آیتالله هاشمی رفسنجانی : - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

آیتالله هاشمی رفسنجانی :

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/28:: 8:23 صبح

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی :
بی‌قانونی،حرام و مخل وحدت کشور است
جام جم آنلاین: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه ای تلویزیونی درباره اقدامات غیرقانونی جمعی اغتشاشگر در روز 25 بهمن تأکید کرد: هر اقدامی که با قانون مطابقت نداشته باشد ضربه‌زننده به مملکت و خود انسان و به فتوای امام راحل حرام است.


به گزارش واحد مرکزی خبر ، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وحدت و انسجام را مهم‌تر از هر چیز دیگری خواند و با اشاره به اینکه همه باید حرف و سخن خود را در مجرای قانون بزنند، افزود: اقدامات خلاف قانون و هتاکی مذموم است و همه باید در چارچوب قانون حرکت کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آغاز هفته وحدت، نیاز به وحدت را اولویت کشور دانست و تأکید کرد: قانون اگر از محور جامعه خارج شود، باعث خودسری است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همه را به وحدت فراخواند و تصریح کرد: باید با درایت و وحدت کامل در برابر توطئه‌های قدرت‌های بیگانه متحد باشیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سؤالی درباره سوءاستفاده رسانه‌های استکباری از وقایع چند روز گذشته و عدم انعکاس مناسب راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در رسانه های غربی گفت: رسانه‌های غربی و صهیونیستی همواره چه قبل و چه بعد از انقلاب تلاش کرده‌اند که موارد منفی را بزرگ و نقاط قوت را کم‌رنگ کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: در تمام دوران پس از انقلاب اسلامی، همواره مورد هجوم امواج منفی رسانه‌های استکباری قرار داشته‌ایم چرا که آنان با انقلاب، اسلام و ملت ایران که منافع استعماری آنان را به خطر انداختند، مسئله دارند.





بازدید امروز: 77 ، بازدید دیروز: 105 ، کل بازدیدها: 1426459
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ