اضافه خدمت سربازان بخشیده میشود - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

اضافه خدمت سربازان بخشیده میشود

ارسال شده توسط سجاد در 89/12/23:: 1:52 عصر

درصورت موافقت فرماندهان پادگان ها
اضافه خدمت سربازان بخشیده می‌شود
جام جم آنلاین: جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام این‌که بخشودگی اضافه خدمت سربازان تغییری نکرده است ، گفت: اضافه خدمت سربازان در 6 ماه آخر خدمت با اعلام نظر فرماندهان و در صورت حسن انجام خدمت، بخشیده می‌شود.


سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با فارس گفت: غیبت خدمت سربازی باعث می‌شود تا به قانون و سربازانی که در موعد مقرر به خدمت اعزام شده‌اند، بی‌احترامی شود و قرار نیست اضافه خدمت سربازان بخشیده شود.

وی اظهار داشت: غیبت باعث می‌شود تا مشمولان از برخی تسهیلات قانونی محروم شوند، لذا به مشمولان توصیه می‌کنیم تا در موعد مقرر و قانونی نسبت به انجام خدمت سربازی اقدام کنند.

سردار کمالی افزود: بخشودگی خدمت سربازی مطابق بندهای 17گانه انجام می‌شود، اما اخیراً به فرماندهان و مسئولان رده سرتیپی به بالا اجازه داده شده است تا اضافه خدمت را مورد بخشودگی قرار دهند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بر این اساس سربازانی که حسن انجام خدمت سربازی داشته و یگان خدمتی از آنان رضایت دارند، یک تا 3 ماه از اضافه خدمت‌شان بخشیده می‌شود.

این مقام ستاد کل نیروهای مسلح افزود: این بخشودگی در 6 ماه آخر خدمت سربازی اعمال می‌شود و بنا نیست که اضافه خدمت همه سربازان بخشیده شود. بنایی نداریم مشمولانی که غیبت می‌کنند را ببخشیم و مشمولان لازم است حتماً در موعد مقرر نسبت به انجام خدمت سربازی اقدام کنند.





بازدید امروز: 117 ، بازدید دیروز: 79 ، کل بازدیدها: 1426795
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ