مطالب جالب و خواندنی - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

رفتارهای جنسی ناسالم و پرخطر کدامند؟

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/5:: 11:18 عصر

سلامت نیوز : یکی از معضلات کنونی جامعه عدم اطلاع کافی نوجوانان و جوانان ما از رفتارهای پر خطر جنسی است و متاسفانه این عدم آگاهی سبب می‌شود تا این امیدان آینده نسلی بیمار و ناسالم از لحاظ روحی و جسمی باشند و متعاقب آن مشکلات اقتصادی و اجتماعی جبران ناپذیری به پیکر خانواده و جامعه وارد آید. لذا پیشگیری از این معضلات با آموزش صحیح و اطلاع رسانی به موقع، می‌تواند به عنوان عاملی نجات بخش، سبب کاهش چشمگیر این مشکلات گردد.

مهمترین موضوع در آموزش رفتارهای پرخطر، آموزش رفتارهای جنسی سالم می‌باشد.

ابتدا باید ببینیم رفتار جنسی ناسالم و پرخطر چیست؟

ادامه مطلب...

دلیل آمیزش جنسی دردناک در روابط جنسی زنان چیست؟

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/5:: 11:14 عصر

سلامت نیوز :یسپارونی حالتی است که فرد در هنگام آمیزش دچار درد میشود. این درد ممکن است در بدو ورود آلت مردانه به واژن یا در مراحل مختلف در طول دخول ایجاد شود. این حالت درجات متفاوتی دارد و نسبت به اینکه در چه زمانی پس از شروع نزدیکی و در کجا فرد احساس درد می کند، دلایل و درمانهای متفاوتی دارد.

ادامه مطلب...

آیا خوردن شکلات سبب بروز آکنه میشود؟

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/5:: 11:10 عصر

سلامت نیوز : طبق تحقیقات دانشمندا ن مصرف شکلات وچیپس وسایر تنقلات نمیتواند عامل اصلی در ایجادجوش و بروز آکنه باشد ولی مصرف لبنیات کم چرب به دنبال پیروی از یک سیستم تغذیه و برنامه غذا یی صحیح میتواند ازبروز  جوش و آکنه جلوگیری نماید.


چگونه می توان از خودارضایی دست کشید؟

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/5:: 11:6 عصر

سلامت نیوز :همه پزشکان معتقدند برای ترک هر نوع عادت قبل از هر چیز اراده و تصمیم لازم است و این موضوع را اصلا نباید دست کم گرفت .

در زیر به مواردی اشاره میکنیم که عمل به ان میتواند شما را از این رفتار پر خطر که جسم و روحتان را می آزارد نجات دهد.

ادامه مطلب...

مردان چگونه مقدار اسپرم خود را افزایش دهند؟

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/5:: 11:4 عصر

سلامت نیوز :بیشتر مردان چه بخاطر بچه دارشدن و چه بخاطرلذت بردن از انزال،تمایل به افزایش مقدار اسپرم خود دارند.به نظر برخی زیاد بودن حجم مایع منی میتواند نشان دهنده سلامت جسمی باشد.صرف نظر از صحت وسقم این گفته،بدون شک افزایش حجم منی میتواند لذت ارگاسم رابیشتر و مدت آنرا طولانی تر نماید.بعلاوه افزایش تولید اسپرم در بیضه میتواند میل جنسی شما را هم بیشتر سازد.

 

شما امروز در این مقاله نکات سودمندی در مورد افزایش مایع منی خواهید آموخت.

ادامه مطلب...

<      1   2   3   4      >



بازدید امروز: 35 ، بازدید دیروز: 87 ، کل بازدیدها: 1425925
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ