دانلود یوزرنیم و پسورد آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Username and - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

دانلود یوزرنیم و پسورد آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Username and

ارسال شده توسط سجاد در 90/9/23:: 1:56 عصر

تاریخ انتشار: 1390.09.22 - 13.12.2011
مخصوص نرم افزارهای: ESET NOD32 Antivirus / Smart Security 3 and 4

همانطور که می دانید برای داشتن یک نرم افزار امنیتی قوی نیاز است که آن را روزانه از طریق اینترنت آپدیت کنید. همه ی کسانی که از نرم افزار های امنیتی شرکت معروف ESET استفاده می کنند می دانند که برای آپدیت Antivirus و Smart Security این شرکت باید قبل از آپدیت جدید ترین یوزرنیم و پسورد آنرا وارد نرم افزار کنند تا برنامه بتواند برای آپدیت به سرور شرکت متصل شود. معمولآ اعتبار این یوزرنیم و پسورد ها بین 3 تا 5 روز می باشد که پس از آن فاقد اعتبار بوده و دیگر کار نمی کنند در نتیجه باید از Username و Password های جدید تر استفاده کنید. در پست امروز وب سایت میهن دانلود مجموعه ای از یوزرنیم و پسورد های جدید و قانونی نرم افزارهای امینتی شرکتESET را برایتان آماده کرده ایم. این Username و Password ها با نسخه های مختلف آنتی ویروس و اسمارت سکیوریتی ESET کاملآ سازگار بوده و شما میتوانید از آنها به عنوان مجوز برای آپدیت نرم افزار امنیتی سیستم خود استفاده کنید.
جهت دانلود یوزرنیم و پسورد ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...





بازدید امروز: 11 ، بازدید دیروز: 18 ، کل بازدیدها: 1426226
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ