2 ویتامین بسیار مفید برای پوست در زمستان - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

2 ویتامین بسیار مفید برای پوست در زمستان

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/11:: 7:19 عصر

آیا می دانید پوست شما در زمستان به این دو ویتامین احتیاج پیدا می کند ؟ اما چه ویتامین هایی ؟

یک متخصص پوست و مو با بیان این که پائیز فصل مناسبی برای پوست نیست، گفت: تغییرات ناگهانی دما، ورزش باد و خشکی هوا باعث می‌شوند که پوست آب خود را که ضامن نرمی و خاصیت ارتجاعی آن است، از دست بدهد.

دکتر سپیده پیام گفت: در این فصل از سال، پوست بیش از هر زمان دیگری به عناصر اصلی و مغذی از قبیل ویتامین A و E و اسیدهای چرب نیاز پیدا می‌کند. ویتامین A در مواد مغذی مانند هویج و زردآلو و جگر گوساله موجود است.

وی در خصوص اینکه چگونه از پوست خود در این فصل محافظت به عمل آوریم، توصیه کرد: در سطح پوست یک لایه هیدرولیپدیک وجود دارد که در حفظ و مراقبت از پوست نقش موثری ایفا می‌کند به ویژه زمانی که شرایط جوی پائیز به پوست آسیب می‌رساند، لازم است که در مراقبت از آن کوشاتر باشیم.

وی افزود: در زمان شست و شوی پوست باید دقت داشته باشیم که از محصولات پاک کننده قوی و آب آهک دار دوری کنیم و در حین تمیز کردن پوست باید با ملایمت و به وسیله یک محصول پاک کننده با pH خنثی باشد تا تعادل آسیب پذیر و حساس لایه هیدرولیپدیک را بر هم نزند و موقع خشک کردن پوست حوله نرمی را انتخاب کنیم و آن را روی پوست صورت یا بدنتان با خشونت نکشید بلکه به صورت ضربه‌ای آرام پوست را خشک کنیم.





بازدید امروز: 24 ، بازدید دیروز: 45 ، کل بازدیدها: 1425587
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ