داروی جدیدی که دوره درمان هپاتیتC را کوتاه تر می کند - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

داروی جدیدی که دوره درمان هپاتیتC را کوتاه تر می کند

ارسال شده توسط سجاد در 90/3/4:: 7:45 صبح

سازمان غذا و داروی آمریکا، دارویی به نام اینسیوک(Incivek)  یا تلاپریویر(Telaprevir)  را برای درمان برخی از بزرگسالان مبتلا به عفونت مزمن هپاتیت C تایید کرده است.
به گزارش ایسنا، داروی اینسیوک تولید شرکت داروسازی ورتکس در کمبریج است. به گفته متخصصان داروسازی در آمریکا، این دارو قرار است برای بیمارانی تجویز شود که یا درمان دارویی اینترفرون را دریافت نکرده اند ویا اینکه به سایر روش های درمانی واکنش مثبت نشان نداده اند.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، میزان ایمنی و اثرگذاری این دارو در آزمایشات بالینی 3 مرحله ای با حضور تقریبا 2250 بیمار بالغ که قبلا درمان نشده بودند مورد بررسی و آزمایش قرار گرفت.
در پایان آزمایشات معلوم شد: 60 درصد از این بیماران پس از 24 هفته واکنش مثبت به درمان با داروی جدید نشان دادند.
در حالی که در روش های قبلی پس از 48 هفته بیماران به درمان واکنش نشان می دادند. بنابراین با روش درمانی جدید در اکثر بیماران مدت درمان کوتاه تر می شود.





بازدید امروز: 38 ، بازدید دیروز: 112 ، کل بازدیدها: 1426532
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ