سلامت و بهداشت ، زیبایی و آرایش - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

18 خوراکی خوب برای پوست های بد

ارسال شده توسط سجاد در 89/10/6:: 11:16 عصر

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

خیلی‌ها ریشه بسیاری از ناراحتی‌های بدنشان را در عوامل خاص و بیماری‌های عجیب و غریب جست وجو می‌کنند؛ در حالی که بعد از کلی تحقیق و معاینه و آزمایش، تازه به این نتیجه می‌رسند که همه چیز زیر سر تغذیه شان بوده! سلامت پوست هم از این سهل انگاری مستثنا نیست…
پر کردن سبد غذایی تان از انواع خوراکی‌های سالم و مفید می‌توانید پوستی سالم، زیبا و جوان داشته باشید.

 

ادامه مطلب...

کم موها سر خود را با این روغن ماساژ دهند!

ارسال شده توسط سجاد در 89/9/30:: 12:1 صبح

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

کم موها سر خود را با این روغن ماساژ دهند!

 

ادامه مطلب...

افزایش رشد مو

ارسال شده توسط سجاد در 89/9/29:: 11:55 عصر

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

بسیاری از مردم در رشد موهاشان عجله دارند چون یا در آستانه ازدواج کردن هستند، یا قصد رفتن به مجلسی رسمی را دارند، یا در انتظار ملاقات همسرشان در آینده نزدیکند، یا قسمتی از پوست سرشان دیده می شود و می خواهند جای خالی بی مو در سر هر چه زودتر پر شود. آنها خواستار توصیه ای اند که چگونه موهای کوتاهشان در چند هفته بلند شود. اگرچه شبیه چنین مقالات و تبلیغات و وب سایتهایی مبنی بر بلند شدن آنی مو را می بینید ولی طبق نظر متخصصان چنین رشد آنی مو امکان ندارد. منتظر معجزه نباشید عوامل زیادی می تواند باعث به حداکثر رساندن توانایی رشد موهاتان باشد اما بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد که آنها نیز محدودیت هایی دارند. در این مقاله سعی شده نکاتی که می تواند برای شما در مورد افزایش سرعت رشد مو مفید باشد تقدیم گردد.

ادامه مطلب...

راههای طبیعی برای زیبایی پوست

ارسال شده توسط سجاد در 89/9/29:: 11:53 عصر

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

پوست شما پیوسته در معرض عوامل گوناگون مانند گرما، رطوبت، آلودگی، خشکی و...قرار دارد که چگونگی قرار گرفتن در معرض این عوامل بر سلامتی تان تاثیر گذار است.متا سفانه برخی افراد احتیاط های افراطی جهت مراقبت از پوستشان و اطمینان از نرم و صاف بودن آن اتخاذ می کنند در حالیکه بهترین راههای محافظت از پوست را نمی د انند.

 

ادامه مطلب...

چند توصیه برای وزن کم کردن در پشت کامپیوتر

ارسال شده توسط سجاد در 89/9/29:: 11:51 عصر

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

افراد پشت میز نشین که تحت رژیم قرار دارند یک نگرانی مشترک دارند من چگونه می توانم وزن کم کنم در حالیکه تمام روز را پشت میز نشسته ام این سئوال خوبی است کنترل وزن به سادگی یک معادله ریاضی است برای کم کردن وزن شما باید کالری بیشتری از آنچه که جذب می کنید بسوزانید در حالیکه پشت میز نشسته اید شما بی حرکت هستید و علاقه زیادی به غذاهای حاضری و تنقلات دارید بنابراین معادله شما به هم می خورد و افزایش وزن پیدا می کنید.

ادامه مطلب...

<      1   2      



بازدید امروز: 14 ، بازدید دیروز: 45 ، کل بازدیدها: 1425577
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ