تیر 90 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

صدور قبوض یکماههگازمشترکانخانگی

ارسال شده توسط سجاد در 90/4/19:: 3:34 عصر

معاون وزیر نفت با اشاره به آغاز صدور قبوض یک ماهه گاز مشترکان خانگی از افزایش تعداد قبوض گاز سبز رنگ در کشور خبر داد و گفت: مردم خوش حساب ترین مشترکان دولت شده اند.

جواد اوجی در گفتگو با مهر با اشاره به آغاز صدور گاز یکماهه برای مشترکان خانگی و تجاری، گفت: بر این اساس تیرماه امسال 75 درصد قبوض گاز مشترکان 31 تا 36 روزه صادر خواهد شد و تا پایان مرداد ماه برای تمامی مشترکان خانگی قبوض یک ماهه صادر خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشترکان خانگی جز خوش حساب ترین مشتریان گازی دولت هستند، تصریح کرد: تاکنون بیش از 90 درصد مشترکان خانگی نسبت به پرداخت مبالغ قبوض گازی اقدام کرده اند.
 
معاون وزیر نفت درباره برنامه دولت برای تشویق مشترکان خوش حساب خانگی، توضیح داد: تاکنون سناریوهای مختلفی برای نحوه تشویق مشترکان خانگی و تجاری تدوین و به ستاد هدفمندی یارانه ها ارائه شده است.
 
این مقام مسئول با اعلام اینکه برای تشویق مشترکان خانگی باید یکسری مجوزهای قانونی از برخی از دستگاهها اخذ شود، تاکید کرد: به زودی سناریوی نهایی تشویق مشترکان خوش حساب گاز خانگی به طور رسمی اعلام می شود.

افزایش تعداد قبوض سبز گاز مشترکان خانگی  

اوجی با یادآوری اینکه در شرایط فعلی به طور متوسط روزانه 367 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخشهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، اظهار داشت: بر این اساس هم اکنون به طور متوسط روزانه 175 تا 180 میلیون متر مکعب گاز به نیروگاه ها، 80 میلیون متر مکعب به صنایع عمده گاز طبیعی تحویل داده می شود.
 
مدیر عامل شرکت ملی گاز با تاکید بر اینکه در حال حاضر میانگین مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده به 115 تا 120 میلیون متر مکعب در روز رسیده است، تبیین کرد: هم اکنون روزانه 26 میلیون متر مکعب گاز به کشورهای همسایه صادر می شود ضمن آنکه میزان تزریق گاز شیرین به مخازن نفتی از مرز 12 میلیون متر مکعب در روز گذشته است.


قیمت شیر یارانهای 600 تومان شد

ارسال شده توسط سجاد در 90/4/19:: 3:33 عصر

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران از تعیین تکلیف قیمت شیر یارانه‌ای در پایتخت خبر داد و اعلام کرد قیمت شیر یارانه‌ای درجه یک با بار میکروبی 500 هزار و با وزن 900 گرم، 600 تومان تعیین شد.

نعمت‌الله ترکی در گفتگو با مهر با اشاره به تعیین قیمت شیر در جلسه شنبه شب کمیته تعیین قیمت شیر نیمه ‌یارانه‌ای در تهران گفت: بر این اساس، شیر درجه یک با بار میکروبی 500 هزار به مبلغ 600 تومان به ازای هر کیسه نایلونی 900 گرمی در اختیار مصرف‌کنندگان تهرانی قرار می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران افزود: کمیته تعیین قیمت شیر نیمه‌یارانه‌ای در جلسه شنبه شب خود به این نتیجه رسید که در به منظور حمایت از تولید و تولیدکننده، قیمت شیر با پیشنهاد اتحادیه دامداران و توافق با اتحادیه فرآوری‌کنندگان شیر به ازای هر لیتر 520 تومان در اختیار کارخانجات فرآوری‌کننده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: کارخانجات صاحب نام و دارای برند مطرح نیز با دریافت شیر 520 تومانی، هر کیسه 900 گرمی شیر نیمه‌یارانه‌ای را با قیمت 600 در اختیار مصرف‌کنندگان در تهران قرار می‌دهند.

به گفته ترکی، توزیع شیر نیمه‌یارانه‌ای 600 تومانی به صورت گسترده از امروز آغاز شده است، کما اینکه توزیع شیر با قیمت غیریارانه‌ای نیز از 15 تیرماه در تهران صورت می‌گرفت.

پیش از این قیمت شیر یارانه ای 350 تومان بود که با تصمیمات جدید، با رشد بیش از 71 درصدی مواجه شده است.





بازدید امروز: 19 ، بازدید دیروز: 11 ، کل بازدیدها: 1424729
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ