سلامت و بهداشت ، زیبایی و آرایش - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

چگونه سریعتر وزن کم کنیم؟

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/12:: 2:53 صبح

همه ما دوست داریم که به سرعت وزنمان را کاهش دهیم. هیچ چیز اشتباه تر از این نیست که هر روز با رژیم غذایی تان در کشمکش باشید، برای رعایت قوانین کاهش وزن به خودتان تبریک بگویید سپس متوجه شوید که باید این کار را به صورت طولانی مدت ادامه دهید. اکثر ما حتی یک روز را هم نمی توانیم مدیریت کنیم.

درحقیقت دلایل ژنتیکی پشت این قضیه نهفته است. آیا نداشتن اراده نمی تواند دلیل آن باشد؟ اما ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را جهت کاهش وزن سریع متذکر شویم. اگر نکات زیر را رعایت کنید به شما قول می دهیم هر هفته حدود 2 کیلو کم کنید.

 

ادامه مطلب...

2 ویتامین بسیار مفید برای پوست در زمستان

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/11:: 7:19 عصر

آیا می دانید پوست شما در زمستان به این دو ویتامین احتیاج پیدا می کند ؟ اما چه ویتامین هایی ؟

یک متخصص پوست و مو با بیان این که پائیز فصل مناسبی برای پوست نیست، گفت: تغییرات ناگهانی دما، ورزش باد و خشکی هوا باعث می‌شوند که پوست آب خود را که ضامن نرمی و خاصیت ارتجاعی آن است، از دست بدهد.

دکتر سپیده پیام گفت: در این فصل از سال، پوست بیش از هر زمان دیگری به عناصر اصلی و مغذی از قبیل ویتامین A و E و اسیدهای چرب نیاز پیدا می‌کند. ویتامین A در مواد مغذی مانند هویج و زردآلو و جگر گوساله موجود است.

وی در خصوص اینکه چگونه از پوست خود در این فصل محافظت به عمل آوریم، توصیه کرد: در سطح پوست یک لایه هیدرولیپدیک وجود دارد که در حفظ و مراقبت از پوست نقش موثری ایفا می‌کند به ویژه زمانی که شرایط جوی پائیز به پوست آسیب می‌رساند، لازم است که در مراقبت از آن کوشاتر باشیم.

وی افزود: در زمان شست و شوی پوست باید دقت داشته باشیم که از محصولات پاک کننده قوی و آب آهک دار دوری کنیم و در حین تمیز کردن پوست باید با ملایمت و به وسیله یک محصول پاک کننده با pH خنثی باشد تا تعادل آسیب پذیر و حساس لایه هیدرولیپدیک را بر هم نزند و موقع خشک کردن پوست حوله نرمی را انتخاب کنیم و آن را روی پوست صورت یا بدنتان با خشونت نکشید بلکه به صورت ضربه‌ای آرام پوست را خشک کنیم.


ده راهکار برای خواب بهتر

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/11:: 3:55 صبح

منبع : www.irsms4u.persianblog.ir

عوارض بی خوابی و کم خوابی تهدید کننده سلامتی غیرقابل انکار است. مطالعات نشان داده اند که کم خوابی به میزان قابل توجهی به سلامتی، کارایی و سیستم ایمنی بدنتان آسیب می رساند

تعبیر افراد از یک تخت خواب مطلوب به طرز فکر افراد بر می گردد و از فردی تا فرد دیگر متفاوت است ولی می بایست اطمینان حاصل کنید تختخوابی را دارید که درآن احساس راحتی و آرامش می کنید

علاوه بر این، اختلال در خواب شبانه با ایجاد یک سری تغییرات هورمونی و نیز اشکال در سوخت و ساز طبیعی بدن می تواند زمینه ساز ابتلا به بیماری های چاقی، دیابت و حتی بیماری های قلبی را فراهم نماید.
باید بدانید که اگر از بیماری هایی مانند چاقی و اختلالات خوردن رنج می برید و نیز در خوابیات مشکل دارید، می توانید عادات رفتاری خود را برای دستیابی به یک خواب بهتر شبانه تغییر دهید. ممکن است توانایی کنترل و یا محدود کردن تمام عواملی که با خوابتان مداخله دارند را نداشته باشید ولی می توانید یک سری عادات رفتاری که تقویت کننده خواب راحت شبانه هستند را در خود تقویت نمایید.

 

ادامه مطلب...

انواع سفیدکنندههای دندان برای دندان های زرد

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/11:: 3:21 صبح

داروخانه‌ها این روزها انواع محصولات خانگی سفیدکننده دندان، از چسب‌ها یا ژل‌های سفید‌کننده را به شما ارایه می‌کنند ولی آیا می‌دانید این محصولات محدودیت‌هایی نیز دارند؟

موادسفیدکننده دندان عمدتا 2 نوع هستند؛ یک نوع که در مطب و توسط دندان‌پزشک باید استفاده شود و نوع دیگر که در منزل قابل استفاده است.

ادامه مطلب...

برطرف کردن جوش های دوره بلوغ

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/11:: 3:20 صبح

اگر این اکنه ها سطحی وتعدیل پذیر هستند ، رژیم و محصولات OTC را امتحان کنید:صبح پوست تان را با پاک کننده هایی که حاوی اسید سالیسیلیک هستند استفاده کنید تا منافذ پوست  پاکسازی شده وباکتریهای مولد آکنه را کاهش دهد.
 
سپس از یک کانسیلر حاوی 2.5 %پروکسید بنزول میباشد استفاده کنید که باکتری ها را کشته و چربی و جوش های موجود را میزداید.بعد از آن از یک مرطوب کننده فاقد چربی با اس پی اف  30 استفاده کنید. شب با یک پاک کننده غیر دارویی صورتتان را شسته سپس از یک کرم لایه بردار جهت زدودن سلولهای مرده استفاده کنید.

اگر بعد از 8 هفته بهبودی حاصل نشد و یا اگر آکنه ها شدید هستند به یک متخصص بیماری های پوستی جهت علت یابی و تچویز آنتی بیوتیک و همچنین هورمون درمانی مراجعه کنید.


   1   2      >



بازدید امروز: 5 ، بازدید دیروز: 7 ، کل بازدیدها: 1424704
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ