«ساختمان پزشکان» از امشب در تلویزیون - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

«ساختمان پزشکان» از امشب در تلویزیون

ارسال شده توسط سجاد در 90/1/20:: 7:42 صبح

این سریال طنز در 60 قسمت 40 دقیقه‌ای از امشب به آنتن پخش سپرده می‌شود
«ساختمان پزشکان» از امشب در تلویزیون

پخش سریال «ساختمان پزشکان» از شبکه 3 امشب آغاز می‌شود.

کارگردانی سریال ساختمان پز شکان را سروش صحت به عهده دارد و بازیگران شناخته شده‌ای هم چون بیژن بنفشه‌خواه، نعیمه نظام‌دوست، شقایق دهقان و هومن برق‌نورد در آن حضور دارند.

پخش این سریال تا پایان فصل بهار ادامه خواهد داشت. این سریال هر روز به جز روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 40/20 مهمان خانه‌های مردم می‌شود.

ساختمان پزشکان در 60 قسمت 40 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی محسن چگینی ساخته شده و بهنام تشکر، فرناز رهنما، هوشنگ حریرچیان، پروین قائم مقامی، رضا کریمی، امید روحانی، اصغر حیدری، مونا فرجاد، مهدی محمدزاده، مجید شهریاری، میثاق جمشیدی ، محمد شیری و سیروس ابراهیم زاده سایر بازیگران آن هستند.

مجموعه «ساختمان پزشکان» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیماست.

داستان این سریال درباره شخصیتی به نام نیما افشار، روان‌شناس شهرستانی الاصل است که در همسایگی والدینش زندگی می‌کند. داستان‌های این مجموعه به زندگی پر دردسر نیما می‌پردازد.

صحت: تلاش کرده‌ام این سریال دوست داشتنی شود

سروش صحت، کارگردان سریال‌های چارخونه و ساختمان پزشکان در گفت‌وگو با «جام‌جم» می‌گوید:‌ فکر می‌کنم ساختمان پزشکان با چارخونه فرق‌های زیادی داشته باشد، چراکه چارخونه کار اول من به عنوان کارگردان بود و از این نظر ضعف‌هایی داشت. اما در ساختمان پزشکان برای ساخت یک سریال مطلوب و دوست‌داشتنی تمام تلاشم را کرده‌ام.

وی در مورد طرح اولیه ساختمان پزشکان توضیح می‌دهد: طرح ابتدایی توسط پیمان قاسم‌خانی به عنوان نویسنده این کار نوشته شد و سپس من به دعوت محسن چگینی به عنوان کارگردان به این مجموعه دعوت شدم. از آنجا که پیش از این با این عزیزان سابقه همکاری داشتم و می‌دانستم که با گروهی خوب و حرفه‌ای روبه‌رو هستم، پذیرفتم با این دوستان همراه شوم.

سروش صحت از هنرمندان پرکار سینما و تلویزیون است که در 3 حوزه نویسندگی، بازیگری و کارگردانی فعالیت پر رنگی دارد.

او با نویسندگی و بازی در مجموعه طنز «جنگ 77» فعالیت حرفه‌ای‌ را آغاز کرد.

بازی روان و راحت او در سری دوم مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر» او را به عنوان بازیگری توانا مطرح ساخت و بازی متفاوتش در فیلم «نان، عشق و موتور هزار» بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

بیژن بنفشه خواه در نقش دکتر جراح پلاستیک

صحت در این سریال ترکیبی از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون را گرد هم آورده است.

در این سریال بهنام تشکر، نقش دکتر نیما افشار را بازی می‌کند. بیژن بنفشه‌خواه بازیگر نقش دکتر ملک‌زاده است و هومن برق نورد در نقش برادر بزرگ دکتر نیما افشار جلوی‌دوربین رفته است.

در این سریال دکتر هومن ملک‌زاده (بیژن بنفشه‌خواه)، جراح پلاستیک و زیبایی است و مطبش با دکتر نیما افشار که یک روان‌شناس است در یک محل قرار دارد.

منشی هر دوی آنها شقایق دهقان است که هوش پایینی هم دارد و برخی لحظات کمیک داستان بر مبنای همین نقطه ضعف شکل می‌گیرد.

نعیمه نظام دوست در این سریال نقش مدیر یک کافی شاپ را بازی می‌کند. این کافی شاپ پاتوق تعدادی از پزشکان است.

دیگر عوامل تولید مجموعه تلویزیونی «ساختمان پزشکان» عبارتند از: میلاد نعیمی (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، حمید مهین دوست (مدیر تولید)، زین الدین علامه و محمدرضا کاظمی (تصویربرداران)، حمید مهین‌دوست (طراح گریم)، پرستو جنیدی (تدوینگر) و پیمان قاسم خانی (سرپرست نویسندگان).





بازدید امروز: 40 ، بازدید دیروز: 42 ، کل بازدیدها: 1426882
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ