برترین عکس های خبری هفته اردیبهشت 90 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

برترین عکس های خبری هفته اردیبهشت 90

ارسال شده توسط سجاد در 90/2/26:: 7:51 صبح

در هفته‌ای که گذشت (7 تا 13 مه) اخبار گوناگون بنا به اهمیت یا جذاب بودن مانند همیشه تیترهای رسانه های مختلف را تشکیل دادند.عکس ها بخش جذابی از رسانه های جهان را تشکیل می دهند. روزنامه لوفیگارو چاپ فرانسه ده عکس خبری برتر هفته گذشته را از گوشه و کنار جهان انتخاب کرده است. نگاهی به برترین عکس های خبری هفته. 25 اردیبهشت 90.منبع: روزنامه لوفیگارو.گزارش : بهرام افتخاری

یک تظاهرکننده یمنی با ماسک ضد گاز در جریان یک تجمع علیه علی عبدالله صالح رئیس جمهور این کشور در روز 11 مه در خیابان های صنعا.

یک تظاهرکننده یمنی با ماسک ضد گاز در جریان یک تجمع علیه علی عبدالله صالح رئیس جمهور این کشور در روز 11 مه در خیابان های صنعا.
منظره هوایی صدها اتومبیل که به دلیل بالا آمدن آب رودخانه می سی سی پی در ایالت تنسی و در شهر ممفیس اینگونه در سیلاب فرو رفته اند.
وودی آلن کارگردان و بازیگر مشهور جهان در روز 11 مه و در نخستین روز شصت و چهارمین دوره فستیوال فیلم کن در برابر خیل گزارشگران رسانه ها.
روز 11 مه در شهر آتن درگیری هایی میان پلیس و تظاهرکنندگان رخ داد و در این روز یک اعتصاب عمومی کلیه خدمات دولتی و حمل و نقل عمومی را در سراسر یونان فلج کرد.
چهارشنبه گذشته جنوب اسپانیا بر اثر زلزله ای به لرزه درآمد و در شهر لورکا دستکم 10 نفر جان خود را از دست دادند.
به افراد بی خانمان ژاپنی به دلیل فاجعه هسته ای فوکوشیما در روز 10 مه دو ساعت وقت داده شد تا برای برداشتن وسایل مورد نیازشان به روستای کوبوشی و به خانه هایشان بازگردند.
پاپ بندیکت شانزدهم در روز هشتم مه ناگزیر شد برای عبور از کانال بزرگ ونیز پاپ موبیل ضدگلوله اش را کنار گذاشته و سوار قایق سنتی گوندولا شود.
باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده در حال سخنرانی در پایگاه نظامی فورت کمبل در ایالت کنتاکی.
منظره هزاران بودایی که در روز هشتم مه در خیابان های بانکوک پایتخت تایلند گرد هم آمدند تا تولد بودا را جشن بگیرند.
یکی از کارکنان کاخ فستیوال ها در بندر کن پوشش های جدید این کاخ را برای آماده سازی آن جهت برگزاری فستیوال فیلم کن نصب می کند. یک آفیش سیاه و سفید به روی نمای کاخ با تصویر فی داناوی هنرپیشه مشهور جهان.




بازدید امروز: 2 ، بازدید دیروز: 111 ، کل بازدیدها: 1425676
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ