مشهور خود " ایبو شو " از کانال تلویزیونی " بیاض تی وی " خارج می شد هدف این حمله قرار گرفت.

هنوز خبری درباره هویت ضارب و یا انگیزه او از این ترور منتشر نشده است ، اما پلیس اعلام کرده است که ضارب از یک خودروی مشکی رنگ اقدام به شلیک چند گلوله کرده و به سرعت متواری شده است . پلیس ترکیه افزوده است که تحقیقات خود را برای شناسایی ضارب و دستگیری او آغاز کرده است.




بازدید امروز: 15 ، بازدید دیروز: 79 ، کل بازدیدها: 1426693
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ