در 10 ثانیه استرس را مهار کن! + علت 80درصد استرس روزانه - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

در 10 ثانیه استرس را مهار کن! + علت 80درصد استرس روزانه

ارسال شده توسط سجاد در 90/7/24:: 2:58 عصر

نویسنده در کتاب «در 10 ثانیه استرس را مهار کن» انواعی از فنون را برای داشتن زندگی عاری از استرس توضیح داده است؛ استرسی که واکنشی جسمی و روانی به یک موقعیت چالش بر‌انگیز است و خود به دو نوع تقسیم می‌شود؛ مثبت و پریشانی.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «در 10 ثانیه استرس را مهار کن» نوشته علی‌رضا کاکاوند در 132 صفحه با قیمت 2 هزار تومان از سوی انتشارات سرافراز منتشر شده است. این مجموعه حاوی توصیه‌هایی دست‌یافتنی، عملی و ضروری برای معلمان است. در این کتاب مولف انواعی از فنون را برای داشتن زندگی عاری از استرس توضیح داده است.

 

 

در معرفی کتاب آمده است: «مدیریت استرس مجموعه همکلاسی: توصیه‌هایی دست یافتنی، عملی و ضروری برای معلمان با توجه به این که تدریس شغلی پر زحمتی است، احتمالا اغلب با استرس همراه است اما آیا می‌دانید که 80درصد استرسی که احساس می‌کنید تنها به علت 20 درصد رویدادهای اطراف ایجاد می‌شود؟ در این کتاب به طور مبتکرانه‌ای، میشل پاپورث انواعی از فنون بدیع و خلاقانه را برای داشتن زندگی عاری از استرس توضیح داده است. میشل پاپورث بیست سال سابقه تدریس در مدارس را دارد و اکنون به کارهای مشاوره‌ای و آموزشی شغلی، مشغول است.»

 

بنابراین گزارش، در بخشی از این کتاب می خوانیم: «تدریس، شغلی پراسترس است که گریزی از آن نیست و هر شغلی که دارای اهداف مشکل و محدودیت زمانی باشد، پراسترس خواهد بود. استرس واکنشی جسمی و روانی به یک موقعیت چالش بر‌انگیز است. استرس خود به دو نوع تقسیم می‌شود: استرس مثبت؛ آن نوع استرس که برای زندگی لازم است و وقتی کاری را با مقداری چالش انجام می‌دهید که لذت‌بخش هم باشد به وجود می‌آید. پریشانی؛ آن نوع استرس است که همه درباره آن صحبت می‌کنند و زمانی به وجود می‌آید که با چالش روبه‌رو می‌شوید که انتخاب شما نباشد و احساس کنید که توان مقابله با آن را ندارید...»





بازدید امروز: 62 ، بازدید دیروز: 87 ، کل بازدیدها: 1425952
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ