طنابدار در انتظار مجرمان خمینیشهر - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

طنابدار در انتظار مجرمان خمینیشهر

ارسال شده توسط سجاد در 90/7/19:: 3:7 عصر
رییس‌کل دادگستری اصفهان:پرونده حادثه خمینی‌شهر بررسی و حکم 9نفر به‌تایید دیوان عالی کشور رسید.

غلامحسین انصاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از بررسی اعتراض دونفر از مجرمان به رای صادره، در نهایت این پرونده در شعبه 32 دیوان عالی کشور رسیدگی شد.

وی اضافه کرد:10مهرماه امسال دیوان عالی کشور در دادنامه ای از حیث انطباق اعمال ارتکابی با قانون و رعایت اصول وقواعد دادرسی، پرونده را خالی از نقص تشخیص داد و رای صادره را تایید کرد.

انصاری گفت:مجرمان ردیف اول تا چهارم به اتهام تجاوز به عنف به اعدام با چوبه دار در ملاء عام،متهمان ردیف پنج و شش به نامهای جواد و روح الله به اتهام سرقت مقرون به اذیت و آزار و حبس غیرقانونی به 28 سال حبس و تحمل 74 ضربه شلاق محکوم شدند.

به گفته وی، پرونده متهمان ردیف پنجم و ششم درباره تجاوز به عنف مفتوح بوده و نیاز به بررسی بیشتری دارد.
وی افزود: متهم ردیف هفتم به نام غلامحسین از اتهام تجاوز به عنف برائت شده و در زمینه آدم ربایی،سرقت مقرون به اذیت و آزار و حبس غیر قانونی به 9 سال حبس و 50 ضربه شلاق محکوم شد.

انصاری خاطرنشان کرد:متهمان ردیف هشتم و نهم به نامهای مجید و حسن به دلیل نبود مدارک کافی از تمام اتهامات تبرئه شدند.

وی افزود:در زمان حاضر چهارنفر از متهمان متواریند و دونفر به تازگی دستگیر شده و در بازداشت موقت به سر می برند تا پرونده آنها تکمیل و به دادگستری ارسال شود.

به گزارش ایرنا،سوم خردادماه سال جاری، عده ای از افراد شرور، نیمه شب با ورود به یک میهمانی خصوصی خانوادگی در یکی از باغهای اطراف خمینی شهر در محدوده غربی اصفهان، مردان حاضر در این میهمانی را حبس و با انتقال زنان به محلی دیگر به آنان تجاوز به عنف کرده و متواری شدند.

چهار مجرم ردیف اول این حادثه ،ساعت شش صبح فردا (چهارشنبه) در پارک بهشت  خمینی شهر به دار مجازات آویخته می شوند.





بازدید امروز: 8 ، بازدید دیروز: 42 ، کل بازدیدها: 1426850
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ