دی 89 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

لیلا اوتادی با شال قرمز در «اخراجیها 3» (عکس)

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/26:: 10:43 عصر

لیلا اوتادی در این فیلم به کارگردانی مسعود ده‌نمکی نقش دختر حاج صالح گرینوف (با بازی محمدرضا شریفی‌نیا) را بازی می‌کند.

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

ادامه مطلب...

چطور جلوی آبریزش بینی را بگیریم؟

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/26:: 10:38 عصر

اگر آبریزش بینی شما چند هفته ادامه داشت، به پزشک مراجعه کنید. پزشک علت آبریزش بینی را تعیین می کند و به نحو صحیح آن را برطرف می نماید.

در هر صورت راه هایی وجود دارد که می توان توسط آنها، آبریزش بینی را قطع کرد. بیشتر درمان ها، یک راه حل موقتی هستند.

1- داروهای آنتی هیستامین مصرف کنید: اگر آبریزش بینی در اثر آلرژی باشد، مصرف آنتی هیستامین ها تحت نظر پزشک، آن را بند می آورد. مصرف آنتی هیستامین ها باعث خواب آلودگی می شود.

2- داروی سرماخوردگی بخورید: اگر آبریزش بینی در اثر سرما یا ویروس سرماخوردگی باشد، مصرف داروهای سرماخوردگی تحت نظر پزشک، آن را رفع می کند. این داروها خلط بینی را خشک می کنند و آبریزش بینی را بند می آورند. راهنمای خاص هر دارو را بخوانید و آن را به کار برید.

3- از اسپری بینی استفاده کنید: شما می توانید این اسپری را در بینی تان بزنید. آبریزش بینی باعث می شود بینی شما قرمز و متورم شود. اسپری بینی این ورم را کاهش می دهد. شما می توانید فقط برای چند روز از این اسپری استفاده کنید، زیرا استفاده طولانی مدت از آن، آبریزش بینی را بدتر می کند.

4- موقع خواب، دستگاه بخور را در اتاق تان روشن کنید: دستگاه بخور، رطوبت هوا را افزایش می دهد.هوای خشک، آبریزش بینی را بدتر می کند، در حالی که هوای مرطوب، ترشحات لزج بینی را کاهش می دهد.

5- یک قاشق مرباخوری نمک را در یک لیوان آب گرم حل کنید: مقداری از این محلول را در یک ظرف قطره چشمی بریزید. سرتان را عقب ببرید و چند قطره از این محلول را در بینی خود بچکانید. سپس نفس بکشید تا محلول نمک، راه های بینی شما را خیس کند. چندین بار این کار را تکرار کنید تا کاملا بینی شما پاک شود. همچنین می توانید قطره بینی کلرور سدیم را از داروخانه بخرید و به جای این محلول نمک استفاده کنید.

6- تکه کوچکی از زنجبیل تازه را بخورید: معلوم شده است که این درمان خانگی (خوردن زنجبیل)، جریان خون را افزایش می دهد و ترشحات بینی را کم می کند. این کار را 3 تا 4 بار در روز تکرار کنید تا آبریزش بینی شما قطع شود.

* هشدارها:

1- ترشحات بینی خود را به آرامی خالی کنید (در اصطلاح آرام فین کنید)، چون بینی شما خشک و حساس شده است.

2- از مصرف الکل و کافئین (مثل قهوه) خودداری کنید، زیرا این دو ماه باعث کاهش آب بدن می شوند، در نتیجه ترشحات بینی غلیظ تر می گردند.

منبع :تبیان


ابتکارهایی برای آشپزخانه

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/26:: 10:20 عصر

آشپزخانه به مثابه قلب خانه است و خانم های خانه دار اکثر اوقات روزشان را در این مکان سپری می کنند. پس علاوه بر این که آشپزخانه باید جای کافی برای قرار دادن وسایل مختلف داشته باشد و از حداکثر فضای آن برای چینش وسایل استفاده شود، باید مکانی امن برای آشپزی و حتی برای بچه ها باشد.

در تصاویر چندین نمونه از ابتکارهایی تازه برای آشپزخانه را مشاهده می کنید. با این راه حل ها، با استفاده بهینه از فضای آشپزخانه، دیگر نگران کمبود جا نباشید.

ادامه مطلب...

بیوگرافی و عکس های بدون گریم مهناز افشار

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/26:: 9:59 عصر

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

نام: مهناز افشار


تاریخ تولد: 1356

مدرک: دیپلم علوم تجربی

 مهناز بازی را با مجموعه تلویزیونی عشق گمشده در سال 1376 آغاز کرد

 

 پس از آن با ایفای نقش در فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال 1377 به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال 1379 به شهرت رسید

بعد از آن با تکیه بر زیبایی چهره اش به یکی از سوپراستارهای سینمای ایران مبدل شد،در سال های اخیر وی بازیگر پرکاری بوده و می توان گفت پردرآمدترین بازیگر زن سینمای ایران است.

 وی از برترین و پول سازترین بازیگران سینمای ایران است و همواره نقش مهمی در جذب مخاطب داشته است.

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر


آب منجمد شده در بطریهای پلاستیکی خطرناک است

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/26:: 9:51 عصر

مدیرکل نظارت بر مواد غذایی آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی وزارت بهداشت، با توصیه به هموطنان جهت پرهیز از انجماد آب‌های نگهداری شده در ظروف PET ( پلی اتیلن تری فتالات) اعم از آب‌ آشامیدنی و معدنی، گفت: در صورت عدم رعایت این توصیه مخاطراتی سلامت مصرف کننده را تهدید می‌کند.

دکتر هدایت حسینی، با این توضیح که طراحی اولیه این ظروف به نحوی است که در صورت انجماد آب، بر اثر بروز تغییراتی در پلیمرهای این ظروف مواد ناخواسته‌ مضری وارد آن می‌شود، اظهار کرد: از این رو توصیه ما به هموطنان پرهیز از انجماد آب‌ها در ظروف پت است.

وی، افزود: این ظروف صرفا برای نگهداری آب در درجه حرارت یخچال (0 تا 4 درجه سانیتگراد) طراحی شده‌اند؛ به عبارتی طراحی آنها برای شرایط سرد و خنک است، نه انجماد.

مدیرکل نظارت بر مواد غذایی آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی وزارت بهداشت، درعین حال بسته‌بندی آب‌های معدنی و آشامیدنی را جزو مناسب‌ترین و سالم‌ترین نوع بسته بندی‌ها برشمرد و افزود: چنانچه این قبیل آب‌ها در شرایط عادی نگهداری شود خطری مصرف کننده را تهدید نمی‌کند.

دکتر حسینی، با بیان این که آب‌های نگهداری شده در ظروف پت بر دو قسم آشامیدنی و معدنی است، در پایان یادآورشد: آب‌های آشامیدنی به لحاظ میکروبی و شیمیایی بررسی می‌شوند و به آب‌های معدنی پس از اثبات معدنی بودن مجوز عرضه صادر می‌شود.


<      1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 42 ، بازدید دیروز: 24 ، کل بازدیدها: 1425560
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ