دی 89 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

عکس های خنده دار و جالب سری اول

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/26:: 9:50 عصر

 وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com

چندتا عکس جالب و خنده دار حتما به ادامه مطلب برید و ببینید .

ادامه مطلب...

با جمشید مشایخی، بازیگر پیشکسوت تئاتر ، سینما و تلویزیون

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/26:: 8:54 عصر

گیشه، هنر را تسخیر کرده است
همین یک ماه پیش جشن تولد 77 سالگی‌اش بود و بیش از نیم قرن است که در تئاتر، سینما و تلویزیون خوش درخشیده است. سال 1337 با نمایش «وظیفه پزشک» برای نخستین بار روی صحنه رفت، 5 سال بعد در فیلم بلند سینمایی «خشت و آینه» ظاهر شد و در دهه 50 خورشیدی در قاب کوچک تلویزیون نیز به ایفای نقش پرداخت.
 جمشید مشایخی کارنامه‌ای پرافتخار در عرصه بازیگری دارد که نیازی به برشمردن آنها نیست. او چند سالی است تنها در مجموعه‌های تلویزیونی بازی می‌کند ودر حال حاضر مشغول ایفای نقش در سریال «تبریز مه آلود» با کارگردانی محمدرضا ورزی است. از اوضاع و احوال این روزهای سینما راضی نیست. بخش عمده‌ای از گفت‌وگوی ما با این هنرمند پیشکسوت به همین گلایه‌ها اختصاص یافت.
شما مانند بقیه هنرمندان قدیمی، کارتان را در جوانی با تئاتر شروع کردید و جالب این که اولین بار در نقش یک پیرمرد ظاهر شدید. حتی در دومین کارتان هم نقش یک پیرمرد را بازی کردید. چطور با وجود سن کم و در اولین تجربه‌تان به این نقش رسیدید؟
زمانی که اداره تئاتر رسما شروع به فعالیت کرد، قرار شد نمایشنامه‌ای به نام «وظیفه پزشک» اثر پیر اندللو به کارگردانی علی نصیریان روی صحنه برود. در این متن نقش زن مسنی وجود داشت. از طرفی هنرپیشه‌ها و بازیگرهای زن اداره تئاتر همه جوان بودند و متاسفانه هیچ کدام حاضر به ایفای این نقش نشدند.

ادامه مطلب...

رابطه ایمیل با شخصیت افراد!

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/26:: 8:50 عصر

نتایج یک بررسی تازه نشان می‌دهد بسیاری از مردم از روی آدرس پست الکترونیک کاربران در مورد شخصیت آنها قضاوت می‌کنند و این قضاوت در اکثر موارد درست و نزدیک به واقعیت است، زیرا کلمات انتخاب شده توسط کاربر به عنوان آدرس پست الکترونیک معرف ویژگی های شخصیتی اوست.
پژوهشگران دانشگاه لایپزیک با انتخاب 600 آدرس ایمیل به طور تصادفی از صاحبان آنها خواستند پرسشنامه‌ای شخصیتی را پر کنند.
آنان سپس از 100 دانشجو خواستند با مشاهده آدرس‌های ایمیل در مورد ویژگی‌های مالکان آنها شامل انزواطلب بودن یا گشاده رو بودن، خود بزرگ بین بودن یا خاضع بودن، سختگیر بودن یا ساده‌گیر بودن و سایر موارد قضاوت کنند.
 نتایج این بررسی نشان داد افرادی که در آدرس های ایمیل خود از کلماتی مانند کوچولو، کوچک یا عزیز و شیرین همراه با اسم حیوانات باهوش خانگی استفاده می‌کنند افرادی دلپذیرتر و ملایم‌تر هستند.
در مقابل افرادی که در آدرس های ایمیل خود از کلماتی مانند شاه(king) یا بهترین (the best) استفاده کرده بودند افرادی خودپست و مغرور بودند.
جالب آنکه از هر 6 مورد قضاوت دانشجویان در مورد شخصیت مالکان ایمیل 5 مورد صحیح بوده است. ترتیب دهندگان این تحقیق گفته‌اند که خود از نتایج آن شگفت زده شده‌اند.

 

 


تاثیر گریه کردن زنان برروی میل جنسی مردان!!

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/26:: 8:49 عصر

مطالعات جدید ثابت کرد که از اشک زنان بویی متصاعد می‌شود که هورمون تستوسترون مردان را کاهش می‌دهد و میل آنها به زنان را کم می‌کند.
در ادامه این تحقیقات مشخص شد که این بو حتی زمانی که مردان اشک را نبینند نیز موثر است.
این برای نخستین بار است که ساختاری شیمیایی اشک و بوی ناشی از آن بررسی می‌شود و نتایج علمی‌آن در اختیار دیگران قرار گرفته است.
"نوام سوبل" محقق موسسه عصب شناسی در این باره گفت: " ما مشخص کردیم که از اشک زنان سیگنال هایی به مردان در قالب بو منتقل می‌شود که این سیگنال تمایل مردان به زنان را کاهش می‌دهد زیرا به طور مستقیم روی هورمون تستوسترون مردان اثر می‌گذارد."
در حالی که ارتباط انسان ها از طریق کلام و نگاه ثابت شده بود اما این تحقیق ثابت کرد که سیگنال های شیمیایی نیز حاوی اطلاعات بسیاری هستند که انسان ها از خود ساطع کرده و به طرف مقابل منتقل می‌کنند.
دانشمندان متوجه شده اند که اشک احساسی، حاوی پروتئین بیشتری نسبت به اشک معمولی است که از چشم خارج می‌شود در نتیجه بو و تاثیر بیشتری در کاهش میل جنسی مردان دارد.
سوبل گفت:نکته بسیار جالب این بود که دیدن اشک زنان هیچ احساسی اعم از اندوه یا همدردی را در مردان مورد آزمایش ایجاد نمی‌کرد.
در آخر معلوم شدن که اشک زنان در مردان همان تاثیری را ایجاد می‌کند که خرناس و بوی عرق مردان برای زنان!
این مطالعه روز جمعه در مجله "ساینس" منتشر شده است..

 

 


اس ام اس اربعین , پیامک اربعین حسینی

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/25:: 6:49 عصر

اس ام اس اربعین , پیامک اربعین حسینی , جملات زیبا درباره اربعین , نوشته های زیبا درباره اربعین

اس ام اس اربعین , پیامک اربعین حسینی , جملات زیبا درباره اربعین , نوشته های زیبا درباره اربعین

سالی است نکو که دل نکوتر باشد/ چشم از هیجان عشق او تر باشد
آغاز بهار اربعین است و دلم/ ای کاش به گنبدش کبوتر باشد*
سالی است نکو که دل نکوتر باشد/ چشم از هیجان عشق او تر باشد
آغاز بهار اربعین است و دلم/ ای کاش به گنبدش کبوتر باشد*

دنباله در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 27 ، بازدید دیروز: 45 ، کل بازدیدها: 1425590
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ