تمریناتی برای خوب بودن - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

تمریناتی برای خوب بودن

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/15:: 12:42 صبح

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

برای خوب بودن نیاز به تمرینات، قواعد و قوانین خاص نیست، فقط کافی است کمی به محیط اطرافمان دقت کرده و به ندای درون خود گوش دهیم تا دریابیم چگونه و در چه موقعیت می توان انسان شایسته و کارآمدی بود. از این رو چند توصیه برای شما وجود دارد؛
افکار روزانه تان را یادداشت کرده و مرور کنید و ببینید که چه اثراتی بر خود و دیگران دارد.
به دیگران احترام گذاشته و شأنی که خود انتظار آن را از آنها دارید، بدهید. در نظر داشته باشید موقعیت و سطح درآمد ارزش دیگران را مشخص نمی کند. بنابراین زمانی را برای شنیدن سخنان اطرافیان خود قرار دهید.
با فروتنی و تواضع از دیگران سؤال کنید و منتظر پاسخ بمانید. این شروع یک رابطه اجتماعی مفید و سالم است. پس بهترین راه این است که خود را برای کمک به دیگران آماده کنید. مهربانی کردن اولین پله انسانیت است. وقتی که انسان به شخصی کمک می کند و او را شاد می کند، پروردگار بهترین پاداش را برای او در نظر می گیرد.
با کمک انسان های دلسوز ارزش های شخصی خود را بالا ببرید، حتی در شرایط سخت، به نقطه نظرات منفی دیگران اهمیت ندهید، برای بالا بردن به ندای درون و قلبتان گوش داده و به وجدان خود رجوع کنید. او بهترین قاضی برای شماست.
در برخوردهای اجتماعی خود با دیگران صادق بوده و هنگام صحبت، کلمات مناسب را انتخاب کنید و برای بالا بردن اعتماد به نفستان با خود با مهربانی رفتار کرده و دیگران را نیز از محبت خود بی نصیب نگذارید.





بازدید امروز: 95 ، بازدید دیروز: 45 ، کل بازدیدها: 1425658
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ