نوزاد پسر پس از یک ماه دختر شد! - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

نوزاد پسر پس از یک ماه دختر شد!

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/19:: 9:21 عصر

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر«مادیلیشیا» مادر 29 ساله و «کنت» پدر 30 ساله این نوزاد که تصور می‌کردند فرزندشان پسر است، چهار هفته پس از تولد متوجه مشکلی در کودک شدند.

به نقل از ایسنا ، یک زوج آفریقایی که تولد نوزاد پسر خود را به تازگی جشن گرفته بودند، یک ماه پس از تولد متوجه شدند فرزندان یک ماهه آن‌ها دختر است.

«مادیلیشیا» مادر 29 ساله و «کنت» پدر 30 ساله این نوزاد که تصور می‌کردند فرزندشان پسر است، چهار هفته پس از تولد متوجه مشکلی در کودک شدند.

روزنامه‌ سان در این باره نوشت: آن‌ها سپس فرزندشان را به بیمارستان بردند و آزمایشاتی روی کودک انجام شد که مشخص شد، جنسیت او دختر است.

متخصصان بیمارستان دریافتند به دلیل فقدان یک آنزیم نادر و تولید غیرطبیعی هورمون‌ها اندام جنسی نوزاد به شکل غیرعادی بزرگ شده بود که به همین خاطر والدینش در ابتدا تصور می‌کردند ، نوزادشان پسر است. کودک قرار است بزودی تحت عمل جراحی قرار گیرد.

پدر و مادر نوزاد می گویند : از این که صاحب این دختر زیبا هستند، خوشحالند و به داشتن او افتخار می‌کنند.

آن‌ها اسم جدیدی هم برای فرزندشان انتخاب ‌کرده‌اند.

 





بازدید امروز: 51 ، بازدید دیروز: 54 ، کل بازدیدها: 1426650
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ