ویتامینD خطر برگشت پذیری ام اس را کاهش می دهد - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

ویتامینD خطر برگشت پذیری ام اس را کاهش می دهد

ارسال شده توسط سجاد در 90/3/4:: 7:45 صبح

پزشکان در یک آزمایش جدید ادعا کردند که افزایش مصرف روزانه ویتامینD  خطر برگشت پذیری بیماری ام اس را تا حد زیادی کاهش می دهد.
به گزارش ایسنا، ام اس یک بیماری مزمن تحلیل برنده و غیرقابل پیش بینی است که به طور اتفاقی به مغز و نخاع حمله می کند. علائم این بیماری در افراد مختلف تفاوت های چشمگیری داشته و بسیار مختلف هستند.
به گفته پزشکان، در حال حاضر هیچ روش درمانی برای این بیماری وجود ندارد اما روش هایی برای کنترل بیماری با توجه به مرحله بیماری و جهت تسکین علائم آن موجود هستند.
بررسی ها نشان داد در ازای هر10nmoL/L  افزایش دوز سرم ویتامینD  در خون احتمال عود کردن این بیماری 12 درصد کاهش پیدا می کند. این یافته می تواند به کنترل بهتر ام  اس در مبتلایان به این بیماری کمک کند.
اکنون شواهد پزشکی قابل استنادی در دست داریم که تایید می کند افزایش میزان تماس با نور خورشید و در نتیجه افزایش سطح ویتامین D در بدن با کاهش احتمال عود کردن بیماری ام اس ارتباط مستقیم دارد.





بازدید امروز: 7 ، بازدید دیروز: 112 ، کل بازدیدها: 1426501
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ