فال - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

فال امروز (6 بهمن - 26 ژانویه)

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/5:: 11:40 عصر

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 

 

فروردین: ممکن است دیگر از انتظار خسته و اعتقاد داشته باشید که دیگر نمی‌توانید بیش از این منتظر بمانید،‌ اما احتمالا از اینکه می‌بینید که هنوز اندوخته ای از صبر و شکیبایی دروجود شما باقی مانده متعجب خواهید شد. حتی ممکن است فکر کنید دیگر نمی‌توانید هیجانات خود را کنترل کرده و آنها را پنهان کنید،‌ اما این فرصتی است که بتوانید خود را تغییر داده و از این حالت درآیید و تازه می‌فهمید که چقدر ریسک کرده اید. در آینده ای نزدیک فرصتی پیدا خواهید کرد که اشتیاق خود را نشان داده و این بسیار عالی است که کارت‌های خود را نگه دارید تا زمانیکه وقت آن برسد که ورق‌های خود را رو کنید. ادامه مطلب...

فال روز 27 دی ماه

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/26:: 8:57 عصر

فروردین: ممکن است امروز بتوانید مشکلی را در محل کارتان حل کنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری  و موفقیت بوجود بیاورید. همچنین شما می‌دانید که این بخشی از یک نتیجه بزرگتر است که برای زمانی با شما خواهد بود و برای این مشکل راه حل آسانی وجود ندارد. نتیجه گیری‌های شما درباره کارتان نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کنند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می‌کند. زیرکانه ترین سیاست شما الان این است که مشغولیت‌های خود را کمتر کنید؛ به خاطر اینکه یکباره می‌بینید که در یک تعارض قرار می‌گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می‌شود بازنده شوید.

ادامه مطلب...

فال روز چهارشنبه 22 دی ماه

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/23:: 12:49 صبح

فروردین: به نظر می‌رسد امروز خیلی از خودتان مطمئن باشید،‌ اما این اعتماد به نفس کاذب شما ممکن است بسیار غلط باشد اگر شما زمانی برای این نگذارید که دیگران را به خوبی زیر نظر بگیرید. اکنون بسیار راحت است که یک نکته جزیی اما بسیار مهم را از دست بدهید،‌ که می‌تواند در زمان و پول شما صرفه جویی کند و برای تان مفید باشد. کار زیرکانه شما اکنون این است که کارهایی که قبلا کرده اید و حرفهایی را که قبلا گفته اید را دوباره چک کنید،‌ به خاطر اینکه دوستانتان ممکن است از این اطلاعات غلطی که شما به آنها داده اید صدمه ببینند.

اردیبهشت: آهسته کردن سرعت خود به سوی پیشرفت به نظر نمی‌رسد اکنون برای شما زیاد مهم باشد به خاطر اینکه شما هر چیزی که بسیار مهم‌تر از آن  باشد را ترجیح می‌دهید. اگر احساس کنید که کاری را به اتمام رسانیده اید خود را از آن کار کنار می‌کشید. شما می‌خواهید دیگران بدانند که شما چقدر در کار خود با استعداد و شایسته هستید. اما  بهتر است که زمان خود را از دست ندهید و کاری را که درست است انجام دهید به جای اینکه بخواهید دیگران را  با کارایی خود تحت تاثیر قرار دهید.

ادامه مطلب...

فال امروز دوشنبه 20 دی 89

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/20:: 12:33 صبح

 

متولدین فروردین

شاید رابطه ای در مسائل کاری پیدا کنید که هم جالب و هم مفید است.

 

متولدین اردیبهشت

نزدیکان شما بیشتر از همیشه نسبت به شما احساساتی هستند وتصمیم دارند تغییراتی ایجاد کنند. به خاطر خدا به حرفهای آنها گوش کنید! می بینید که منطقی صحبت می کنند.

 

متولدین خرداد

ستارگان قوه تخیل و درک شما را بالا می برند و می توانید بفهمید که قدم بعدی یک نفر چه می تواند باشد. به راحتی می توانید از احساس یکی از همکاران نسبت به خودتان باخبر شوید. البته می توانید به راحتی از او سوال کنید اما شما هیچ وقت این کار را نمی کنید، زیرا از نظر شما این کار بیش از حد روراستی است، و از این کار لذت نمی برید.

 

متولدین تیر ادامه مطلب...

فال امروز چهار شنبه 15 دی ماه

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/15:: 12:51 صبح

فروردین: ممکن است امروز شخص خاصی بر سر راه شما برای رسیدن به رضایت و خرسندی مانع ایجاد کند که  باعث شوکه شدن تان شده و مجبور شوید برای رسیدن به حق خود با وی بجنگید. شما در موقعیتی قرار ندارید که بگذارید شخص دیگری در مورد شما قضاوت کند. به یاد داشته باشید که احساسات شما الان بسیار قوی است و این باعث می‌شود که دیگر لازم نباشد که برای غلبه و ایستادگی در برابر این مشکل خود نیروی خود را هدر داده و با آن بجنگید. در عوض،‌ ایده‌های بزرگ خود را در مسیر عمل قرار دهید و گام به گام و به تدریج جلو بروید.

ادامه مطلب...

   1   2      >



بازدید امروز: 17 ، بازدید دیروز: 11 ، کل بازدیدها: 1424727
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ