بهمن 89 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

ترفند های فعالیت در بازار بورس

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/24:: 2:2 عصر

بورس مطمئن ترین روش افزایش سرمایه و کسب درآمد

کسب در آمد و افزایش سرمایه در بازار بورس

ثروت باد آورده نیست!!

در این مجموعه همه مراحل ورود به بازار و روشهای

افزایش سرمایه ، قدم به قدم بیان شده است.

با استفاده از این سی دی به سادگی به زمان مناسب خرید و فروش سهام پی خواهید برد و با هزاران نکته نا گفته افزایش سرمایه آشنا می شوید.

با آگاهی  از ترفندهای بورس 50درصد راه را رفته اید!!!

همه چیز را در مورد بورس ایران بدانید!!!

آیا می دانید 6 نفر از 10 مرد ثروتمند دنیا فقط از طریق فعالیت در بورس دارایی های خود را چند برابر نموده اند!!!
افزایش سرمایه از طریق بورس ، تنها به دانش و آگاهی در این زمینه نیاز دارد.
شما می توانید با سرمایه بسیار کم وارد بازار بورس شوید و اگر آگاهی کافی در مورد فعالیت در بورس را داشته باشید ، ظرف مدت کوتاهی سرمایه شما چند برابر می شود
تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا تمام شرکتهای بزرگ وارد بورس می شوند؟

مجموعه ای از بهترین مقالات در تمام زمینه های بورس ایران

تمام سئولات شما در مورد بورس را پاسخ خواهیم گفت...

جامع ترین و کامل ترین راهنمای بورس ایران

براحتی وارد بازار بورس شوید و ثروت خود را چند برابر کنید

دیگر نگران نباشید ???!!!!!

کتاب و سی دی

isbn:978-600-5096-81-1

قیمت : 10000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

شما همه چیز را در مورد بورس ایران می دانید.

اگر شما هم مثل من فکر میکنید که فعالیت در بازار بورس و پولدار شدن از این راه فقط به شانس بستگی دارد ، حتما این مطالب را تا پایان دنبال کنید ...

حتما شما هم افرادی را سراغ دارید و یا دست کم از دوست و آشنا در مورد افرادی شنیده اید که تنها از طریق فعالیت در بازار بورس سرمایه هنگفتی کسب کرده اند و در ظرف مدت یکسال وضع مالیشان از این رو به آن رو شده است!!!

من هم مثل شما با خودم فکر می کردم که این افراد حتما آدم های خوش شانسی هستند و پولدارشدن از طریق بازار بورس فقط به شانس بستگی دارد و به این علت که هیچ وقت حاضر به ریسک کردن در زمینه ی سرمایه گذاری نبوده ام وارد بورس نشدم.تا اینکه یکی از دوستان بسیار نزدیکم وارد این بازار شد و من از نزدیک شاهد پیشرفت روز به روز او بودم. بعد از کمی کنجکاو شدن در مورد نحوه فعالیت او به این نتیجه رسیدم که هیچ اثری از شانس و اقبال در این بازار وجود ندارد و همه اینها شاید شایعاتی باشد که بزرگان بازار بورس راه انداخته اند تا امثال من و شما وارد این بازار پر از پول نشویم.

کتاب و سی دی

isbn:978-600-5096-81-1

قیمت : 10000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

فعالیت در بازار بورس فقط و فقط به اگاهی از نحوه عملکرد در این بازار بستگی دارد و هیچ ارتباطی به شانس و اقبال ندارد. بعد از اطمینان  اینکه هیچ ارتباطی بین شانس و ثروتمند شدن از طریق بازار بورس وجود ندارد ، وارد این بازار شدم . البته با سرمایه بسیار کم و الان در حدود 3 سال است که در بازار بورس فعالیت جدی  دارم . شاید برای شما جالب باشد که بدایند فقط در سال اول فعالیتم در بورس در حدود 25 میلیون تومان افزایش سرمایه داشتم و این را فقط و فقط مدیون اطلاعات ارزشمندی هستم که دوستانم در اختیار من قرار دادند و ترفندهای کسب وکار در بورس را به من یاد دادند.

فعالیت در بورس به معنی این نیست که بدون هیچ اطلاعاتی اقدام به خرید سهام کنیدو منتظر باشید تا سهام شما چند برابر شود. بازار بورس قواعد و ترفندهایی دارد که هر کسی از آن آگاهی ندارد و من در این مجموعه ارزشمند تمام تعاریف ، اصطلاحات ، مقالات ، ترفند ها و ابزارهای سرمایه گذاری مطمئن در بورس را برای شما جمع آوری کرده ام ، چون معتقدم دانش نباید محدود به عده خاص باشد و البته اطمینان دارم که آگاهی از این روشها و ترفندها نیمی از راه است و نیمی دیگر به تلاش افراد بستگی دارد . کسب در آمد و افزایش سرمایه در بورس ثروت باد آورده و پول بی زحمت نیست و به دو عامل آگاهی و تلاش نیاز دارد.

قیمت : 10000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

با استفاده از این مجموعه هیچ سئوالی در مورد نحوه فعالیت در بورس برای شما بی جواب نخواهد ماند.

در این مجموعه همه مراحل ورود به بازار و روشهای افزایش سرمایه ، قدم به قدم بیان شده است.

با استفاده از این سی دی به سادگی به زمان مناسب خرید و فروش سهام پی خواهید برد و با هزاران نکته نا گفته افزایش سرمایه آشنا می شوید.

زمان مهمترین عامل موفقیت در بورس است، پس آن را تلف نکنید و همین حالا این مجموعه ی بی نظیر را خرید کنید.

 

  

قیمت : 10000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

بازار بورس و ثروتی باور نکردنی در انتظار شماست.

       


فاتحان تاریخ

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/24:: 2:1 عصر

بزرگترین فاتحان وجنگجویان دنیا

ناگفته های تاریخ را در مورد بزرگترین فاتحان بدانید؟!

اسرار زندگی ومرگ هیتلر

پشت پرده زندگی ناپلئون فاتح فرانسوی

همه چیز درباره جنگهای آمریکا

چگونه ژنرال های آمریکایی موفق به قتح آمریکا شدند

علت موفقیت این فاتحان بزرگ چیست؟

چرا هیتلر از یهودیان نفرت داشت؟

آیا بزرگان تاریخ هم عاشق می شوند؟!

چرا نام این مردان بزرگ درتاریخ ماندگار شده است

6   DVD

قیمت : 10500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

ناپلئون بناپارت، سردار مشهور و امپراتور مغرور فرانسوی، نامی آشنا در میان فاتحان نامدار تاریخ است، بناپارت، ترقی سیاسی خویش را در ارتش فرانسه آغاز کرد وی در هیأت یک افسر عالی رتبه ارتش فرانسه، به مصر لشکر کشید و با درهم شکستن قوای عثمانی، برای مدتی این کشور را اشغال کرد.
اقامت ناپلئون در مصر، دیری نپایید. وی علاوه بر افسران نظامی، یک قشون خاورشناس و مستشرق نیز همراه داشت تا مردم مسلمان مصر را برای پذیرش تمدن! تربیت کند.
ناپلئون در هنگام اقامت خویش در مصر از برخی بناها و مراکز دیدنی مصر از جمله یکی از کتابخانه های مهم آن دیدن کرد.

قیمت : 10500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

ناپلئون هنگام بازدید از این کتابخانه، با اشاره به یکی از کتابها، از مترجم خواست کتاب را از قفسه بیرون آورد و قسمتی از آن را برای او بخواند و ترجمه کند. مترجم کتاب را بیرون آورد، اتقاقاً "قرآن" بود. آیاتی چند برای ناپلئون خواند و ترجمه نمود. مطالب کتاب، توجه ناپلئون را به خود جلب کرد که پرسید این چه کتابی است؟
ناپلئون خواست تا چند سطر دیگر از قرآن را برای او بخوانند. و این درخواست او چند بار تکرار شد.
آنگاه، ناپلئون این سخن مهم و قابل توجه را بر زبان راند که:
"وای به حال ما اگر مسلمانان این کتاب را بخوانند و بدان عمل کنند! و وای به حال مسلمانان اگر ما ، میان آنها و این کتاب جدایی بیندازیم."

6   DVD

قیمت : 10500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

همه چیز درباره جنگهای آمریکا

چگونه ژنرال های آمریکایی موفق به قتح آمریکا شدند

سیر تا پیاز مردان بزرگ تاریخ

هر آنچه دیده اید وشنیده اید را دور بریزید وتاریخ واقعی را تماشا کنید

علت موفقیت این فاتحان بزرگ چیست؟

6   DVD

قیمت : 10500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

آدولف هیتلر رهبر افسانه ای رایش سوم را می توان بزرگترین مرد اروپا در کل تاریخ اروپا دانست. کسی که در جوانی خرج خود را با کشیدن نقاشی بدست آورده و سپس در جنگ جهانی اول به عنوان سرباز در ارتش آلمان خدمت کرد و پس از شکست آلمان در جنگ جهانی دوم همانند هر آلمانی میهن پرست دیگری خشمگین شده و پس از همکاری با یک حزب با ارده ای نیرومند خود را به رهبری آلمان رساند و برای چند سال آلمان را در بهترین دوره ی تاریخ خود قرار داد.

قیمت : 10500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

                   


آموزش زبان انگلیسی در خواب

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/24:: 2:1 عصر

 

آموزش زبان انگلیسی در خواب

با ضمیر ناخوداگاه خود زبان یاد بگیرید !!!

3 CD + 1Book

3 سی دی به همراه یک کتاب

دیگر یادگیری زبان انگلیسی دشوار نخواهدبود.

 

خرید اینترنتی        خرید اینترنتی

به همراه کتاب 56 نرم افزار کاربردی

دارای مجوز از وزارت ارشاد

ISBN : 978-600-5096-00-2

شماره ثبت : 45942

 

 

قیمت : 8000 تومان

 آلبوم یادگیری مکالمه انگلیسی درخواب مجموعه ای است بی نظیر وکامل از 18 درس وتمرین آموزش مکالمات زبان انگلیسی که درسها بصورت گفتاری وبه فرمت فایل های صوتی mp3 (( قابل استفاده باتمام وسایل پخش سی دی های صوتی )) وبه 2 زبان فارسی وانگلیسی همزمان ارائه می شود. این صداها با تلفیق دو تکنولوژی زنده نمایی صحنه های صوتی درداخل جمجمه یا Binaural Sounds وتکنیک منحصر به فرد همسازی وهمگامی مغزی   Brain Synchronizing ازطریق هدفون برای مغزهنگام خواب ، قابل شنیدن می باشند وبه دلیل همراه داشتن امواج خاص فعال سازی ذهن هنگام پخش درس ها ، مغز شما رادرعالی ترین شرایط کاری ( یعنی درخواب ودرزمان استراحت )‌وبه راحت ترین شیوه ، با واژه ها وجملات اساسی زبان آشنامی سازد.
شما وقتی از خواب بیدار می شویددرکمال حیرت می بینیدکه نسبت به روز قبل هزاران لغت جدید برایتان معنادارشده اند وبه طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهیم مکالمات روزمره ونوشته های انگلیسی را درک می کنید!!

 

خرید اینترنتی        خرید اینترنتی

قیمت : 8000 تومان


متن درسها نیز برای مراجعه بصورت فایل قابل چاپ و تکثیر درداخل مجموعه قرارداده شده است .
دیگریادگیری زبان انگلیسی دشوار نخواهدبود.
به کمک ضمیر ناخودآگاه درخواب انگلیسی بیاموزید!!

امواج مغزی انسان در حالت خواب با حالت بیداری تفاوت می کند. وقتی انسان خواب است امواج مغزی او شکل خاصی می گیرند و به همین دلیل انسان خوابیده فقط آن امواج را می شناسد و با آن امواج واکنش های بدن خود را تنظیم می کند.

خرید اینترنتی        خرید اینترنتی

قیمت : 8000 تومان


حال تصور کنید که یک دوره کامل آموزش انگلیسی به صورت صوتی (و به شکل آموزش زبان مادری یعنی ابتدا درس به فارسی تشریح و سپس به زبان انگلیسی ارائه شود.) حاوی بیش از چهل ساعت آموزش با امواج مغزی حالت خواب مدوله شود. یعنی به اصطلاح مهندسی مخابرات پوش امواج مغزی اصوات آموزشی باشند. در این حالت مغز ضمن پذیرش امواج خواب عمیق ، امواج ضمیمه و پوش آن را نیز بدون مقاومت می پذیرد و آنها را به درونی ترین لایه های خود راه می دهد. اکنون فرض کنید با تکنیک ‌binaural صداهای آموزشی فضایی شوند. یعنی به شکلی درآیند که تمام محفظه اسکلت درون مغز را به سلطه خود درآورند و فرد خوابیده احساس کند که به جای یک صدای بیرونی از درون فضای سرش صداها بیرون می آیند (یعنی درست حالتی که انسان وقتی با خودش حرف می زند و گفتگوی درونی روزانه خود را شکل می دهد).

خرید اینترنتی        خرید اینترنتی

قیمت : 8000 تومان


در این حالت مغز انسان با لذت و شوق و آغوش باز تمام اطلاعات صوتی را بدون هیچ پیشداوری به درون حافظه عمیق و ضمیر ناخودآگاه ارسال می کند. و چند ساعت بعد که فرد از خواب بیدار می شود می بیند به طور ناخودآگاه هزاران واژه و اصطلاح انگلیسی برایش آشنا و معنا دار شده اند و از همه مهم تر هنگام برخورد با یک مطلب احساس می کند که قبلا آن را جایی شنیده است و برایش بسیار آشنااست. با توجه به اینکه این شیوه یادگیری مستقیما در داخل مغز و سوار بر محمل امواج مغزی صورت می گیرد ،

 اثر بخشی آن فوق العاده است. این در حالی است که درس های آموزشی انتخابی همزمان فارسی و انگلیسی هستند و در نتیجه فرد احساس می کند که درس های انگلیسی داده شده در حقیقت بخشی توسعه یافته از واژه نامه و دایره لغات فارسی او هستند و به قولی دیگر زبانی جدید نیاموخته بلکه همان زبان مادری اش را توسعه داده است که این شکل یادگیری زبان عالی ترین و صحیح ترین شکل ممکن برای آموختن یک زبان جدید است.

خرید اینترنتی        خرید اینترنتی

قیمت : 8000 تومان

مجموعه یادگیری انگلیسی در رویا با حضور بیش از پنجاه مهندس و روانشناس و زبان شناس تهیه شده است و در نوع خود عالی ترین شکل آموزش سریع زبان انگلیسی برای تمام سنین محسوب می شود.
هر چند کلیه درس ها به صورت MP3 و قابل پخش با کلیه سی دی های پخش صوتی تهیه شده اند اما در داخل همان سی دی برای کسانی که کامپیوتر دارند ، فایل های درسی نیز به صورت قابل کپی و قابل چاپ گنجانده شده اند.


جاکفشی جادویی

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/24:: 1:59 عصر

جاکفشی جادویی

جاکفشی تاشو شوز آندر shoes under

محصولی ویژه از فروشگاه اینترنتی
 

تمامی محصولات عرضه شده دارای بیمه ارسال ، بسته بندی زیبا و پشتیبانی نا محدود میباشد.

 

  با یک راه حل جدید و شگفت آور برای نگهداری از کفش هایتان آشنا شوید!

 

قیمت : 9500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

رسال و توزیع توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران.
 تحویل درب منزل و دریافت وجه توسط مامور پست.

 

توضیحات مربوط به این کالا 

دوست دارید کفش بخرید؟ اما جایی برای نگه داری از آن ها را ندارید؟ سعی می کنید آن ها را طبقه بندی کنید و یا آن ها را در جعبه هایشان نگه دارید  اما همیشه جا کم می آورید؟

شما می توانید با این جاکفشی بی نظیر از یک بی نظمی به یک نظم و زیبایی منحصر به فردی دست پیدا کنید.

 جا کفشی Shoes Under به راحتی در زیر تخت در منزلتان جا می شود. این محصول را می توانید در کف کمد دیواریتان نیز قرار دهید. حالا شما برای خرید کفش های جدید هم جای کافی دارید.

 

قیمت : 9500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

برخی از امکانات و قابلیتها:

· با ذخیره سازی فضا راه حلی مناسب است برای نظم دادن و حفاظت از کفش های شما.

· ظرفیت 12 جفت کفش 

. به وسیله دسته نایلونی محکم آن شما به راحتی می توانید آن را حرکت دهید.

 

قیمت : 9500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

سوالات متداول در ارتباط با این کالا
 

در هر جاکفشی چند کفش را می توان گذاشت؟


با طراحی خاص در هر سری جاکفشی شوز اندر می توانید 12 جفت کفش را قرار دهید.

من جا کفشی می خواهم که گرد و خاک و رطوبت به کفشهایم نفوذ نکند؟


ما این جاکفشی را به شما پیشنهاد می کنیم چون با بستن درب آن از نفوذ

 خاک و رطوبت و حشره در داخل آن جلوگیری می کند. 

قیمت : 9500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی


عینک Ray.Ban

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/24:: 1:58 عصر

 

 

عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن

طراحی فوق العاده برای سال 2010

 

 جذابیت و زیبایی حق شماست...

فقط چند قدم با جذابی

ت فاصله دارید


 

عینک  Ray.Ban

(فرم طلایی )

خرید اینترنتی

 قیمت : 23000 تومان

عینک  Ray.Ban

(فرم نقره ای )

خرید اینترنتی

 قیمت : 23000 تومان

عینک  Ray.Ban

(فرم مشکی )

خرید اینترنتی

 قیمت : 23000 تومان

ویژگی های عینک آفتابی مناسب
عینک آفتابی برای جلوگیری ازصدمه دیدن چشم هاست نه برای اینکه روی سر و زیر چانه قرار بگیرد. تبلیغات متعدد شرکت های معروف عینک سازی که از حضور بازیگران و ورزشکاران معروف برای پوسترهای تبلیغاتی خود استفاده می کنند بی تردید در گسترش مصرف این نوع عینک ها نقش عمده ای دارد.
به هر حال این واقعیت غیرقابل انکار است که بیش از ?? درصد افرادی که عینک آفتابی می خرند نه به قصد حفاظت چشم از آفتاب که به قصد پیروی از مد، عینک انتخاب می کنند و استفاده از عینک های نامناسب و غیراستاندارد می تواند عوارض بسیار بدی برای چشم به همراه داشته باشد.

ویژه خانم هی شیک پوش و مشکل پسند

 

عینک  Ray.Ban

(فرم طلایی )

خرید اینترنتی

 قیمت : 23000 تومان

عینک  Ray.Ban

(فرم نقره ای )

خرید اینترنتی

 قیمت : 23000 تومان

عینک  Ray.Ban

(فرم مشکی )

خرید اینترنتی

 قیمت : 23000 تومان

 یک عینک آفتابی مناسب باید واجد چند ویژگی باشد که از سوی انجمن اپتومتری آمریکا تعریف شده است:

?) شیشه های عینک باید ???ـ?? درصد اشعه ماورای بنفش خورشید را جذب کند.
?) به میزان ??ـ?? درصد از شدت نور مریی بکاهد. خود انجمن اپتومتری آمریکا اعلام کرده که عمده عینک های مد روز فاقد این ویژگی هستند.
?) باعث تغییر ماهیت نور و تصاویر نشود.
?) شیشه ها باید خاکستری، سبز یا قهوه ای باشند که رنگ قهوه ای ارجحیت دارد. همچنین عینک آفتابی باید کل فضای چشم و اطراف محوطه قرارگیری چشم در صورت را در بر بگیرد.

عینک  Ray.Ban

(فرم طلایی )

خرید اینترنتی

 قیمت : 23000 تومان

عینک  Ray.Ban

(فرم نقره ای )

خرید اینترنتی

 قیمت : 23000 تومان

عینک  Ray.Ban

(فرم مشکی )

خرید اینترنتی

 قیمت : 23000 تومان

فوق العاده شیک و زیبا

یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران وپسران امروزی

یک مدل فوق العاده جذاب برای  خانوم ها و آقایون که

می خوان یک خرید راحت را امتحان کنند

قابل ست کردن با لباس های اسپرت

مکمل زیبایی و جذابیت شما

 

عینک  Ray.Ban

(فرم طلایی )

خرید اینترنتی

 قیمت : 23000 تومان

عینک  Ray.Ban

(فرم نقره ای )

خرید اینترنتی

 قیمت : 23000 تومان

عینک  Ray.Ban

(فرم مشکی )

خرید اینترنتی

 قیمت : 23000 تومان

 

به آنان که دوست دارند متفاوت باشند هدیه می کنیم .

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید.

این کمپانی اعلام کرده است این محصول برای اشخاصی که

مدیریت قوی و  یا صاحب قدرت هستند تولید کرده است .

عینک  Ray.Ban

(فرم طلایی )

خرید اینترنتی

 قیمت : 23000 تومان

عینک  Ray.Ban

(فرم نقره ای )

خرید اینترنتی

 قیمت : 23000 تومان

عینک  Ray.Ban

(فرم مشکی )

خرید اینترنتی

 قیمت : 23000 تومان

همان را انتخاب کنید که شایسته شماست ...

عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن

طراحی فوق العاده برای سال 2010

 

 جذابیت و زیبایی حق شماست...


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >



بازدید امروز: 35 ، بازدید دیروز: 122 ، کل بازدیدها: 1426835
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ