بهمن 89 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

ده عکس برتر نشنال جئوگرافیک

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/28:: 8:33 صبح

 

ده عکس ‌برتر نشنال جئوگرافیک
جام جم آنلاین: نشریه نشنال جئوگرافیک در انتشار عکس های متنوع از حیات وحش‌ ، محیط زیست ، اقوام گوناگون ، کشورهای جهان و غیره از سلیقه ویژه ای برخوردار بوده و از نظر کیفیت و سوژه از جمله بهترین نشریات در انتخاب عکس محسوب می شود.این عکس ها به اندازه ای گویا هستند که نیاز به توضیح و تفسیر زیادی ندارند. نگاهی به 10 عکس برتر نشنال جئوگرافیک . 27 بهمن 89 .منبع: نشنال جئوگرافیک،National Geographic. گزارش: بهرام افتخاری.
تصویر دیدنی یک پلیکان در سواحل نامیبیا با منقار کاملا گشوده و ماهی که شکار می‌شود.
دو دختر نوجوان روستایی چینی بر سطح یک تپه شنی عازم مقصد خود هستند.
چشم‌انداز زیبای مرغزارهای شمال اسکاتلند و رودخانه ‌ای که از میان آن می گذرد.
تصویر دیدنی دو خرگوش صحرایی در پارک جنگلی کازنتینو در ایتالیا که ظاهرا از دیدن یکدیگر تعجب کرده‌اند.
یک موج سوار در ساحل الاندسبای در آفریقای جنوبی قبل از شروع موج‌سواری به امواج سهمگین می‌نگرد.
یک گاوچران در مزرعه‌ای در کانادا.
منظره‌ فار دریایی یخ بسته در سوت هاون در میشیگان.
یک خانواده خوشبخت قوهای ووپر که جوجه‌ها از والدین سواری می‌گیرند.
کارگران روستایی نوجوان هندی عازم کار هستند.
شیوه‌ای دیدنی برای شکار پرندگان در رودخانه سند در پاکستان.


عکس های روز

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/28:: 8:31 صبح
جام جم آنلاین: در 24 ساعت گذشته وقایع گوناگونی در گوشه و کنار جهان رخ داده اند. عکس های خبری بخشی جذاب و مهم از اخبار را به خود اختصاص می دهند. نگاهی کوتاه به ده عکس جذاب خبری 24 ساعت گذشته شبکه بی بی سی . 27 بهمن 89 . منبع: بی بی سی. گزارش: بهرام افتخاری.
یک مرد چینی در میدانی در شهر جیلین در شمال این کشور به بادبادک یک اختاپوس غول‌آسا نگاه می‌کند.
شادی صوفی‌های مسلمان به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص) به روایت اهل تسنن در لبنان.
منظره زیبای گل های ستاره‌ای در باغهای موگهال در کاخ ریاست جمهوری در شهر دهلی نو پایتخت هند.
صحنه رقابت دو اسکی‌باز در جریان رقابت‌های تیمی بانوان در مسابقات قهرمانی جهان اسکی آلپاین در گارمیش ـ پارتنکرشن در آلمان.
یک کارمند موزه مصر در شهر قاهره در حال تمیز کردن یک مجسمه قدیمی و در حالی که نیروهای امنیتی از کنار او عبور می‌کنند.
ژست دو نوجوان هندی روی یک موتور سیکلت در یک تعمیرگاه در شهر دهلی‌نو.
آخرین مراحل آماده کردن سر یک مجسمه برای شرکت درکارناوال بندر نیس در فرانسه.
یک چوپان هندی گله گاوها را برای چرا در حومه احمد آباد می‌برد.
منظره بارش برف شدید در استان گانگوون در شمال شرق کره جنوبی.
تصویر لاری ساکن جدید خانه داونینگ استریت مقر نخست‌وزیر بریتانیا در لندن که از خانه قبلی خود نقل مکان کرده تا با موش بزرگی که در خانه دیوید کامرون مشاهده شده مقابله کند.

معمار اصلاحات چین نوین

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/28:: 8:26 صبح

معمار اصلاحات چین نوین
دنگ شیائو پینگ درگذشت
جام جم آنلاین: 14 سال پیش در روز 19 فوریه سال 1997 میلادی ، دنگ شیائو پینگ رهبر و معمار اصلاحات چین نوین در سن 92 سالگی درگذشت.


دنگ شیائو پینگ که پس از مرگ مائو قدرت در کشور چین را در دست گرفت ، در مدت نزدیک به 20 سال رهبری چین را بر عهده داشت و این کشور را به یک قدرت بزرگ صنعتی مبدل ساخت و با گشودن درهای کشورش راه همکاری چین کمونیست را با آمریکا و کشورهای صنعتی غرب هموار کرد.

دنگ شیائو پینگ در روز 22 اوت سال 1904 میلادی در یک روستای دور افتاده سیچوان به نام پایفانگ در حنوب غربی چین متولد شد.

خانواده او زمیندار بودند.در دوران نوجوانی دنگ شیائو پینگ دوره فئودالیسم در چین خاتمه یافت.در سال 1920 میلادی دنگ 16 ساله به همراه 82 جوان دیگر برای تحصیل به فرانسه رفت.

دنگ در سال 1935 میلادی در راهپیمایی بزرگ همراه با مائو تسه تونگ و چوئن لای شرکت داشت.به زودی او عضو کمیته مرکزی حزب کمونیست می شود.

پس از تاسیس جمهوری خلق چین در سال 1949 میلادی دنگ به مقام معاون نخست وزیر منصوب شده و به یکی از چهره های اصلی نسل اول رهبران جمهوری خلق چین مبدل شد.

دنگ شیائو پینگ زندگی سیاسی پرنوسانی را پشت سر گذاشت. در جریان انقلاب فرهنگی چین در نیمه سال های دهه 1960 تا اوایل سال های دهه 1970 میلادی او مغضوب و زندانی شد.

در سال 1973 میلادی دنگ دوباره دعوت به کار شد و تا سال 1975 میلادی تصدی مقام های مهمی در حزب کمونیست ، دولت و ارتش را به عهده داشت.

در بهار سال 1976 میلادی باردیگر مغضوب شده و در سن 72 سالگی از کلیه مقام هایش معزول می شود.

پس از مرگ مائو در سپتامبر سال 1976 میلادی و سقوط «باند 4 نفره» که نمایندگان جناح چپ افراطی بودند دنگ شیائو پینگ بار دیگر به صحنه سیاسی کشور چین بازگشت.

او ستون نسل دوم رهبران چین محسوب می شد و به معمار اصلاحات اقتصادی کشور و فردی که درهای چین را به روی خارج باز کرد مبدل شد.

به این ترتیب ، در روز 19 فوریه سال 1997 میلادی، دنگ شیائو پینگ رهبر چین و معمار اصلاحات این کشور پهناور که پرجمعیت ترین کشور جهان است در سن 92 سالگی درگذشت.

دنگ شیائو پینگ با سیاست اصلاحات اقتصادی به صحنه سیاست چین بازگشت و در این مسیر موفقیت های چشم گیری به دست آورد . او با پاکسازی باند 4 نفره و دار و دسته مائو قدرت حزب حاکم را افزایش داد و عناصر تندروی حزب کمونیست را از قدرت برکنار کرد. دنگ سپس به اصلاح امور اقتصادی و گسترش آزادی های اجتماعی در چین دست زد . امروز پیشرفت اقتصادی چین محصول اندیشه های این رهبر روشن بین است.


لیگ برتر والیبال؛

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/28:: 8:25 صبح

لیگ برتر والیبال؛
بانک کشاورزی شگفتی‌ساز هفته سوم
جام جم آنلاین: بانک کشاورزی درادامه رقابت های هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال داماش گیلان را شکست داد.


به گزارش ایرنا؛ دراین بازی که امشب در سالن هیات والیبال استان تهران برگزار شد تیم بانک کشاورزی با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید تا شگفتی ساز هفته سوم لقب گیرد.

بازیکنان بانک کشاورزی در این دیدار نفس گیر گیم های اول،دوم و پنجم را به ترتیب با نتایج (25 بر22)،(25 بر18 ) و(15 بر11 ) به سود خود خاتمه دادند و گیم های سوم و چهارم را با نتیجه (25 بر21 ) ‌و (25 بر18 ) به تیم داماش واگذار کردند.

این نتیجه درحالی برای تیم بانک کشاورزی رقم خورد که تیم داماش تمامی ملی پوشان خود را دراختیار داشت.

نخستین شکست خانگی ابومسلم

تیم ابومسلم عصر امروز در هفته سوم از دور برگشت این رقابت‌ها در مشهد مقابل تیم پیکان قرار گرفت که درسه گیم متوالی مغلوب قهرمان آسیا شد تا نخستین بار طعم تلخ شکست را در خانه تجربه کند.

پیکانی‌ها در این دیدار با گیم‌های 26 بر 24،‌25 بر 21 و 25 بر 17 میزبان خود را شکست دادند تا به صدرنشینی خود در گروه دوم لیگ برتر ادامه دهند.

در دیگر دیدارهای عصر امروز، تیم باریج اسانس در کاشان در سه گیم متوالی و با امتیازات 25 بر 19، 25 بر 20 و 26 بر 24 تیم هیات کرمان را شکست داد و پرسپولیس با نتیجه 3 بر یک از سد ارومیه گذشت.

قرمزپوشان پرسپولیس گیم‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 20 از آن خود کردند و گیم سوم را با نتیجه 25 بر 19 مغلوب ارومیه شدند.

تیم کاله آمل هم با نتیجه 3 بر یک و با امتیازات 25 بر 22، 29 بر 27، 20 بر 25 و 25 بر 16 مقابل تیم بازرگانی جواهری گنبد به پیروزی رسید تا در جمع مدعیان گروه دوم لیگ برتر باقی بماند.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز عصر امروز در آغاز هفته سوم از دور برگشت این رقابت‌ها با نتیجه 3 بر یک تیم قعرنشین ارتعاشات صنعتی ایران را پشت سر گذاشت.

بازیکنان تیم دانشگاه آزاد گیم اول را با نتیجه 23 بر 25 به حریف واگذار کردند اما گیم‌های بعدی را با نتایج 25 بر 14، 25 بر 20 و 25 بر 20 برابر ارتعاشات صنعتی به پیروزی دست یافتند.

خولیو ولاسگو آرژانتینی دومین گزینه مربیگری تیم ملی والیبال ایران از نزدیک جدال دو تیم دانشگاه آزاد و ارتعاشات صنعتی را مشاهده کرد.


سید حسن نصرالله :

ارسال شده توسط سجاد در 89/11/28:: 8:24 صبح

قطعا انتقام خون مغنیه را می‌گیریم
جام جم آنلاین: دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم سالگرد شهادت جمعی از مبارزان از جمله عماد مغنیه از رهبران برجسته نظامی این جنبش تاکید کرد : مقاومت قطعا انتقام خون مغنیه را از صهیونیستها خواهد گرفت.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی المنار لبنان، امروز مراسمی به مناسبت سالگرد شهادت شماری از رهبران مقاومت از جمله سید عباس الموسوی و عماد مغنیه در جنوب بیروت(ضاحیه) برگزار شده است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در این مراسم که حضور سامی شهاب اسیر آزاد شده از زندانهای رژیم سرنگون شدن مبارک سبب غافلگیری حاضران شد، ابتدا به سالگرد شهدای مقاومت و ویژگی های آنها و سپس به تحولات سیاسی و همچنین تهدیدهای مستمر رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

نصرالله بر ادامه شیوه مقاومت بر ضد دشمن به عنوان تنها راه بازپس گیری سرزمینهای اشغالی از صهیونیستهای غاصب تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به مسئله فلسطین گفت : عدالت یعنی بازگشت تمام آوارگان و تشکیل کشور مستقل فلسطینی در سرتاسر سرزمین اشغال شده و قصاص جنایتکاران جنگی است که تنها در این صورت صلح و امنیت دائمی در منطقه خاورمیانه برقرار خواهد شد، اما جستجوی صلح دروغین و دادن امتیاز، هرگز حق را به صاحبان آن بازنخواهد گرداند، بلکه به قاتلان پاداش خواهد داد که این روش هرگز سبب برقراری صلح نخواهد شد.

نصرالله این سئوال را پرسید که دولت آمریکا در برابر ثبات منطقه و بازگرداندن حق به صاحبانش و تشکیل دادگاههای بین المللی برای محاکمه صهیونیستهای جنایتکار چه اقدامی انجام داده است؟

نصرالله بار دیگر به مردم مصر به خاطر پیروزی انقلاب آنها بر مبارک دیکتاتور گفت : باید به انقلاب مردم مصر تبریک بگوییم، ما همچنین از آنها به خاطر آزادی محمد منصور مجاهد و مقاوم که در جمع ما حضور دارد، تشکر می کنیم، از همه جوانان مصر به خاطر آزادی این جوانان از جمله محمد منصور تشکر می کنیم.

وی افزود : تغییرات و تحولاتی متفاوت از زمان حسنی مبارک را شاهد هستیم که بیشترین تاثیرات آن بر اسرائیل بوده است.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به سخنان ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و نگرانی وی از بی ثباتی در منطقه پس از تغییرات در مصر و تونس خاطر نشان کرد : این اظهارات نشان دهنده ناتوانی رژیم صهیونیستی پس از دوره های اقتدار است و به سناریوهای جنگ آینده اشاره می کند.

وی تاکید کرد : به مجاهدان مقاومت می گویم برای روزی آماده شوید که اگر جنگی بر لبنان تحمیل شد، شاید رهبران مقاومت از شما بخواهند الجلیل(در مناطق اشغالی) را تصرف و یا به تعبیر دیگر آن را آزاد کنید.

نصرالله خاطر نشان کرد : تصمیم پاسخ به ترور فرمانده شهید عماد مغنیه همچنان به قوت خود باقی است و انشاء الله اجرا خواهد شد.

وی گفت : به سران و ژنرالهای صهیونیست می گویم به هر نقطه ای از دنیا که بروید و در هر زمان باید بدانید که هرگز خون عماد مغنیه هدر نخواهد رفت و ما از شما انتقام خواهیم گرفت.
 
شهید عماد مغنیه 12 فوریه 2008 توسط مزدوران سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" در سوریه ترور شد.


<      1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 22 ، بازدید دیروز: 24 ، کل بازدیدها: 1425540
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ