دی 89 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

پسر خاله قزی در انتخابات ریاست جمهوری 92

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/14:: 1:13 صبح

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سایت دمساز – حلیمه سعیدی یا همان «خاله قزی» در قسمت سوم «اخراجی‌ها» در نقش مادر یک کاندیدای ریاست جمهوری ایفای نقش می‌کند!
به گزارش دمساز  حلیمه سعیدی بازیگر سریال‌های طنز تلویزیونی که به واسطه گفتگوی اخیرش با یکی از خبرگزاری‌ها در کانون توجه مخاطبان قرار دارد به تازگی برای بازی در قسمت سوم «اخراجی‌ها» قرارداد بسته است.

سعیدی که با سریال «دکتر قریب» وارد دنیای پرحاشیه بازیگری شد و به واسطه بازی در «زن بابا» ساخته سعید آقاخانی هم شهرت زیادی کسب کرد، در قسمت سوم از مجموعه «اخراجی‌ها» در نقش مادر یکی از شخصیت‌های اصلی ایفای نقش می‌کند؛ شخصیتی که کاندیدای ریاست جمهوری شده و تمام تلاش خود را می‌کند تا آرای مردم را به خود جلب کند.به جز این سعیدی چند پیشنهاد دیگر برای بازی در سریال‌های تلویزیونی را هم دریافت کرده اما فشارهای وارده به او حین کار در «خوش نشین‌ها» باعث شده فعلا به جز کار در «اخراجی‌ها?» در هیچ فیلم یا سریال دیگر ظاهر نشود.


یک نوشیدنی فوق العاده برای بیماران کلیوی

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/14:: 1:9 صبح

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

آب این میوه مزایای بسیاری زیادی برای بیماران کلیوی به خصوص بیماران در حال دیالیز به همراه دارد.
 
سرپرست بخش نفرولوژی دانشگاه میشیگان گفت: آب انار مزایای بسیاری زیادی برای بیماران کلیوی به خصوص بیماران در حال دیالیز به همراه دارد.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا - واحد علوم پزشکی ایران، دکتر فرانک بروسیوس با اشاره به نتایج بررسی متخصصان دانشگاه میشیگان در این باره، افزود: آب انار که شامل بالاترین سطوح آنتی اکسیدان پلی فنول است، قادر به کاهش تخریب سلول‌ها به وسیله ایجاد رادیکال‌های آزاد می‌شود.

وجود چنین آنتی‌اکسیدانی در رژیم غذایی بیماران کلیوی می تواند به دلیل ایجاد رادیکال‌های آزاد در خون و امکان افزایش گردش خون به وسیله دستگاه دیالیز را فراهم کند.

بر این اساس محققان 101 بیمار دیالیزی را به طور تصادفی برای مصرف آب انار یا بدون مصرف این نوشیدنی انتخاب و بررسی کردند و نتایج آن نشان داد: آنهایی که هفته ای سه بار نصف فنجان آب انار مصرف می کردند، نسبت به سایرین دچار کاهش التهابات مولکول و عفونت‌ها در خون خود شدند.

بیماران کلیوی که هر هفته از نوشیدنی‌های ترش استفاده می کنند، احتمال عفونت که دومین عامل کشنده بیماران دیالیزیست را کاهش می دهند.

تاکنون هیچ نوشیدنی دیگری که چنین خاصیت از بین برندگی عفونت را داشته باشد، مشاهده نشده است.


موهای خود را بتراشید تا رشدش زیادتر شود!!

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/14:: 1:4 صبح

آیا شما هم این گفته ی قدیمی را شنیده اید که موهایتان را بتراشید تا رشدش زیاد شود ؟

تراشیدن مو موجب پر پشت شدن آن نمی‌شود
رئیس بخش بیماری‌های پوست بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: تراشیدن موی سر موجب پر پشت شدن آن نمی‌شود. پروین منصوری ، افزود: این عقیده بین مردم وجود دارد که تراشیدن موی سر موجب پرپشت شدن آن می‌شود و برخی نیز اعتقاد دارند تیغ زدن موهای بدن موجب زبری و زیاد شدن آنها می‌شود.

وی در گفت‌وگو با  فارس گفت: این عقیده نیز صحیح نیست به دلیل اینکه تعداد فولیکول‌های موی افراد در زمان جنینی مشخص می‌شود و بعد از تولد، فولیکول موی جدیدی ساخته نمی‌شود، این فولیکول‌ها فقط می‌توانند دچار تغییراتی مثل سفید شدن، از بین رفتن و کم شدن شوند. رئیس بخش بیماری‌های پوست بیمارستان امام خمینی (ره) افزود: فولیکول‌های مو در عمق پوست قرار دارد و مو در داخل آن ساخته می‌شود و سپس رشد می‌کند.

منصوری گفت: زمانی که مو از پوست کنده می‌شود در موقع خروج مجدد مو، نوک نازک آن از پوست خارج می‌شود تا بخواهد رشد کند، سطح کلفت‌تر آن روی پوست قرار می‌گیرد و این احساس کاذب به افراد دست می‌دهد که مو با تراشیدن کلفت می‌شود. وی اضافه کرد: مو مانند کارخانه‌ای فعال است که دائم در حال رشد است و هرگاه داخل فولیکول، موی جدیدی جوانه بزند موی قدیمی می‌ریزد.


فال روز سه شنبه 14 دی 1389

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/14:: 12:51 صبح

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

فروردین: شما امروز احساس شلوغی و همهمه می‌کنید، انگار که دنیا به آتش کشیده شده است!! با این وجود هر چه که می‌گذرد اطمینان‌تان به خودتان کمتر می‌شود. حس و حال شما مدام در حال تغییر کردن است و به خاطر همین پیام‌های درهم برهم و پیچیده‌ای دریافت می‌کنید و همچنین در پنهان کردن احساسات‌تان زیاد موفق نیستید. بااین وجود به نفع‌تان است که بین مسائلی که سریع باید بهشان رسیدگی شود و اهداف بلند مدتان تعادل برقرار کنید. شما بیشتر از آنچه فکر کنید وقت دارید.


اردیبهشت: اگر شما وقت خیلی زیادی را با دوستان و خانواده‌تان گذرانده‌اید، الان خیلی واجب است که زمان بیشتری برای خود بگذارید. حتی اگر ساعات خیلی کمی‌هم در خانه باشید، باز هم کاملاً آمادگی دارید که به طور نسبی در رفتارهایتان بازنگری کنید. اگرچه وسوسه شده‌اید پروژه جدیدی را آغاز کنید، ولی حالا تمام کردن کارهایی که نیمه کاره رهایشان کرده بودید از اهمیت بیشتری برخوردار است، آن وقت شما برای هفته‌های آینده که در پیش رو دارید آماده خواهید شد.

ادامه مطلب...

هشت نکته درباره تمیز کردن ظروف نقره

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/13:: 2:56 عصر

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

آیا شمعدان های نقره، گلدان‏ها و وسایل دکوری نقره‏ای یا کارد و چنگال های نقره‎تان انعکاس زیبای خود را از دست داده اند و سیاه شده‎اند و دل تان می‎خواهد دوباره برق اولیه خود را داشته باشند؟
  
اصلا جای نگرانی نیست،این 8 نکته به شما کمک می‎کند.

ادامه مطلب...

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >



بازدید امروز: 18 ، بازدید دیروز: 79 ، کل بازدیدها: 1426696
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ