یونان بازار طلا را شوکه کرد/جهش 25 دلاری در یک نیمروز - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

یونان بازار طلا را شوکه کرد/جهش 25 دلاری در یک نیمروز

ارسال شده توسط سجاد در 90/11/19:: 10:55 صبح

قیمت طلا در جریان معاملات عصر و شب گذشته بار دیگر شاهد افرایش چشمگیر بود.

در حالی که معاملات روز گذشته بازارهای جهانی با قیمت یکهزار و 720 دلار برای هر اونس کلید خورد و تا بعداز ظهر روز گذشته این نرخ چندان تغییری نیافته بود، از عصر دیروز صعود 25 دلاری طلا آغاز شد.

بدین ترتیب در پایان معاملات شب گذشته بازارهای جهانی، قیمت هر اونس طلا به یکهزار و 745 دلار رسید.

امروز صبح هم تا لحظه مخابره خبر این نرخ یک دلار و 70 سنت دیگر افزایش یافت و به مرز یکهزار و 747 دلار رسید.

این رشد پس از آن رخ داد که بحران اقتصادی یونان تشدید شد. دولت یونان از یک سو با فشارهای داخلی برای عدم اجرای سیاستهای ریاضت اقتصادی روبرو است و از سوی دیگر نیز مقامهای ارشد اتحادیه اروپا پرداخت کمکهای مالی جدید 130 میلیارد یورویی را مشروط به اجرای سیاستهای ریاضت اقتصادی بیشتر با هدف کاهش بدهی و کسری بودحه کرده اند.

مذاکرات نمایندگان احزاب ائتلافی دولت یونان نیز در خصوص اجرای سیاستهای ریاضت اقتصادی به بن بست رسیده است و قرار است این مذاکرات امروز ادامه یابد . دولت یونان قصد دارد میزان دستمزد و حقوق کارمندان بخش عمومی را بیش از 20 تا 30 درصد کاهش دهد . دولت یونان همچنین قصد دارد 15 هزار نفر از کارمندان دستگاههای دولتی را کاهش دهد.

یونان با بدهی سنگین 350 میلیارد یورویی روبرو است که این رقم معادل 160 درصد تولید ناخالص داخلی است . دولت یونان قصد دارد این رقم را تا سال 2020 میلادی به کمتر از 120 درصد تولید ناخالص داخلی کاهش دهد.

با این وجود کارشناسان معتقدند، هرگونه گشایش در مسایل اقتصادی یونان می تواند به سرعت قیمت طلا را در کوتاه مدت کاهش دهد.

/





بازدید امروز: 45 ، بازدید دیروز: 89 ، کل بازدیدها: 1426109
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ