مطالب جالب و خواندنی - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

مهمترین میانبر ها در ویندوز هفت

ارسال شده توسط سجاد در 89/9/30:: 12:8 صبح

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

ویندوز هفت تعداد زیادی میانبر های صفحه کلید معرفی کرده است که برای کسانیکه که زیاد با کامپیوتر سر و کار دارند و می خواهند سریع تر کار های خود را انجام دهند می تواند بسیار مفید باشد از طرفی تعداد زیاد این میانبر ها هم خود مشکل ساز شده است و پیدا کردن میانبر های مفید کمی سخت شده است. به همین منظور لیستی از مهمترین آنها را در اختیار خوانندگان عزیز یاد بگیر دات کام قرار می دهیم.

 

ادامه مطلب...

چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟ (قسمت دوم)

ارسال شده توسط سجاد در 89/9/30:: 12:6 صبح

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

نقشه و برنامه کار و استراتژی حرفه ای چه هستند؟


اگر حتی برای تعطیلات خود برنامه ای نداشته باشید ممکن است نتوانید از تعطیلات خود لذت ببرید و چیزها آنگونه که می خواهید پیش نروند. برای آنکه آنچه می خواهید اتفاق بیفتد باید برای آنها یک تصویر ذهنی داشته باشید.

 

 

ادامه مطلب...

چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟ (قسمت اول)

ارسال شده توسط سجاد در 89/9/30:: 12:4 صبح

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

اگر در فکر آغاز کسب و کار خود هستیداحتمالا نمی دانید چگونه باید این کار را انجام دهید؟ یا مردد هستید که آیا این کار را انجام دهم یا خیر. در این مقاله می خواهم شما را با تجربه خود در این زمینه آشنا کنم.

همچنین آنچه در این مقاله می خوانید تمام جزئیات کار را به شما نخواهد گفت چون هر پروژه ای فوت و فن خود را دارد. اما سعی دارم مراحل بنیادی برای به ثمر رساندن یک پروژه موفق را با شما در میان بگذارم.

ادامه مطلب...

<      1   2   3   4      



بازدید امروز: 82 ، بازدید دیروز: 87 ، کل بازدیدها: 1425972
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ