مهر 90 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

گوگل پلاس میتواند به فیس بوک برسد؟

ارسال شده توسط سجاد در 90/7/24:: 2:48 عصر

40 میلیون کاربر تنها طی 4 ماه، آمار فوق العاده ای برای گوگل پلاس است، اما آیا این شبکه اجتماعی می تواند به فیس بوک 800 میلیون نفری برسد؟

یاهو – جیسون گلگر: «گوگل باز» بالاخره به پایان راه رسید. پیش از این بسیاری حتی فکر می کردند بلافاصله بعد از راه اندازی «گوگل پلاس» دیگر گوگل باز وجود خارجی نخواهد داشت. گوگل باز به کار خود ادامه داد تا اینکه نهایتا گوگل اعلام کرد طی هفته های آینده آن را تعطیل خواهد کرد. [Google Buzz تعطیل می‌شود]

 

اکنون به نظر می‌رسد گوگل به برتری در دنیای جستجوی اینترنتی قانع نیست و تصمیم گرفته است با تمرکز بیشتر بر توسعه شبکه اجتماعی جدید خود، گوگل پلاس، در دنیای شبکه های اجتماعی نیز حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 

رسیدن به آمار 40 میلیون کاربر در طول چهار ماه، آماری خیرکننده برای هر وب سایت اجتماعی است. اگرچه شروع گوگل پلاس بسیار خوب بوده ، اما نباید فراموش کرد که رقیب آن یعنی فیس بوک، در حال حاضر بیش از 800 میلیون کاربر دارد. البته آمارهای ارائه شده از سوی منابع مختلف تا حدودی متفاوت بوده است؛ آمارها دروغ می گویند و دروغ گوها هم دائما آمار می سازند! به هر حال، مشخص است که فیس بوک با فاصله بسیار زیاد، از گوگل پلاس پیش تر است.

 

برای آنکه گوگل بتواند کاربران بیشتری برای گوگل پلاس جذب کند باید سرویس های دیگر خود را که اکنون کاربران زیادی هم دارند در این سرویس جدید خود وارد کند. نکته مهم در مورد این سرویس ها این است که مانند گوگل باز با مشکل حفظ حریم شخصی و اطلاعات فردی کاربران مواجه نیستند و موقعیت خوبی در میان کاربران اینترنتی دارند.

 

اینکه در آینده گوگل چگونه می تواند به این سمت حرکت کند و سرویس هایی مانند یوتیوب و جیمیل را در پلاس وارد کند تعیین کننده میزان موفقیت آن در جذب کاربر بیشتر و در نتیجه رقابت نزدیک تر با فیس بوک خواهد بود. استفاده از سرویس های دیگر گوگل، گوگل پلاس را از نظر امکانات و قابلیت ها بالاتر از فیس بوک قرار خواهد داد. بدون شک تیم توسعه فیس بوک نیز بی کار نخواهد نشست تا گوگل پلاس او را از صحنه رقابت خارج کند. رقابت این دو به طور حتم، نتایج خوبی در دنیای تکنولوژی به دنبال خواهد داشت.

 


تاخیر در عرضه گوشی نکسوس پرایم

ارسال شده توسط سجاد در 90/7/19:: 3:21 عصر

سامسونگ عرضه گوشی جدید خود، "نکسوس پرایم" را به نشانه احترام به درگذشت استیو جابز، به تعویق انداخته است.

مسئولان سامسونگ می‌گویند که مردم در سراسر جهان همچنان در حال ادای احترام به بنیانگذار شرکت اپل هستند و اکنون زمان مناسبی برای معرفی محصول جدید سامسونگ به بازار نیست.

 

سامسونگ قصد داشت تا نکسوس پرایم را که با نسخه تازه اندروید به نام "آیس کریم ساندویچ" کار می‌کند، 11 اکتبر  رونمایی کند.

 

اپل با سامسونگ به عنوان تامین‌کننده قطعات، همکاری نزدیکی دارد. ولی این دو شرکت بارها از یکدیگر به اتهام نقض قوانین ثبت اختراع شکایت کرده‌اند.


داروی ضدسرطان وارد بازار شد

ارسال شده توسط سجاد در 90/7/19:: 3:7 عصر

جام جم آنلاین: رئیس ستاد توسعه نانو از ورود نانوداروی ضدسرطان تولید محققان کشورمان به بازار دارویی خبر داد.

 وی گفت: این دارو در حال حاضر در برخی بیمارستانها تجویز می شود و قرار است تا 3 ماه آینده این دارو از طریق داروخانه ها توزیع شود.

دکتر سعید سرکار در گفتگو با مهر با اشاره به دیدار دکتر مرضیه وحیددستحردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آخرین دستاوردهای محققان در حوزه نانو افزود: در این دیدار وزیر بهداشت از آخرین دستاوردهای محققان در حوزه نانو و نانو داروی تزریقی ضد سرطان "دوکسوروبیسین" بازدید کرد.

رئیس ستاد توسعه فناوری نانو به مباحث مطرح شده در این دیدار اشاره کرد و یادآور شد: در این دیدار مطالبی در خصوص نحوه حمایت های وزارت بهداشت از تولیدات داخلی مباحثی مطرح شد.
 
وی توزیع نانو داروی "دوکسوروبیسین" را از دیگر مطالب مطرح شده در این دیدار ذکر کرد و ادامه داد: برنامه هایی را در این زمینه داریم که امیدواریم ظرف 3 ماه آینده این دارو از طریق داروخانه ها در اختیار بیماران نیازمند قرار گیرد.  
 
فرآورده نانو دارویی تزریقی ضد سرطان (دوکسوروبیسین) توسط محققان کشور تولید شده است. این نانو دارو یک ترکیب ضد سرطان است که برای درمان سرطان تخمدان، سینه، مولتیپل میلوما و بیماری ایدز مورد استفاده قرار می گیرد.
 
مولتیپل میلوما یا میلیوم بیماری بدخیم با منشا پلاسماسل های مغز استخوان است. پلاسماسل ها در حالت طبیعی تولید کننده پادتن هایی هستند که به تخریب میکروبها و محافظت بدن در برابر عفونت ها کمک می کند. میلیوم این عملکرد طبیعی را دچار اختلال کرده از این رو بدن قادر به مقابله مؤثر علیه عفونت نیست. این بیماری می تواند مغز همه استخوانها را درگیر سازد ولی شایع ترین مکانهای درگیری در ران، کمر، لگن یا بالای بازو است.
 
اندازه ذرات این دارو 100 نانومتر است و قادر خواهد بود که بافت تومور را هدف قرار دهد از این رو علاوه بر افزایش تاثیر دارو، عوارض جانبی آن چون سمیت قلبی را کاهش می دهد.


طنابدار در انتظار مجرمان خمینیشهر

ارسال شده توسط سجاد در 90/7/19:: 3:7 عصر
رییس‌کل دادگستری اصفهان:پرونده حادثه خمینی‌شهر بررسی و حکم 9نفر به‌تایید دیوان عالی کشور رسید.

غلامحسین انصاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از بررسی اعتراض دونفر از مجرمان به رای صادره، در نهایت این پرونده در شعبه 32 دیوان عالی کشور رسیدگی شد.

وی اضافه کرد:10مهرماه امسال دیوان عالی کشور در دادنامه ای از حیث انطباق اعمال ارتکابی با قانون و رعایت اصول وقواعد دادرسی، پرونده را خالی از نقص تشخیص داد و رای صادره را تایید کرد.

انصاری گفت:مجرمان ردیف اول تا چهارم به اتهام تجاوز به عنف به اعدام با چوبه دار در ملاء عام،متهمان ردیف پنج و شش به نامهای جواد و روح الله به اتهام سرقت مقرون به اذیت و آزار و حبس غیرقانونی به 28 سال حبس و تحمل 74 ضربه شلاق محکوم شدند.

به گفته وی، پرونده متهمان ردیف پنجم و ششم درباره تجاوز به عنف مفتوح بوده و نیاز به بررسی بیشتری دارد.
وی افزود: متهم ردیف هفتم به نام غلامحسین از اتهام تجاوز به عنف برائت شده و در زمینه آدم ربایی،سرقت مقرون به اذیت و آزار و حبس غیر قانونی به 9 سال حبس و 50 ضربه شلاق محکوم شد.

انصاری خاطرنشان کرد:متهمان ردیف هشتم و نهم به نامهای مجید و حسن به دلیل نبود مدارک کافی از تمام اتهامات تبرئه شدند.

وی افزود:در زمان حاضر چهارنفر از متهمان متواریند و دونفر به تازگی دستگیر شده و در بازداشت موقت به سر می برند تا پرونده آنها تکمیل و به دادگستری ارسال شود.

به گزارش ایرنا،سوم خردادماه سال جاری، عده ای از افراد شرور، نیمه شب با ورود به یک میهمانی خصوصی خانوادگی در یکی از باغهای اطراف خمینی شهر در محدوده غربی اصفهان، مردان حاضر در این میهمانی را حبس و با انتقال زنان به محلی دیگر به آنان تجاوز به عنف کرده و متواری شدند.

چهار مجرم ردیف اول این حادثه ،ساعت شش صبح فردا (چهارشنبه) در پارک بهشت  خمینی شهر به دار مجازات آویخته می شوند.


سایه آرامش بر بازار تخم مرغ

ارسال شده توسط سجاد در 90/7/19:: 3:6 عصر
اقبال مردم به خرید از غرف ویژه عرضه این کالا در میادین میوه و تره‌بار در بازگشت این آرامش بی‌تاثیر نبود.

تخم‌مرغ در روزهای گذشته یکی از خبرسازترین کالاها بوده است و البته با تمهیدات در نظر گرفته شده ظرف روزهای گذشته، به نظر می‌رسد که بازار رو به آرامش گذاشته،در عین حال اقبال مردم به خرید از غرف ویژه عرضه این کالا در میادین میوه و تره‌بار نیز در بازگشت این آرامش بی‌تاثیر نبوده است.

به گزارش مهر، چند روز مانده به روز جهانی تخم‌مرغ، قیمت این کالا در بازار ایران به دلایلی همچون کاهش تولید و بروز مشکلاتی در عرصه واردات، رو به افزایش نهاد و حتی در برخی از مغازه‌ها و خرده‌فروشی‌های سطح شهر، قیمت به 7 تا 8 هزار تومان نیز رسید.

این افزایش قیمت در حالی رخ داد که به گفته مسئولان دولتی، بازار این کالا تحت تاثیر بیماری فوق حاد پرندگان در ماههای پایانی سال 89، قرار گرفته و در آن، بخش قابل توجهی از گله‌های مرغ تخم‌گذار از دست رفته است و بر این اساس، بخشی از توان تولیدی تخم‌مرغ کشور از چرخه تولید خارج شده است.

به گفته آنها، تحت تاثیر این رخداد و کاهش میزان تولید تخم‌‎مرغ در کشور، روند افزایش قیمت مشاهده شده است و بر این اساس ضرورت تنظیم بازار این کالا بیش از گذشته مورد تاکید قرار گرفت، این درحالی است که شیوه‌های تنظیم بازار این کالا کار را به جایی رساند که دولت تصمیم گرفت تعرفه واردات تخم‌مرغ را حذف کند و در امر واردات تسهیل داشته باشد.
 
از سوی دیگر، برخورد قانونی با متخلفان و عوامل سودجو و استفاده از توان تشکل‌های تولیدی نیز مطابق معمول، در دستور کار قرار گرفته است و اقدامات سخت‌گیرانه در بازار این کالا برای برخورد با متخلفان، رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفته است.
 
تلاش‌های دولت برای آرام نگاه داشتن بازار تخم‌مرغ تا به جایی پیش رفت که هم اکنون قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ درب مرغداری 23500 ریال و برای مصرف‌کننده 27500 ریال تعیین شده است؛ البته در این میان نباید تخم‌مرغ‌های بسته‌بندی شده را نیز فراموش کرد.
 
به گفته مسئولان، با توجه به هزینه بسته‌بندی تخم‌مرغ‌های مارکدار، فروش هر نوع تخم‌مرغ در این احجام بالاتر از قیمت هر کیلوگرم 30000 ریال و شانه‌ای 60000 ریال تخلف است.
 
در این میان، مردم به عنوان ذی‌نفعان اصلی سیاست‌های تنظیم بازاری دولت در امر تخم‌مرغ نیز حرف‌های متفاوتی را از قیمت این محصول در بازار نقل می‌کنند. برخی از آنها، در مورد افزایش قیمت تخم‌مرغ از دولت انتظار دارند تا پیش از وقوع چنین افزایش قیمت‌هایی، مراتب را به شدت بررسی کرده و در واقع، سطح عکس‎العمل خود را بالاتر برند.
 
این همان دغدغه‌ای است که بارها و بارها مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت آن را مطرح کرده‌اند و به نوعی به صورت مستقیم و غیرمستقیم به موضوع نبود آمار کافی از تولید و نقض عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در تهیه آمار تولید و نیاز کشور، دانسته‌اند.
 
خانمی میانسال که برای خرید از میدان میوه و تره‌بار در صف خرید یک شانه تخم‌مرغ منتظر است، به خبرنگار مهر می‌گوید: چند بار به سوپرمارکت محل برای خرید تخم‌مرغ مراجعه کردم که او از عرضه امتناع می‌کرد، البته چند روز بعد که قیمت بالا رفت، متوجه شدم که وی تخم‌مرغ را ذخیره کرده تا با قیمت بالاتری به فروش برساند.
 
وی ادامه می‌دهد: این مغازه هم اکنون تخم‌مرغ را به قیمت هر شانه 9 هزار تومان به فروش می‌رساند، به خاطر همین ترجیح دادم تا چند روز از این کالا استفاده نکنم و در عوض، پول ناحقی را به آن فروشنده نپردازم.
 
خانمی دیگر با ابراز رضایت از تدارک غرف ویژه عرضه تخم‌مرغ در میادین میوه و تره‌بار گفت: هم اکنون مردم بیشتر خریدهای خود را از این میادین انجام می‎‌دهند و لازم نیست به مغازه‌هایی رجوع کنند که قیمت کالاهای فله را به هر نرخی که دلشان می‌خواهد، تعیین می‌کنند.
 
وی معتقد است، دولت به محض اینکه روند افزایش قیمت کالایی را مشاهده می‌کند، باید وارد گود شده و مراکز عرضه مستقیم کالا را راه‌اندازی کند تا مردم به راحتی کالای خود را خرید کنند.
 
آقایی نیز که در صف خرید تخم‌مرغ ایستاده می‌گوید: معمولا در نیمه دوم سال مصرف تخم‌مرغ افزایش می‌یابد و همین امر شاید باعث بر هم زدن عرضه و تقاضا شده باشد.
 
او معتقد است که نرخ تخم‌مرغ باید از هر شانه 5100 تومان نیز پایین تر آید.
 
هم اکنون در میادین میوه و تره بار، روزانه 50 تا 60 هزار تن تخم‌مرغ توزیع می‌شود و بر این اساس، نرخ هر شانه در این میادین، 5100 تومان تعیین شد.
 
همچنین، قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ در مرغداری 23500 ریال و برای مصرف‌کننده 27500 ریال تعیین شده است و قرار است در صورت عرضه بالاتر از این نرخ‌ها، با متخلفان برخورد شود.


<      1   2   3   4      >



بازدید امروز: 19 ، بازدید دیروز: 87 ، کل بازدیدها: 1425909
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ