اعلام ریز مکالمات تلفن ثابت از طریق سرویس 1818 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

اعلام ریز مکالمات تلفن ثابت از طریق سرویس 1818

ارسال شده توسط سجاد در 90/1/25:: 9:16 صبح

موبنا- مشترکان تلفن ثابت با استفاده از سرویس 1818، می توانند از وضعیت صورتحساب و ریزمکالمات خط تلفن ثابت خود آگاهی پیدا کنند.


به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا مشترک برای دریافت اطلاع از ریز مکالمه تلفن ثابت  ابتدا پس از تماس با 1818، طبق پیام سیستم، بایستی شماره تلفن خود را وارد کرده و کلید # را فشار دهند.
در ادامه اعلام می‌شود که برای پرداخت صورتحساب، عدد (1) و برای دریافت ریزمکالمات، و سایر خدمات، عدد (2) شماره گیری شود.
برای اطلاع و دریافت ریزمکالمات؛ چنانچه مشترک برای اطلاع از وضعیت ریزمکالمات و صورتحساب تلفن خود، با سیستم تماس بگیرد و اطلاعات همان تلفن را بخواهد، نیازی به وارد کردن رمز عبور نیست، در غیر این صورت مشترک باید نسبت به دریافت یک عدد پنج رقمی بعنوان رمز عبور از مرکز مخابراتی اقدام کند. این دریافت اطلاعات از طریق نمابر نیز امکان‌پذیر است.  
درصورتی که تلفن دولتی و یا شماره‌ای باشد که در سیستم صورتحساب موجود نباشد، شماره وارد شده "غیر معتبر" اعلام می‌شود.
همچنین چنانچه مشترک بدهی نداشته باشد، هیچگونه پیامی جهت پرداخت، پخش نمی‌شود ولی برای دریافت ریزمکالمات، پیام رسانی ادامه می‌یابد.
گفتنی است مشترک برای دریافت ریزمکالمات از طریق فاکس و یا از طریق تلفن دیگری (غیرازخط خود) باید به مرکز مراجعه و کد 5 رقمی (فقط عدد) دریافت کنند.





بازدید امروز: 43 ، بازدید دیروز: 42 ، کل بازدیدها: 1426885
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ