بهمن 89 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

ترتیل قرآن استاد شهریار+کتاب

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/28:: 12:16 عصر

ترتیل کامل قرآن کریم

استاد شهریار پرهیزگار

1 CD 

 

        

قیمت : 5000 تومان

ما قرآن را نازل کردیم که مایه شفا و رحمت مؤمنان باشد. ?
قرآن مانند دریای بیکرانی است که هر کس به اندازه ی فهم و درکش از آن بهره مند می شود. قرآن دریچه ای به سوی معنویت و کمال انسان است. قرآن هادی و راهنما ما انسان هاست و قرآن مانند کشتی ای است که هر کس به آن پناه ببرد از غرق شدن در جهل و نادانی در امان است .
قرآن را باید با آداب خاصی تلاوت نمود از جمله:
?- با وضو بودن هنگام تلاوت
?- در هنگام تلاوت به طریق ادب، با سکون و وقار نشسته باشیم و به چیزی تکیه ندهیم.
?- شمرده و واضح کلمات قرآن را بخوانیم.
?- قرآن را با گریه و حزن تلاوت کند و اگر نمی تواند خود را به گریه بیاندازد. در همین رابطه در حدیثی از امام جعفر صادق (ع) نقل شده است که حضرت فرمودند : همانا قرآن توأم با حزن نازل گشته است، پس آن را با حزن بخوانید . ?
?- قرآن را با صدای بلند و صوت زیبا تلاوت کند (اگر از ریا در امان باشد) از پیامبر اکرم (ص) روایت شده است که ایشان فرمودند : براى هر چیز زینتى است و زینت قرآن صداى نیکو است .?
?- وقتی به ایات سجده رسید سجده کند.
?- حق آیات را مراعات کند، بدین نحو که: چون به آیه عذاب رسد، پناه به خدا گیرد و چون به آیه رحمت و ذکر نعیم بهشت رسد، آن را از خدا مسئلت نماید و چون به آیه اى رسد که مشتمل بر تسبیح یا تکبیر پروردگار باشد، تسبیح و تکبیر نماید و چون به آیه دعا و استغفار رسد، دعا و استغفار نماید.
?-  در ابتداى قرائت بگوید: أعوذ باللّه السّمیع العلیم من الشّیطان الّرجیم. چرا که خداوند متعال مى فرماید: هنگامى که قرآن مى خوانى از شرّ شیطان رانده شده به خدا پناه بر. ?
?- از هر سوره که فارغ شود بگوید: صدقِ اللّه العلىّ العظیم و بلغ رسوله الکریم اللّهم أنفعنا به و بارک لنا فیه الحمد للّه ربّ العالمین. ?
??- هنگامى که قرآن خوانده مى شود، با توجّه گوش دهد و ساکت باشد
 

        

قیمت : 5000 تومان 


«ذکر الهى» چون نسیم فرحبخش، حیات معنوى را به انسان هدیه مى کند; قلب خسته و افسرده انسان با «یاد خدا» طراوت مى یابد و در کشاکش مشکلات و انبوه گرفتاریها به یاد معشوق است که اطمینان و آرامش را براى جانها به ارمغان مى آورد.
انسانى که در هر لحظه به یاد خداوند و فقر و احتیاج خویش به ذات اقدس الهى و عقاب و ثواب باشد، در درون خویش راهى براى رشد و نمو رذائل اخلاقى و ارتکاب معاصى نخواهد گذاشت و همواره در صدد رشد و تعالى خویش مى باشد.
بنابراین «ذکر و یاد خدا» از مهم ترین عوامل رسیدن به قرب الهى است که انسان را از جهان ماده به عالم معنا و معنویت مى رساند. «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اذْکُرُوا اللَّهَ ذِکْرًا کَثِیرًا * وَسَبِّحُوهُ بُکْرَةً وَأَصِیلًا» (احزاب / 41 - 42)
اى کسانى که ایمان آورده اید، خدا را بسیار یاد کنید و او را در صبحگاه و شامگاه تسبیح کنید.
مفهوم ذکر
«ذکر» در لغت به معناى «یاد کردن» است، خواه با زبان باشد یا با قلب یا هردو، خواه بعد از نسیان باشد یا در ادامه ذکر. و نیز «ذکر» به معناى «حفظ شىء» است و خلاف نسیان مى باشد.
به بیان دیگر، «ذکر» عبارتست از اینکه آدمى نیروى ادراک خود را متوجه یاد شده کند، یا به اینکه نام او را ببرد و یا صفات او را به زبان جارى کند و مصداق مهمتر اینکه در قلب به یاد او باشد.
طبق این معنا ذکر معناى عامى دارد که هر چیزى را شامل مى شود، امّا آنچه خداوند در قرآن کریم به آن امر فرموده، «ذکر خداوند» و «یادآورى نعمتهاى الهى» مى باشد که در سایه آن انسان غبار غفلت و دورى را از قلب خود بزداید و برجان و روح خسته خویش، با باران یاد الهى گلهاى طاعت و بندگى را برویاند.
مراتب ذکر
ذکر مقامى بسیار بلند دارد و داراى مراتب و درجاتى است; اولین مرتبه آن، «ذکر لفظى و زبانى» است و مراد از «ذکر لفظى» حرف لقلقه زبان نمى باشد چرا که اگر توجه به معناى الفاظ نباشد هیچ ارزشى ندارد و شاهد این مدعا اینکه گاه انسان افرادى را مى بیند که در عین اینکه با زبان مشغول «ذکر خداوند» هستند، با عمل خویش مرتکب گناه و معصیتى مى شوند! و حال آنکه ذکر حقیقى، انسان را از گناه باز مى دارد.
مرتبه دوم; ذکر قلبى است یعنى توجه به خداوند از دل انسان بجوشد و به زبان جارى شود، هر چند حتماً لازم نیست به زبان جارى شود.
مرتبه سوم; یاد کردن خدا در تمامى احوال است و اینکه انسان حتى یک لحظه هم از یاد خدا غافل نباشد و در تمامى اوقات خدا را حاضر و ناظر بر اعمال خویش بداند.
با دقت در آیات و روایات بدست مى آید که اساس ذکر توجه درونى است و اینکه انسان با تمام قلب و جان خویش به ذات پاک خدا توجه کند، پیمان توجهى که انسان را از گناه باز مى دارد و به اطاعت فرمان او دعوت مى کند به همین دلیل در احادیث متعددى از پیشوایان اسلام نقل شده که منظور از ذکر خدا یادآورى عملى است.
بدیهى است که انسان از همان ابتدا نمى تواند به مرحله والاى ذکر و یاد کردن خدا در تمامى احوال نایل شود بلکه با تمرین و ممارست در گفتن «الفاظ» و دقت در معانى ذکرها، کم کم «پیوسته به یاد خدا بودن» براى او حاصل مى شود و چنین نیست که «ذکر لفظى» ارزش و اعتبارى نداشته باشد، بلکه آن هم به نوبه خود مورد تأکید قرار گرفته است و منشأ آثار فراوانى مى باشد.
آثار ذکر«یاد خداوند» آثار و برکات فراوانى دارد که در آیات و روایات به آن اشاره شده است و ما در این جا به برخى از آن ها مى پردازیم:

        

قیمت : 5000 تومان

 


1. مورد یاد خدا قرار گرفتن
«واذکرونى اذکرکم واشکروا لى ولا تکفرون» مرا یاد کنید تا شما را یاد کنم و کفران نورزید.
ذکر خدا معناى وسیع و مصادیق فراوانى دارد. انسانى که در تمامى لحظات زندگى به یاد ذات پاکى است که سرچشمه تمام خوبیها و نیکها مى باشد و به این وسیله روح و جان خود را پاک و روشن مى سازد، خداوند نیز در تمامى مراحل زندگى و در اوج مشکلات و سختى ها او را تنها نمى گذارد.
2. همنشینى با خدا
کسى که همواره به یاد خدا باشد، خداوند همنشین و جلیس او خواهد بود چنانکه در حدیث قدسى به حضرت موسى(ع) فرمود: اى موسى; من همنشین کسى هستم که مرا یاد کند، موسى سؤال کرد: روزى که هیچ پناهى نیست جز پناه تو چه کسى در پناه تو خواهد بود. فرمود: آنها که مرا یاد مى کنند و من نیز آنان را یارى مى کنم، و با هم دوستى مى کنند در راه من، پس دوست دارم آنها را، اینان کسانى هستند که وقتى بخواهم به اهل زمین بدى رسانم، آنها را یاد کرده و به خاطر آنان بدى را دفع مى کنم.
3. محبت خداوند
انسانى که پیوسته به یاد خداست، حب الهى در قلبش جاى مى گیرد. چنانچه در زندگى روزه مره نیز چنین است که اگر انسان در تمامى ساعات و در تمامى افکار خود شخص خاصى را در خاطر داشته باشد، کم کم محبت او در قلبش حاکم مى شود.
در روایت نیز آمده است.
«من اکْثَر ذکر الله احبْه» هر کس زیاد خدا را یاد کند، محبت خداوند در قلبش حاکم مى شود.
4. فلاح و رستگارى
از نظر قرآن کریم ذکر خدا زمینه رستگارى انسان را فراهم مى سازد: «واذکر والله کثیراً لعلکم تفلحون» خدا را بسیار یاد کنید، باشد که رستگار شوید.
5. افزایش برکت و حضور ملائکه
از روایات استفاده مى شود خانه اى که ذکر خدا در آن بسیار شود، برکتش بسیار مى شود و ملائکه در آن خانه حاضر و شیطانها دور مى گردند، و آن خانه براى اهل آسمانها آنچنان درخشنده است که ستارگان براى اهل زمین، و خانه اى که در آن قرآن خوانده نشود و ذکر خدا در آن نشود، برکتش کم است، ملائکه از آن خانه گریزان.

        

قیمت : 5000 تومان


6. آرامش
آرامش و اطمینان گمشده ى انسان امروزى است که در آرزوى به دست آوردن آن مى باشد قرآن کریم راه رسیدن به آرامش را به بشر معرفى مى نماید:
«الا بذکر الله تطمئن القلوب» همانا با یاد خدا دلها آرام مى گیرد. 7. دورى از شیطان
آنان که به یاد خدا هستند از وسوسه هاى شیطان متأثر نمى شوند و یاد خدا سلاحى است که از آنها در برابر شیطان محافظت مى نماید.
«ان الذین اتقوا اذا مسهم طائف من الشیطان تذکروا فاذا هم مبصرون»
پرهیزگاران هنگامى که گرفتار وسوسه هاى شیطان شوند، به یاد خدا و پاداش و کیفر او مى افتند; و (در پرتو یاد او، راه حق را مى بیند و) ناگهان بینا مى شوند.
8. غذاى روح
حضرت على(ع) مى فرماید:«مداومت بر ذکر الهى غذاى روح و کلید رستگارى است».
با توجه به اهمیّت «ذکر الهى» و نقش سازنده آن در پیشرفت معنوى انسانهاى مؤمن، خداوند مؤمنان را از توجه به امورى که انسان را از یاد خدا باز مى دارد بر حذر مى دارد:
«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تُلْهِکُمْ أَمْوَالُکُمْ وَلَا أَوْلَادُکُمْ عَنْ ذِکْرِ اللَّهِ وَمَنْ یَفْعَلْ ذَلِکَ فَأُوْلَئِکَ هُمْ الْخَاسِرُونَ»
اى کسانى که ایمان آورده اید، اموال و اولادتان شما را از یاد خدا باز ندارد و هرکس چنین کند از زیانکاران است.
بدیهى است توجه به مال و زندگى دنیوى در صورتى نهى شده است که انسان را از یادخدا باز دارد و به عبارت دیگر; هدف انسان در زندگى توجه به آنها باشد ولى در صورتى که انسان مراقب نفس خویش باشد و از اینها به عنوان وسیله براى رسیدن به سعادت ابدى استفاده کند، نه تنها مذموم نیست بلکه سفارش هم شده است.
پس اموال و اولاد تا آنجا که از آنها در راه خدا و براى نیل به حیات طیبه کمک گرفته شود، از مواهب الهى هستند و مطلوب مى باشد اما اگر علاقه افراطى به آنها سدى در میان انسان و خدا ایجاد کند، بزرگترین بلا محسوب مى شود. و خسرانى بزرگ است که در آیه شریفه به همین معنا اشاره شده است.
تعبیر به «خاسرون» به خاطر این است که حب دنیا چنان انسان را سرگرم مى کند که سرمایه هاى وجودى خویش را در راه لذت ناپایدار و اوهام و پندارها صرف مى کند و با دست خالى از دنیا مى رود در حالى که با داشتن سرمایه هاى بزرگ براى زندگى جاودانه اش کارى نکرده است.
در حالات عالم بزرگ شیخ عبدالله شوشترى از معاصرین مرحوم علامه مجلسى نوشته اند: او فرزندى داشت که بسیار مورد علاقه او بود، این فرزند سخت بیمار شد، پدرش مرحوم شیخ عبدالله، هنگامى که براى اداى نماز جمعه به مسجد آمد پریشان بود، هنگامى که طبق دستور اسلامى، سوره منافقین را در رکعت دوم تلاوت کرد و به این آیه رسید، چندین بار آیه را تکرار کرد! پس از فراغت از نماز، بعضى یاران علت این تکرار را سؤال کردند; فرمود:
هنگامى که به این آیه رسیدم به یاد فرزندم افتادم، و با تکرار آن به مبارزه با نفس خود برخاستم، آنچنان مبارزه کردم که فرض کردم فرزندم مرده، و جنازه اش در برابر من است و من از خدا غافل نیستم، آنگاه بود که دیگر تکرار نکردم!.
آثار دورى از یاد خداوند
همانگونه که «ذکر الهى» منشأ آثار و برکات فراوانى است، دورى از یاد خداوند نیز پیامدهایى را به دنبال دارد که به برخى از آن ها اشاره مى شود:

 

 

        

قیمت : 5000 تومان

 

 


1. خود فراموشى
«وَلَا تَکُونُوا کَالَّذِینَ نَسُوا اللَّهَ فَأَنْسَاهُمْ أَنْفُسَهُمْ...»
مانند کسانى که خدا را فراموش کردند نباشید که خدا نیز آنان را به خودفراموشى دچار ساخت.
و در آیات دیگرى نیز به این مسأله «خود فراموشى» اشاره شده است.
«نسیان» مصدر فعل «نسوا» است، به معناى زایل شدن صورت معلوم از صفحه خاطرات، البته بعد از آنکه در صفحه خاطر نقش بسته بود، این معناى اصلى «نسیان» است ولى در استعمال آن توسعه داده اند و در مطلق روگردانى از چیزیکه قبلاً مورد توجه بوده نیز استعمال مى شود.
در حقیقت فراموشى خداوند، ترک شکر «ذکر الهى و ترک طاعت در بندگى را نیز به همراه دارد»، زیرا از یکسو فراموشى پروردگار سبب مى شود که انسان در لذات مادى و شهوات حیوانى فرو رود و هدف آفرینش خود را به فراموشى بسپارد و در نتیجه از ذخیره لازم براى فرداى قیامت غافل بماند.
از سوى دیگر فراموشى خدا، همراه با فراموش کردن صفات پاک اوست که هستى مطلق و علم بى پایان و غناى بى انتهاى از اوست و هر چه غیر اوست وابسته و نیازمند به ذات پاکش مى باشد و همین امر سبب مى شود که انسان خود را مستقل و غنى و بى نیاز شمرد و بر نفس خود اعتماد کند، با اینکه باید به پروردگارش اعتماد نموده و از او ترسان و به او امیدوار باشد.
و اینها همه عامل اصلى فسق و فجور و بلکه این خود فراموشى بدین مصداق و خروج از طاعت خداست ولذا مى گوید «اولئک هم الفاسقون»
2. همراهى شیطان
«وَمَنْ یَعْشُ عَنْ ذِکْرِ الرَّحْمَانِ نُقَیِّضْ لَهُ شَیْطَانًا فَهُوَ لَهُ قَرِینٌ»
و هر کس از یاد خدا رویگردان شود شیطانى براى او مى گماریم تا همنشین او شود.
3. سختى در زندگى
«وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى»
و هرکس ازیاد من رویگردان شود، زندگى (سخت) و تنگ خواهد داشت و روز قیامت او را کور وارد محشر مى کنم.
4. غفلت
«وَاذْکُرْ رَبَّکَ فِی نَفْسِکَ تَضَرُّعًا وَخِیفَةً وَدُونَ الْجَهْرِ مِنْ الْقَوْلِ بِالْغُدُوِّ وَالْآصَالِ وَلَا تَکُنْ مِنْ الْغَافِلِینَ»
پروردگارت را در دل خود، از روى تضرع و خوف، آهسته و آرام، و صبحگاهان و شامگاهان یاد کن و از غافلین مباش.
مراد از «غفلت» در آیه شریفه بى توجّهى است که در اثر دورى از ذکر الهى به انسان دست مى دهد و مقصود از غفلت در بیشتر آیات غفلت غیر معذور و مذموم است.
در تعالیم پیشوایان دین و در روایات ائمه طاهرین(ع) نیز، از غفلت انسان نهى شده است از جمله:
قال الصادق(ع): «ان کان الشیطان عدواً فالغفلة لماذا و ان کان الموت حقاً فالفرح لماذا»
اگر شیطان دشمن شماست پس غفلت از حقایق و واقعیات براى چرا و اگر مرگ حق است پس خوشحالى شما براى چیست!؟

 

        

قیمت : 5000 تومان

 

 

 

شهریار پرهیزگار
معمولا هر کس شروع به حفظ قرآن می کنه در وهله اول سراغ نوار استاد شهریار پرهیزگار میره . در انواع نوار و سی دی به وفور همه جا یافت میشه . انواع نغمات قرآنی رو روی آیات پیاده کردند و دل نشین هست . من حدود 20 جزء رو با نوار ایشون حفظ کردم . اون قدیما که ام پی تری و سی دی به این عظمت نبود اول یک بار دو صفحه ای که باید حفظ می کردیم رو با نوار گوش می‏دادم و بعد آیه آیه می شنیدم و تکرار می کردم و ترجمه را میخواندم و بالاخره حفظ می‏شدم .
البته همه دوستام از نوار قرآن برای حفظ استفاده نمی کردند اما مزیتی که حفظ قرآن همراه با نوار داره اینه که حفظ رو روون می‏کنه و تا حدودی در صوت و لحن و تجوید موثره .
خلاصه این جناب پرهیزگار با اینکه نوارهاشون مثل نقل و نبات بین حفاظ می چرخه اما ایرادی که برخی بزرگان و من جمله من! به نوارهاشون می‏گیرن اینه که با لحن فارسی می‏خونن . این اشکال وقتی بیشتر هویدا می‏شه که نوار قراء عرب زبان را شنیده باشیم .

        

قیمت : 5000 تومان


ژورنال لباس عروس 2010

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/28:: 12:15 عصر

ژورنال لباس عروس 2010 

1 CD

در منزل و در کمترین  وقت با کمترین هزینه می توانید

 بهترین لباس را انتخاب کنید

این شب استثنایی را با یک لباس فوق العاده به پایان برسانید

 سی دی کامل ژورنال لباس عروس برای

زوجهای خوشبختی که می خوان جدیدترین و بهترین

 لباس عروسی رو تو جشن عروسیشون به تن کنن یا

 به تن همسرشون ببینن

قیمت : 6000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

به یاد ماندنی ترین و بهترین شب زندگیتان

 را با انتخاب درست خاطره انگیز کنید

 روش ممکن لباس عروس خود را انتخاب کنید

اگر شب عرو سیتان نزدیک است فرصت را ازدست ندهید؟؟؟؟؟

 

قیمت : 6000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

حتما قبل از خرید لباس عروس

 نگاهی به این ژورنال بیندازید!!!!!

 ما به شما برای انتخاب زیباترین

 

قیمت : 6000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

ژورنال لباس ، گل عروس و کارت عروس

خلاصه هر چیزی که واسه یه جشن عروسی به یاد

 موندنی لازمه

 

قیمت : 6000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

به جای صرف وقت و هزینه ی اضافی در پاساژها

برای انتخاب لباس با راحت ترین و آسان ترین

..اگر هنوز در انتخاب لباس عروس مشکل دارید با این ژورنال

مشکل شما حل خواهد شد !!!!

قیمت : 6000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

زیباترین وشیک ترین لباس های عروس را در اینجا ببینیید؟؟؟!!!!

اگر می خواهید شب عروسیتان بی نظیر باشد این

 ژورنال را از دست ندهید !!!!

 شما زیبا ترین و شیک ترین عروس خواهید بود اگر ......

قابل توجه عروس هایی که می خواهند مانند یک

شاهزاده به نظر برسند؟؟؟؟؟؟

 لباس عروس کمک خواهیم کرد


چگونه 101 سال عمر کنید

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/28:: 12:14 عصر

چگونه 101 سال عمر کنید

رازی که سالها انسان به دنبالش بوده؟؟

اسرار زندگی جاوید!!

چگونه می توان بیش از صد سال عمر کرد؟؟

قدیمی ترین رویای انسان، زندگی طولانی!

این بار شما تجربه کنید

دانشمندان پس از سال ها تحقیق تمام راز

و رمز زندگی طولانی را به شما خواهند گفت

آیا می دانستید مردم در جزیره اوکیناوا ژاپن و یکی

 از شهرهای کالیفرنیا و کوههای ساروینا بیش

 تر از مناطق دیگر کره زمین عمر می کنند؟!!

همراه کتاب یوگا به عنوان هدیه

قیمت : 5000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

دانشمندان زندگی این مردم را مورد بررسی و تحقیق قرار داده اند

و نتایج عجیب و جالبی به دست آورده اند.

شما می توانید از اولین کسانی باشید

که راز زندگی طولانی را می دانید

صد در صد علمی و اثبات شده

قیمت : 5000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

این مجموعه بعد از تحقیق بر روی بیش از 1000 نفر

 از افرادی که بالای صد سال زندگی کرده اند تهیه شده است

با رازهای جاودانگی به صورت کاملاً علمی آشنا شوید
 

 

قیمت : 5000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

آیا می خواهید حتی در 90 یا 100 سالگی

 نیز کاملاً سرزنده وسرحال و پر نشاط باشید؟؟؟؟؟!!!!

راز طول عمر را برای عزیزانی که دوستشان دارید بازگو کنید

تعجب نکنید، همه این آدمها بالای 100 سال زندگی کرده اند!!!
 

 

قیمت : 5000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

رازی که سالها انسان به دنبالش بوده؟؟


کامل ترین و جدیدترین ژورنال لباس 2009

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/28:: 12:12 عصر

کامل ترین و جدیدترین ژورنال لباس 2009

2 CD 

اولین ژورنال تخصصی 2009 ویژه بانوان

شامل بیش از 1000 مدل لباس

 2009از طراحان معروف دنیا

 

بیش از 2000 تصویر کامل با کیفیت بالا  

      

قیمت : 6000   تومان

مجموعه بی نظیر از لباس های بانوان شامل : بلوز و شلوار ، دامن ، کت ، کت و دامن ، لباس کودکان ،

لباس راحتی ، لباس شب ، کت و شلوار ، لباس عروس ، پیراهن ، تاپ ، ژاکت

 

 

برای اولین بار در ایران مناسب برای طراحان ، خیاطان و به ویژه بانوان شیک پوش

      

قیمت : 6000   تومان

 

شامل بیش از 1000 مدل لباس

 2009از طراحان معروف دنیا

 

 

قابل استفاده برای علاقمندان-کارآموزان ، خیاطان گرامی همچنین برای تمام کسانی که میخواهند زیباترین و به روزترین لباس ها را داشته باشند و در مراسم مختلف آنها را پوشیده و گل سر سبد مجلس باشند

 

شما حتما از دیدن این مدلها لذت خواهید برد

مدل دلخواه خود را همراه با مدلهای لباس

 دیگر را در این سی دی ببینید.

 

 

 در این سی دی طرحهای بسیار زیادی

 در سایزهای مختلف خواهید دید

 

      

قیمت : 6000   تومان

 

گلچینی از بهترین و جدیدترین مدلهای لباس زنانه  در سال 2009

 

      

قیمت : 6000   تومان

 

همیشه در  مجالس و مهمانی ها همچون نگین بدرخشید؟؟؟ 

همانی را انتخاب کنید که شایسته شماست

زیبا ترین لباس را برای خود انتخاب کنید...

      

قیمت : 6000   تومان


آنچه که زنان درمورد مردان باید بدانید

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/28:: 12:11 عصر

                         

در این دنیای بزرگ فقط یک نفر برای

زندگی با شما خلق شده است

 

1CD+1BOOK قیمت = 8000 تومان

خرید اینترنتی                      خرید اینترنتی

تمام خصوصیات مرد مورد علاقه شما در این سی دی و کتاب کاملا تشریح شده است

 

به عنوان مثال :

 

1 - او به چه رنگی علاقه مند است؟            زن و زیبایی

 

2 - او از چه فصلی خوشش می آید؟                  

 

3 - یا تا آخر عمرش به شما علاقه مند خواهد بود؟

 

4 - آیا شما تنها زن مورد علاقه او هستید؟                

 

 

 

5 - .......                                                                                                  

 

 

 

مطمئن هستم  و پیشنهاد می دهم  که اگر ازدواج کرده اید

این کتاب و سی دی را نبینید

 

 

 

 

می دانید همسر آینده شما چه کسی خواهد بود ؟؟؟

همه و همه اینها در این سی دی و کتاب آمده ....

 

1CD+1BOOK قیمت = 8000 تومان

 خرید اینترنتی

 

 

                                      

 

 

 

   زیرا واقعا تاسف خواهید خورد که چرا قبل از ازدواج به این منبع برخورد نکرده اید

 

 

 

 

تمام خصوصیات زن مورد علاقه شما در این سی دی و کتاب کاملا تشریح شده است.

به عنوان مثال :   

?. او به چه رنگی علاقه مند است؟

 ?. او از چه فصلی خوشش می آید؟

?. آیا تا آخر عمرش به شما علاقه مند خواهد بود؟

?. آیا شما تنها مرد مورد علاقه او هستید؟

 

 

1CD+1BOOK قیمت = 8000 تومان

خرید اینترنتی                      خرید اینترنتی

 

 

 

به همه چیز درباره خودتان و کسی که برای  همسری شما  مناسب است پی ببرید

 

اصل بر این نیست که رابطه قلبی همه پسرها و دختر ها همزمان بنابر خواسته و میل یک طرف با میل و خواسته طرف دیگر هماهنگ و همراه باشد. به همین جهت اگر محبتی یک جانبه و بدون پاسخ بماند نبابد موجب بیگانگی و دشمنی با محبت گردد اگر می خواهید معنی واقعی عشق را بفهمید این سی دی و کتاب را بدست آورید .

 

 

 

1CD+1BOOK قیمت = 8000 تومان

خرید اینترنتی                      خرید اینترنتی

راهکارهای این کتاب و سی دی شما را راهنمائی  می کند  که  دقیقا  به  سراغ کسی بروید که شما را در آیند بپرستد

 

هر  آنچه که باید در  مورد مردان و یا شوهرانتان بدانید ...

مردان متولد ماه های مختلف چه خصوصیاتی دارند ..؟؟؟

باور کنید بعداز دیدن این سی دی و کتاب متعجب خواهید شد ...!!!!

1CD+1BOOK قیمت = 8000 تومان

خرید اینترنتی                      خرید اینترنتی


   1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 2 ، بازدید دیروز: 7 ، کل بازدیدها: 1424701
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ