سپاهان ،ذوب آهن و استقلال نقره داغ شدند - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

سپاهان ،ذوب آهن و استقلال نقره داغ شدند

ارسال شده توسط سجاد در 90/1/22:: 7:51 صبح

تراکتورسازی در آستانه آسیایی شدن

تیم های مدعی سپاهان ،ذوب اهن و استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر مس کرمان ،پرسپولیس و تیم تراکتورسازی تبریز شکست خوردند.
 

 


در دیدارهای پایانی هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر یکشنبه در فولادشهر تیم فوتبال پرسپولیس جشنواره ای از گل به راه انداخت و  با نتیجه 3 بر صفر تیم مدعی ذوب‌آهن اصفهان  را شکست داد.


 دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس از ساعت 16:45 در ورزشگاه فولا شهر اصفهان در حضور 10 هزار تماشاگر آغاز شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در حالی که ذوب آهن بازی را بهتر آغاز کرده بود در دقیقه 9 پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که توپ مازیار زارع به تیر دروازه برخورد کرد.


در ادامه این شاگردان ابراهیم زاده بودند که در دقیقه 19 صاحب فرصتی مناسب شدند اما ضربه رجب زاده را علیرضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس از روی خط دروازه بیرون کشید.

پرسپولیس در دقیقه 5+45 توسط امیرحسین فشنگچی به گل دست یافت تا با برد یک بر صفر به رختکن برود.

منصور ابراهیم زاده پس از گل نخست پرسپولیس به دلیل اعتراض به تصمیم داور از زمین اخراج شد.


درحالی که به نظر می رسید ذوب آهن برای جبران نتیجه پرسپولیس را وادار به دفاع کند این شاگردان دایی بودند که توانستند با حفظ دروازه خودی به تعداد گل های خود بیفزایند.

در دقیقه 66 وحید هاشمیان توانست دومین گل سرخپوشان و اولین گل خود برای این تیم را به ثمر رساند.

در دقیقه 70 نیز محمد نوری توانست گل سوم پرسپولیس را بزند.


پرسپولیس با این پیروزی 47 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده پنجم قرار گرفت.

شاگردان دایی در دیدار رفت نیز موفق شده بودند با نتیجه 2 بر صفر ذوب آهن را شکست دهند.


قضاوت این مسابقه برعهده سعید مظفری زاده بود. وی به خلعتبری، حسینی و حدادی فر از ذوب آهن و سامان آقازمانی و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد داد.


بازیکنان ذوب آهن:شهاب گردان، محمد حسینی، فرشید طالبی، علی احمدی، شاهین خیری، حسین ماهینی، قاسم حدادی فر، مهدی رجب زاده، کاسترو( 58- محمد قاضی)، اسماعیل فرهادی(70- جلال رافخایی)، محمدرضا خلعتبری.

سرمربی: منصور ابراهیم زاده

 

بازیکنان پرسپولیس:علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، علیرضا نورمحمدی، علیرضا محمد، حمید علی عسگر، سامان آقازمانی، مازیار زارع، امیرحسین فشنگچی(85- محمد منصوری)، محمد نوری، هادی نوروزی (73- مجتبی زارع)، وحید هاشمیان( 66 - آرفی)

سرمربی: علی دایی?

 

 


سپاهان در کرمان زمین‌گیر شد/ قلعه‌نویی حریف مرفاوی نشد

 

دیدار تیم‌های مس کرمان و سپاهان اصفهان به سود مس به پایان رسید.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های مس کرمان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 یکشنبه و در حضور حدود 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه شهیدباهنر کرمان آغاز شد که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود مس کرمان به پایان رسید.

ادینهو در دقایق 20 و 26 و کیوان امرایی 65 برای مس کرمان و ابراهیم توره در دقیقه 22 و هادی عقیلی 80 برای سپاهان گلزنی کردند.


مس با این پیروزی 43 امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده‌بندی صعود کرد و جای ملوان را گرفت. سپاهان نیز با 58 امتیاز همچنان در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند.

قضاوت این مسابقه به عهده محسن قهرمانی بود که به ادینهو از مس کارت زرد نشان داد. 

شکست استقلال تهران برابر سرخپوشان تراکتورسازی تبریز

آخرین دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر بین دو تیم استقلال و تراکتورسازی تبریز از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 45 هزار تماشاگر آغاز شد.

محمد نصرتی در دقیقه 7 توپی را که علیزاده با پرتاب بلند اوت بر روی دروازه استقلال فرستاد را به گل تبدیل کرد و جاسم کرار در دقیقه 86 گل دوم تراکتورسازی را به ثمر رساند.

در دقیقه 33 سانتر ایمان مبعلی با ضربه سر سیدمهدی سید صالحی همراه شد و تک گل استقلال به ثمر رسید تا بازی با نتیجه دو بر یک به سود تراکتورسازی به پایان برسد.

اولین کرنر استقلال در دقیقه 20 به دست آمد که حاصلی برای این تیم نداشت.

در دقیقه 22 ضربه کاشته ایمان مبعلی با ضربه سر امیرحسین صادقی با اختلاف کمی از کنار دروازه تراکتورسازی عبور کرد.

در دقیقه 23 شوت ایمان مبعلی را دروازه‌بان تراکتورسازی به طور ناقص دفع کرد و در برگشت ضربه آشوبی به اوت رفت.

در دقیقه 60 عباس محمدی با واکنش‌های خوب خود دو ضربه پیاپی بازیکنان استقلال را مهار کرد.تا این دقیقه استقلال 8 موقعیت گل و تراکتورسازی سه موقعیت گل داشت.

استقلال از دقیقه 60 تا 64 چند حمله خطرناک بر روی دروازه استقلال انجام داد اما از این حملات خطرناک حاصلی به دست نیاورد.

در دقیقه 66 ضربه مبعلی را محمدی؛ دروازه‌بان تراکتورسازی به کرنر فرستاد.

در دقیقه 77 شوت آرش برهانی با اختلاف کمی از کنار دروازه تراکتورسازی به اوت رفت.

در دقیقه 80 توپ ارسالی مبعلی را باردیگر دروازه‌بان تراکتورسازی با واکنش خوب به کرنر فرستاد.

در دقیقه 86 جاسم کرار روی یک ضربه کاشته از پشت محوطه جریمه با یک ضربه عالی گل دوم تراکتورسازی را به ثمر رساند.

در دقیقه 87 ضربه سر بازیکن استقلال را باردیگر عباس محمدی؛ دروازه‌بان تراکتورسازی به کرنر فرستاد.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به ایمان مبعلی و کیانوش رحمتی از استقلال و علی علیزاده، مهدی کیانی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

اسماعیل شریفات مهاجم استقلال در دقیقه 90+2 با دریافت کارت قرمز مستقیم از میدان اخراج شد.

با این شکست استقلال 52 امتیازی در رده سوم باقی‌ ماند و تراکتورسازی هم 50 امتیازی شد اما همچنان در رده چهارم است. تراکتور سازی با پیروزی بر تیم مدعی استقلال گام بلندی را برای معرفی به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا برداشت.

در جدول لیگ برتر سپاهان با 58 امتیاز صدرنشین است، ذوب آهن 53 امتیازی دوم است و پرسپولیس نیز با 47 امتیاز در مکان پنجم قرار دارد.


ترکیب استقلال:محمد محمدی، امیرحسین صادقی، هادی شکوری، پژمان منتظری، کیانوش رحمتی، ایمان مبعلی، هوار ملا محمد، فرزاد آشوبی( از دقیقه 89 حنیف عمران‌زاده)، جواد شیرزاد( از دقیقه 72 مهدی امیر آبادی)، سیدمهدی سید صالحی( از دقیقه 82 اسماعیل شریفات) و آرش برهانی

سرمربی: پرویز مظلومی 

ترکیب تراکتورسازی تبریز:عباس محمدی، محمد نصرتی، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، لئوناردو پی‌منتا( از دقیقه 70 مسعود ابراهیم‌زاده)، جاسم کرار، آندارنیک تیموریان، مصطفی اکرامی، محمد ابراهیمی، داود دانش دوست ( از دقیقه 88 علو ترائوره) و علی علیزاده( از دقیقه 81 مجتبی ترشیز)

سرمربی: فراز کمالوند





بازدید امروز: 34 ، بازدید دیروز: 42 ، کل بازدیدها: 1426876
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ