ده عکس منتخب 2010 نیوزوم - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

ده عکس منتخب 2010 نیوزوم

ارسال شده توسط سجاد در 90/2/3:: 7:43 صبح

یکی از قدیمی‌ترین جوایز عکاسی ایالات متحده، عکس های سال ( Pictures of the Year) از روز 22 آوریل 2011 در نیوزوم در شهر واشنگتن دی سی عکس های منتخب سال 2010 را در بخش های مختلف به نمایش گذاشته است. از میان این عکس ها قبلا طی گزارش های تصویری از عکس های برتر نشنال جئوگرافیک دو عکس توسط ما ارائه شده بودند. ده عکس منتخب 2010 نیوزوم . 2 اردیبهشت 90 . منبع: بی بی سی. گزارش : بهرام افتخاری.

آتیت پراوونگمتا عکاس آزاد در بخش اخبار کوتاه برای این عکس که صحنه‌ای از تظاهرات ضددولتی در بانکوک و آتش زدن یک کامیون دولتی را نشان می دهد، جایزه این بخش را دریافت کرد.

استیو وینتر برای تهیه عکس این ببر جوان در پارک ملی کازیرانگا برنده شناخته شد.
پالانی موهان در بخش پرتره برای این عکس سیاه و سفید که نام آن مردان اسبی است و در شهر کلکته هند از مردی که با نیروی بدنی با ریکشا مسافران را جابجا می‌کند جایزه این بخش را به خود اختصاص دهد.
والی اسکالیج از روزنامه لس‌آنجلس تایمز جایزه بهترین عکس در بخش ورزش را به خود اختصاص داد.
روزنامه نیویورک تایمز برای انتشار عکس انفجار و سقوط سکوی نفتی دیپ‌واتر اوریزون جایزه این بخش را به خود اختصاص داد و برای محافظت از عکاس این عکس هویت او را فاش نکرده است.
اتین دو مالگرو عکاس آزاد برای این عکس که رم کردن یک گله اسب را در جریان فوران آتشفشان در جزیره ایسلند نشان می‌دهد جایزه گرفت.
عکس یک کینکاجو جوان ،( گونه ای پستاندار آمریکای مرکزی ) در کنار یک گل در پاناما کریستیان زیگلر که آن را ثبت کرده است شایسته دریافت جایزه کرد.
پرستون گاناوی برای تهیه عکس این سه برادر آلبینو که درون اتومبیل برای محافظت از چشمانشان عینک آفتابی می‌گذارند جایزه این بخش را گرفت.
ادریس لطیف عکاس رویترز در بخش عکاسی آزاد برای گرفتن این عکس که سیلزدگان پاکستانی را هنگام دریافت کمک از یک هلیکوپتر نظامی نشان می‌دهد جایزه این بخش را به خود اختصاص داد.
مایک پاول در بخش عکسهای ورزشی برای تهیه عکس لیندسی وون اسکی‌باز آمریکایی در المپیک زمستانی 2010 برنده جایزه این بخش شد.




بازدید امروز: 80 ، بازدید دیروز: 79 ، کل بازدیدها: 1426758
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ