12 توصیه طلایی نیمه دوم دی ماه ?? - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

12 توصیه طلایی نیمه دوم دی ماه ??

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/22:: 1:28 صبح

? فروردین ماه

شما هدف بزرگی در سر دارید و با سعی و تلاش فراوان می خواهید روز به روز به آن نزدیکتر شوید. این روحیه و عزم و اراده قابل تحسین و ستایش است. در مسائل اقتصادی احتیاج به مشورت با افراد با تجربه دارید و نباید بی گدار به آب بزنید. موفقیت های پی در پی شما خشم دشمنان و حسد بعضی از دوستان را به دنبال دارد، اما ضرری متوجه تان نمی شود.

? اردیبهشت ماه

حسرتی در دل دارید و یا آرزویی که مدام به آن فکر می کنید. اگر این افکار شما را به طرف قله های موفقیت ببرد خوب است، اما اگر عزم و انگیزه تان را سست کند و پیوسته در رویا و خیال به سر ببرید، بازدارنده و منفی است. از گذشته بیرون بیایید و واقعیت ها را آنگونه که هست ببینید و بپذیرید. شما می توانید خیلی چیزها را تغییر دهید، به شرطی که خود را باور داشته باشید و منتظر تایید یا تکذیب دیگران نباشید.

? خرداد ماه

برخواسته های برحق خود پافشاری کنید و به قول معروف از میدان به در نروید. اگر واقعاً به آنچه می گویید اعتقاد دارید آن را پی گیرید تا به سر منزل مقصود برسید. نسبت به مسائلی که در اطرافتان می گذرد، بی توجه نباشید، چون گاهی به ضرر شما تمام خواهد شد.

به امور معنوی بیشتر از این دل ببندید و سعی کنید خالصانه به خداوند نزدیک شوید، زیرا اوست که مشکل گشاست و می تواند همه سدها را از پیش رویتان بردارد.

? تیر ماه

نباید فکر کنید که همه رنجها و سختی ها از آن شماست و دیگران در رفاه و خوشبختی کامل به سر می برند. هر کسی به هر حال دردها و مشکلاتی دارد که شاید هیچ گاه آنها را بازگو نکند. درد شما یک درد مقدس است. دردی که می تواند شما را به تعالی و اوج موفقیت برساند.

آموختن و تجربه کردن را جدی بگیرید و از طعنه ها و متلک های افراد مغرض اندوه به دل راه ندهید.

? مرداد ماه

همیشه افقهای روشن روبرو را پیش رو داشته باشید و حتی یک گام به عقب برندارید. گاهی تصمیم گیری برای شما خیلی سخت می شود که در چنین مواقعی باید حتماً با افراد خبره و با تجربه مشورت کنید. استعداد فراوانی در زمینه هنر و یا کارهایی که به ذوق انسان مربوط است دارید که باید در پرورش آنها بکوشید. از اوقات فراغت خود استفاده بهتری ببرید و با یک برنامه ریزی دقیق کاستی ها و کمبودها را برطرف کنید.

? شهریور ماه

وقتی انسان به نعمت و موفقیتی می رسد، باید هزاران بار خدا را شکر کند تا آن نعمت و برکت مستدام باشد. شما قدر الطاف پروردگار را می دانید و به نحو احسن از فرصتهای خوبی که روزگار در اختیارتان می گذارد، استفاده می کنید. روحیه انتقادپذیری شما و به کار بستن نصایح و پندهای درست دیگران قابل تحسین است. اگر گاهی چرخ فلک به کام شما نمی گردد روی ترش نکنید، بلکه با توکل به خداوند جلو بروید.

? مهر ماه

گاهی لجبازی و یکدندگی انسان را از مسیر درست خارج می کند، بنابراین باید انعطاف پذیر بود و حرف حق را پذیرفت. شما باید به بزرگترها بیشتر از این نزدیک شوید و از تجربیات و نصایح آنان بهره ببرید. اندیشه های خوبی در سر دارید که اگر از قوه به فعل درآید، پیروزی های جالبی نصیبتان خواهد شد. اعتماد به نفس خود را تقویت کنید و برای دست زدن به کارهای خیر تردید و دودلی را کنار بگذارید. یادتان باشد رازهای خود را به هر کسی نگویید.

? آبان ماه

تلخی ها و مرارتها اگر با صبر و دوراندیشی همراه باشد، ثمره شیرین و زیبایی خواهد داشت. درست گفته اند که بعد از صبر نوبت ظفر است و بعد از هر شدت و سختی، فرج و گشایشی خواهد بود. اگر دوستان راستین و بی رنگ و ریای خود را شناسایی و روی آنها سرمایه گذاری عاطفی کنید به نفع شماست. قرض تا حدی خوب است که شخصیت شما را زیر سئوال نبرد، وگر نه اگرمیلیاردها تومان هم باشد به سرزنش آن نمی ارزد.

? آذر ماه

درزندگی انسان روزهایی وجود دارد که به کام او نیست و روزهایی هم هست که سراسر کامروایی و شادمانی است. خوشا کسی که نه در روزهای غم و ناراحتی ناامید شود و نه در روزهای کامرانی و شادی از خود بی خود گردد و خدا را از یاد ببرد. رعایت تعادل و نگاه داشتن حد وسط شما را به سوی سعادت و خوشبختی رهنمون می سازد. از دوستان خوب و باوفای خود غافل نشوید و از نوآوری و گام گذاشتن در مسیرهای جدید نترسید.

? دی ماه

از خصوصیات و ویژگی های بارز شما این است که مردم دار و خوشرو هستید و به قول معروف روابط عمومی تان خوب است. دوست دارید دست دیگران را بگیرید و اگر به کمک شما نیاز دارند، دریغ نمی ورزید.

اگر علم و تحصیل را جدی بگیرید استعداد خوبی برای پیمودن مدارج عالی دارید. به حرف بزرگترها اهمیت بیشتری بدهید و به جای کارهایی که جنبه سرگرمی و تفنن دارند، اوقات خود را صرف امور مهمتری کنید. ورزش به خصوص پیاده روی روحیه شما را طراوت می بخشد.

? بهمن ماه

امیدوار بودن و چشم به الطاف خداوند داشتن می تواند انسان را به خواسته های به حق خود برساند، به خصوص اینکه سعی و تلاش هم چاشنی این امیدواری باشد. از پراکنده کاری و سرمایه گذاری مالی و عاطفی روی امور جزئی بپرهیزید و همت و تلاش خود را بر امور عالی متمرکز کنید.

دست و دلبازی از ویژگی های خوب شماست، اما به شرطی که تبدیل به ولخرجی و خرجهای بی حساب و کتاب نشود، کار نیمه تمام را به پایان برسانید.

? اسفند ماه

هر چه دلبستگیها و آرزوهای دور و دراز کمتر باشد، انسان راحت تر به مقصد می رسد و فکر و ذهن او از اشتغال به امور واهی رهایی خواهد یافت. شما می توانید از صفر شروع کنید و به سرعت به نقطه بیست برسید و به جای اینکه دائم نگران آینده باشید، آن را آنطور که دلتان می خواهد بسازید. بعضی ها به موفقیت های شما حسودی می کنند.





بازدید امروز: 50 ، بازدید دیروز: 45 ، کل بازدیدها: 1425613
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ