ضور مهرانه مهین?ترابی در یک سریال جدید - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

ضور مهرانه مهین?ترابی در یک سریال جدید

ارسال شده توسط سجاد در 90/7/24:: 2:56 عصر
این که مازیار میری قرار است سریالی برای ایام ماه محرم بسازد خبری است که اوایل مهرماه به طور رسمی منتشر شد اما تازه‌ترین خبر این‌که مهرانه مهین ترابی، فریبا جدیکار و حسن پورشیرازی از جمله بازیگرانی هستند که تا این لحظه حضورشان دردومین تجربه سریال‌سازی این فیلمساز شناخته شده سینما قطعی شده است.
این دومین همکاری مهرانه مهین ترابی و حسن پورشیرازی پس از سریال پرطرفدار «نرگس» به کارگردانی سیروس مقدم است. تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی با عنوان «فرات» در 10 قسمت برای پخش در ایام محرم از شبکه دو سیما به تازگی آغاز شده است.
محمدعلی اسلامی نیز در مقام تهیه‌کننده با مازیار میری در این کار همکاری می‌کند؛ تهیه‌کننده‌ای که پیش از این سریال‌های پر مخاطب زیر تیغ و مثل هیچ‌کس را تهیه کرده بود.
«فرات» بر اساس فیلمنامه علی‌اکبر محلوجیان و با بازنویسی امیر عربی داستان رفاقت قدیمی دو دوست را روایت می‌کند که بروز برخی اتفاقات رابطه دوستانه و عمیق آنها را خدشه‌دار می‌کند.
مازیار میری که این روزها فیلم سینمایی «سعادت آباد» را آماده اکران دارد پیش از این سریال «گاو صندوق» را برای شبکه 3 سیما کارگردانی کرده بود، سریالی که در زمان خود با اقبال مردم و منتقدان مواجه شده بود.




بازدید امروز: 52 ، بازدید دیروز: 87 ، کل بازدیدها: 1425942
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ