دی 89 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

چگونه یک Mp3 Player مناسب بخریم؟

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/19:: 9:30 عصر

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

مگر خرید Mp3Player هم نیاز به راهنما دارد؟ هنگام خرید که فرا برسد متوجه میشوید که ماجرا سخت تر از چیزی است که فکر می کنید. امکانات متفاوت، سایز، رنگ، قیمت و... همه عوامل مهمی هستند که در خرید شما موثراند.علاوه بر این چه پخش کننده ای برای نیاز شما مناسب تر است؟ پاسخ تمام سوالات را در این مطلب نارنجی پیدا می کنید. ‏

‏‏به طور کلی ام پی تری پلیرها از یک نگاه به دو دسته کلی تقسیم میشوند: ‏

‏پخش کننده های دارای هارد درایو: ‏ این ام پی تری پلیرها ظرفیت بالایی دارند و می توانید بیشتر آرشیو موسیقی تان را به همراه داشته باشید. ظرفیت آنها معمولا بین 20 تا 160 گیگابایت است. آی پاد کلاسیک مثال خوبی از یک پخش کننده موسیقی دارای هارد درایو است. ادامه مطلب...

نوزاد پسر پس از یک ماه دختر شد!

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/19:: 9:21 عصر

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر«مادیلیشیا» مادر 29 ساله و «کنت» پدر 30 ساله این نوزاد که تصور می‌کردند فرزندشان پسر است، چهار هفته پس از تولد متوجه مشکلی در کودک شدند.

به نقل از ایسنا ، یک زوج آفریقایی که تولد نوزاد پسر خود را به تازگی جشن گرفته بودند، یک ماه پس از تولد متوجه شدند فرزندان یک ماهه آن‌ها دختر است.

«مادیلیشیا» مادر 29 ساله و «کنت» پدر 30 ساله این نوزاد که تصور می‌کردند فرزندشان پسر است، چهار هفته پس از تولد متوجه مشکلی در کودک شدند.

روزنامه‌ سان در این باره نوشت: آن‌ها سپس فرزندشان را به بیمارستان بردند و آزمایشاتی روی کودک انجام شد که مشخص شد، جنسیت او دختر است.

متخصصان بیمارستان دریافتند به دلیل فقدان یک آنزیم نادر و تولید غیرطبیعی هورمون‌ها اندام جنسی نوزاد به شکل غیرعادی بزرگ شده بود که به همین خاطر والدینش در ابتدا تصور می‌کردند ، نوزادشان پسر است. کودک قرار است بزودی تحت عمل جراحی قرار گیرد.

پدر و مادر نوزاد می گویند : از این که صاحب این دختر زیبا هستند، خوشحالند و به داشتن او افتخار می‌کنند.

آن‌ها اسم جدیدی هم برای فرزندشان انتخاب ‌کرده‌اند.

 


10 محور مهم در گفت وگوهای پیش از ازدواج

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/19:: 8:52 عصر

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

بیشتر مشاجره های لفظی میان زن و شوهرها از حرف هایی که میان آن ها رد و بدل می شود، برمی خیزد؛ حرف هایی که یا نشان دهنده ی اختلاف نظر درباره ی عقاید و سلایق آن هاست یا قرار است منجر به یک تصمیم مشترک برای یکی از امور زندگی شود.بیشتر مشاجره های لفظی میان زن و شوهرها از حرف هایی که میان آن ها رد و بدل می شود، برمی خیزد؛ حرف هایی که یا نشان دهنده ی اختلاف نظر درباره ی عقاید و سلایق آن هاست یا قرار است منجر به یک تصمیم مشترک برای یکی از امور زندگی شود. اما چرا این اختلافات در دوران آشنایی پیش از ازدواج مجال بروز پیدا نمی کنند؟

ادامه مطلب...

تبلیغ جالب کوکاکولا

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/19:: 4:53 عصر

تبلیغ جالب کوکاکولا با شرکت دسته جمعی مردم

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

تبلیغ جالب کوکاکولا با شرکت دسته جمعی مردم

ادامه مطلب...

تغییر نظام آموزشی از سال آینده

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/15:: 12:16 صبح

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

تغییر نظام آموزشی به شش سال ابتدایی، سه سال راهنمایی و سه سال متوسطه از سال آینده

 


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >



بازدید امروز: 29 ، بازدید دیروز: 45 ، کل بازدیدها: 1425592
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ