طراحی جدید چک پول ها - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

طراحی جدید چک پول ها

ارسال شده توسط سجاد در 90/6/15:: 1:17 عصر
چک ها 4 رنگ می‌شوند
جام جم آنلاین: دبیر کل بانک مرکزی با بیان اینکه چک پول ها با طراحی جدید به بازار می آیند، از برنامه رهگیری دسته چک ها خبر داد و گفت: دسته چک ها در 4 دسته رنگ بندی خواهند داشت.

محمود احمدی در گفتگو با مهر درباره ساماندهی دسته چک ها گفت: بانک مرکزی ساماندهی دسته چک ها، متمرکز شدن آنها و سامانه اطلاعاتی دسته چک ها را با جدیت پیگیری می کند.

دبیرکل بانک مرکزی تصریح کرد: ساماندهی دسته چک ها در دو حوزه نرم افزاری و سامانه ای و در حوزه سخت افزاری، تولید چک ها، داشتن شاخص های امنیتی و امکان رهگیری دنبال می شود و امید است که تا پایان امسال این کار به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه برای طبقه بندی دسته چک ها هم دو سه مورد گزینه داریم، عنوان کرد: بحث رنگ بندی  یکی از گزینه ها است و همچنین در نظر گرفتن مشخصه هایی که نشانه اعتبار دارنده چک باشد گزینه دیگر است.

احمدی با اشاره به اینکه هنوز به تصمیم قطعی نرسیده ایم، اظهارداشت: اما به هر حال چک های جاری مردم به دو یا سه دسته و یا شاید هم بیشتر تقسیم بندی شود.

رنگ بندی دسته چک‌ها

دبیرکل بانک مرکزی در مورد گزینه رنگ بندی دسته چک ها هم گفت: احتمالا دسته چک ها در 4 دسته رنگ بندی خواهد داشت، آئین نامه مربوط به رنگ بندی دسته چک ها برای نظر خواهی به بانک های دولتی و خصوصی ارائه شده تا نظرات کارشناسان اخذ شود.

این مقام مسئول در بانک مرکزی اضافه کرد: با توجه به اینکه بانکها اجرا کننده این برنامه و طرح هستند باید نظرات خود را ارائه کنند تا طرح با موفقیت به اجرا برسد.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انتشار اسکناس جدید در دستور کار بانک مرکزی نیست، عنوان کرد: آخرین اسکناس منتشر شده توسط بانک مرکزی همان 10 هزار تومانی است.

وی گفت: برای ایران چک ها شاخصه های بهتر و مسائل امنیتی بیشتری را لحاظ خواهیم کرد تا تشخیص ایران چک ها برای مردم بیشتر امکانپذیر شود. دبیرکل بانک مرکز با بیان اینکه چک پول ها با طراحی جدید به بازار می آید، گفت: این چک پول ها شامل چک پول های 50 هزار تومانی و 100 هزار تومانی است.  





بازدید امروز: 69 ، بازدید دیروز: 50 ، کل بازدیدها: 1425872
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ