دانلود نرم افزار جاوا Yaraneh v1.1 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار جاوا Yaraneh v1.1

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/11:: 1:54 عصر

برنامه یارانه یار ، برنامه ای رایگان برای گوشی های موبایل مجهز به سیستم جاوا می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید با وارد کردن میزان مصرف برق و آب و گاز خود، هزینه آتی را بر اساس جداول پلکانی پیش بینی نمایید. به کمک این نرم افزار به خوبی می توانید میزان اثر صرفه جویی را در هزینه های خود پس از هدفمندی یارانه ها محاسبه نمایید.
این نرم افزار ساده در مرحله اول میزان مصرف آب و برق و گاز را از شما می گیرد(که با مراجعه به قبوض قبلی می توانید آنها را بدست آورید) و با انتخاب گزینه محاسبه، هزینه هر کدام را جداگانه به شما نشان می دهد. به کمک دکمه بازگشت می توانید مقادیر جدید را وارد کنید و به این ترتیب پیش بینی مناسبی از میزان مصرف و هزینه خود داشته باشید. لازم به ذکر است که این نرم افزار بر اساس جداول ارایه شده از سمت وزارتخانه ها و سازمانها رسمی و داده های شهر تهران تهیه شده است.





بازدید امروز: 44 ، بازدید دیروز: 50 ، کل بازدیدها: 1425847
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ