نرم افزار - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

RAR Password Recovery Magic 6.1.1.390

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/1:: 2:44 عصر

RAR Password Recovery Magic 6.1.1.390

شاید برای شما هم پیش آمده یک فایل حجیم را از اینترنت دانلود کرده اید و پسوردش را فراموش کرده اید و یا پسورد اشتباه است . در این مواقع شما بسیار نگران می شوید که آیا باید دوباره فایل را دانلود کنید و… ولی آراد دانلود اینبار نرم افزار را برای دانلود کاربران خود قرار داده است که شما به وسیله آن می توانید پسورد فایل های Rar را بازیابی کنید.

RAR Password Recovery یک ابزار بسیار سودمند برای بازگردانی و یافتن پسورد فایل Rar که شما آنها را فراموش کرده اید. یک نرم افزار از روش های فوق العاده و تخصصی برای پیدا کردن پسورد فایل های Rar استفاده می کند. کار با این نرم افزار بسیار ساده است به گونه ای شما فایل خود را سپس با چند کلیک نرم افزار پسورد را برای شما پیدا خواهد کرد . این نرم افزار بسیار کاربردی است و در بعضی از مواقع بسیار اثر گذار و رهایی بخش خواهد بود . همچنین شما می توانید چندین فایل را باهم مورد اسکن قرار دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RAR Password Recovery Magic :
- پشتیبانی از فرمت Rar نرم افزار Winrar
- پشتیبانی از نمایش اعداد ، حروف بزرگ و کوچک و سیمبل ها
- کاربری بسیار آُسان و راحت
- استفاده کم از اطلاعات سیستم
- نداشتن باگ امنیتی
- بازیابی کلمه عبور و رمز فایل های rar
- استفاده در حالت استندبای
- حجم پایین
- سازگاری با انواع ویندوزها
- و…

ادامه مطلب...

Any DVD Cloner Platinum 1.0.8

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/1:: 2:39 عصر

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

Any DVD Cloner Platinum 1.0.8  نام نرم افزاری قدرتمند و عالی از شرکت DVDSmith برای کپی کردن فیلم های دی وی دی بر روی هارد دیسک کامپیوتر است. این برنامه علاوه بر کپی کردن این فیلم ها ، آنها را می تواند به فرمت های مختلفی از قبیل M4V ، MP4 ، AVI ، OGM و MKV تبدیل کند ، همچنین می تواند فیلم های شما را به فرمت های قابل پخش در دستگاه های iPod ، iPhone ، PS3 ، PSP و Xbox360 تبدیل نماید. توسط این برنامه ، فیلم های شما کوچکترین کاهش کیفیتی نخواهد داشت و تمامی DVD به راحتی کپی می شود. حتی می توان هر عنوان یا فصلی از دی وی دی را که خواستید به تنهایی کپی نمایید. این برنامه همچنین می تواند یک DVD 9 را به DVD 5 با بالاترین سرعت و کیفیت خرد کند. همچنین می تواند دی وی دی را به عنوان یک پوشه دی وی دی یا یک فایل ISO روی هارد کپی کند. تبدیل دی وی دی با رمزگشایی دی وی دی interal یکی دیگر از ویژگیهای جذاب این برنامه است.

ادامه مطلب...

Any DVD Shrink 1.2.8

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/1:: 2:32 عصر

Any DVD Shrink 1.2.8

Any DVD Shrink 1.2.8 نام نرم افزاری ساده ولی حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان از فیلم های DVD شما می باشد. این نرم افزار تعداد بسیار زیادی عملیات را برای شما عرضه می کند که شامل کپی کردن DVD ، شرینک کردن DVD ، رایت کردن DVD ، پاک کردن DVD و ساختن ایمیج های ISO برای DVD می باشد. شما بوسیله این نرم افزار می توانید کدبندی های موجود در یک دی وی دی را مانند CSS , ArccOS و Region Code را دیکود کنید و همچنین می توانید به صورت اتوماتیک به فشرده سازی دی وی دی خود و انتخاب بخشی از دی وی دی خود بپردازید.

ادامه مطلب...

<   <<   6   7   8      



بازدید امروز: 82 ، بازدید دیروز: 79 ، کل بازدیدها: 1426760
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ